wtorek, 26 czerwca 2012

KOT W SZAFIE | TRUDNA PARA

Tytułowa trudna para to brąz i czerń. Wszędzie trąbią, że połączenie tych dwóch kolorów to totalna pomyłka, obciach i w ogóle - oznaka braku gustu. Część dziewczyn uważa jednak to zestawienie za zupełnie normalne, bo przecież czerń pasuje do każdego koloru.
Do tej pory byłam raczej sceptycznie nastawiona do zestawiania brązu i czerni, przez co niejednokrotnie z żalem odkładałam do szuflady beżowe czy brązowe ubrania - w większości moje buty są czarne - bo praktyczne. Dziś postanowiłam jednak 'zaryzykować' - brązowe elementy mojego stroju to torba i pasek, skórzana kurtka, której jednak na zdjęciach nie ma - okazała się niefotogeniczna, do których dobrałam czarne dżinsy z karmelowymi przeszyciami, prostą, białą bluzkę i czarne botki, o których pisałam w poprzednim poście. Panterkowa apaszka łączy trzy kolory - beż kurtki, rudość torby i czerń botków i dżinsów, a pseudo nerdy to moja metoda na okulary przeciwsłoneczne - mogę pod nimi schować swoje okulary korekcyjne! ;-)




zdjęcia: Karolina
bluzka, dżinsy - SH
botki - New Yorker
torba, apaszka, pasek - no name
bransoletki - Camaieu
okulary - Pepco 
brązowo-pomarańczowa szminka - Avon




Przy okazji zdjęcie miętowego lakieru z poprzedniego posta - kilka osób było ciekawych, jak wygląda na paznokciach. ;-) Mogę go spokojnie polecić - dwie warstwy i top coat trzymały bez odprysków prawie tydzień - u mojej mamy, a u mnie cztery dni - właśnie go zmyłam ;-)

Mam nadzieję, że moje starcie brązu i czerni jako-tako wygląda. ;-) A Wy, co sądzicie o takim połączeniu? Nosicie te dwa kolory razem?


6 komentarzy:

  1. torba świetna! :) i fajne zestawienie, w Twoim wykonaniu to całkiem dobrana para, ale akurat z tych spodni wyciągnęłabym tę bluzkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba ten zestaw, jednak zamiast takiej koszulki dałabym koszule, taką szersza ;) A lakier na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, całkiem niezły pomysł! następnym razem wykorzystam :D

      Usuń
    2. no ja mam taką ekstra ładnie by tu wyglądała ;)

      Usuń
  3. Świetnie wygladasz ! bardzo fajna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie- zachwycające- mega fashion!!!! i ogólnie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń