niedziela, 17 czerwca 2012

KOT W SZAFIE | W RYTMIE REGGAE

Z reggae kojarzą mi się przede wszystkim słońce, trzy kolory - czerwień, żółć i zieleń, mega luz, dobre nastawienie do świata i ludzi, pozytywna energia, ska,  no i... Kamil Bednarek. ;-) Dlatego z radością przyjęłam informację, że wpada na koncert do Opola. Było głośno, wesoło, oczywiście z dobrą muzyką. Kamil okazał się przesympatyczną osobą, niezmanierowaną sławą i telewizją, więc wróciłam naładowana pozytywnie i z kartą pełną zdjęć. Częścią z nich się oczywiście nie omieszkam za chwilę pochwalić. ;-)

"Reggae to nie tylko trzy kolory, plakaty i autografy. Reggae to szacunek."
Te słowa Kamil skierował do grupki "nawiedzonych" fanek, z których zapewne żadna nie ukończyła 15 lat. Na koncert przyszły nie dlatego, że znają dobrze ten gatunek muzyki, a po to, by dostać autograf od "chłopaka z telewizji". Być może nie mam prawa oceniać, nie jestem megafanką żadnego gatunku muzycznego - chętnie słucham zarówno rocka, jak reggae, ska czy popu, ale uważam, że muzykę powinno nosić się w sercu, a nie w postaci bransoletek, plakatów, koszulek - wyciąganych tylko na imprezy tematyczne czy koncerty. A co Wy o tym sądzicie? ;-)







Czy też macie wrażenie, że na ostatnim zdjęciu patrzy prosto na Was? ;-)

Przy okazji znów Karola stanęła w roli fotografa i uwieczniła mój koncertowy strój. Marynarskie paski wyglądają dobrze nie tylko w połączeniu z czerwienią! Ja zaryzykowałam i połączyłam je z intensywną żółcią, myślę, że całkiem fajnie to wyszło.





bluzka (w tej roli sukienka) - F&F
szorty - no name, z szafy mamy ;-)
buty - Deichmann
pasek - F&F
kolczyki - DIY

 Z moją ulubioną fotografkoprzyjaciółką Karollą. ; *


12 komentarzy:

  1. spodenki są cudowne ale tej koszuli nie oddam za nic ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. sorry Ewcia, ale po pierwszym zdaniu czuję się jak po komentarzu Foremniak odnośnie Tears in heaven - tak żeby było nawiazanie do Bednarka, ale foty fajne i mam do niego podobne nastawienie właśnie przez ten brak "zmanierowania"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o pacz :D widzisz, moja kreatywność w nocy przymiera, następnym razem obiecuję ambitniejsze wprowadzenie :D

      Usuń
    2. tu nie chodzi o ambicje tu chodzi o te skojarzenia :D pamietasz co ona powiedziała w Mam Talent po Tears in Heaven Bednarka? Że czuje się jak na słonecznej plaży, ja wtedy wyłączyłam telewizor ;d

      Usuń
  3. Ojej szkoda że nie wiedziałam wcześniej ze ma koncert w Opolu :/
    uwielbiam Ziajkę, masło kakaowe również mam i czesto się na nim opalam, zgadzam się- pachnie bosko ! Świetne spodenki.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj szkoda, że mnie tam nie było :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki śliczne i bardzo udane polaczenie kolorow ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przemiły komentarz :)
    Tak,on zdecydowanie patrzy na mnie i jeszcze mi macha ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię reggae:) lubię też żółty! pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję bardzo za miły komentarz;) Bednarek się na mnie patrzy;D fajne paseczki i szorty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w wakacje na koncercie SGM. Super energia :D Niestety wiele młodych fanek Kamila było w stanie bić się o to żeby stać bliżej pierwszego rzędu. Niestety takie zachowanie nie sprzyja idei miłości i wzajemnego szacunku.

    OdpowiedzUsuń