poniedziałek, 9 lipca 2012

KOT W SZAFIE | NUDE NA WROCŁAWSKIM RYNKU

W związku z podejrzeniami, że nasze wyniki maturalne powinny być wyższe niż są, pojechałyśmy z Dziewczynami dzisiaj do Wrocławia, by sprawdzić, a raczej potwierdzić, że czytał te nasze prace ślepy. Stało się to więc pretekstem, by zrobić kilka zdjęć na wrocławskim rynku, na który wybrałyśmy się na lody, po stresie w OKE.
Zgodnie z postanowieniem, że lato wykorzystam w pełni w kwestii szortowej i spódniczkowej - wyjęłam z szafy czarną, plisowaną spódniczkę, a żeby nie było zbyt szkolnie, zrezygnowałam z białej koszuli na rzecz ozdobionej kokardkami bluzki w kolorze nude. Dołożyłam najwygodniejsze buty i ulubioną torbę; oczywiście w pośpiechu zapomniałam o dodatkach, biżuterii - mam tylko okulary, które już znacie, zastępujące opaskę.


zdjęcia: Karolina
bluzka - Pepco
spódniczka - vintage + DIY
sandały - Deichmann
torba - Quazi
okulary - Pepco

Przy okazji wizyty we Wrocławiu kupiłam kilka kosmetycznych drobiazgów, w zasadzie dla Was - wkrótce na blogu rozdanie, czekam tylko na jakąś okrągłą okazję ;-) Jakieś propozycje? Jak dotąd, w puli dwie maseczki, nowiutki błyszczyk Essence i kąpiel do stóp, będzie też parę innych rzeczy, więc chyba warto będzie wziąć udział ;-)

***

Na koniec sklejka z komórkowych zdjęć z ostatnich dni - z wypadu z naszą ulubioną anglistką na kawę, jej cudowne mieszkanie i kot imieniem Lukier, oraz sobota nad jeziorem, dzięki której, a może przez którą moje plecy wyglądają jak po solarium ;-)




6 komentarzy:

  1. ładna bluzeczka;) fajnie wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torbę bym wymieniła na jakąś inną ale cała reszta jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zwróciłam na nią uwagę, że coś nie pasuje, ale innej dużej, czarnej, nie mam :D

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądasz, podoba mi się spódnica :)

    co do miyo to może 6zł kosztuje ta większa buteleczka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń