czwartek, 12 lipca 2012

KOT W SZAFIE | POGODA JAK KOBIETA

Pogoda jak kobieta, zmienną bywa. Dlatego wybranie z mojej wielkiej szafy czegokolwiek na dzisiejsze wyjście graniczyło z cudem. W końcu na chwilę przed wyjściem zaryzykowałam, z nadzieją, że nie będzie bardzo zimno i mokro - na szczęście, tym razem się udało. Światło dzienne ujrzała po raz pierwszy jedna z trzech dżinsowych koszul, do tego czerwone dżinsy typu boyfriend i klasyczny top-pasiak. Z uwagi na to, że jestem w trakcie testowania zarówno odżywki do paznokci, jak i mydełka antytrądzikowego, musiałam zrezygnować z lakieru i makijażu, niestety ;-)
Miałam okazję podpatrywać sesję mojej przyjaciółki Agnieszki, notabene autorki dzisiejszych zdjęć. Jej szybka sesja z Viką, pod czujnym okiem panów z muzeum, minęła bez większych komplikacji, tak jak nasze zakupy - wróciłam do domu z parą baletek w upragnionym kolorze, których poszukiwałam tak długo, że sama już nie pamiętam, kiedy zaczęłam. Na pewno nie raz pojawią się w stylizacjach blogowych, tak jak ciuszki, które odkupiłam od Agi - łososiowe rurki i palmowy top. ;-)

zdjęcia: Agnieszka
top - f&f
spodnie - sh /be.young
koszula - vintage
baleriny - Deichmann
bransoletka - she-bijou.pl
kokarda - pasmanteria 

Mam w planach wybielenie dołu tej koszuli, nie jestem jednak pewna, czy od brązowych nici, którymi jest przeszywana, nie zrobią się koszmarne plamy. Czy któraś z Was ma doświadczenia związane z takim farbowaniem?
Poza tym, muszę się pochwalić! Od kilku godzin można mówić o mnie - studentka ;-) Na razie na pewno dostałam się na dziennikarstwo, czekam jednak jeszcze na wyniki rekrutacji na prawo - mam nadzieję, że w następnym poście będę mogła się już pochwalić przyszłą prawniczą karierą - trzymajcie proszę kciuki!


6 komentarzy:

  1. wesoły kocie, piękne zdjątka, NO CIEKAWE KTO ROBIŁ.: DD
    wyczekuje stylizacji w nowym odzieniu, kurczaczku!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw:) lubię takie zestawienie kolorów! trzymam kciuki za dostanie się na wymarzony kierunek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie 4 warstwy trzymały się ok, oby odżywka podziałała :) obserwuję i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula boska !! ładnie wygląda w połączeniu ze spodniami :)
    Tak, to Uniwersytet Opolski więc będziemy się widywać :p
    A ty na jaki kierunek się wybrałas ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula!
    bardzo dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwowania
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń