poniedziałek, 30 lipca 2012

WYNIKI KONKURSU

Witajcie! Na wstępie chciałabym wszystkim uczestniczkom podziękować za zgłoszenia i komentarze. Dostałam 27 zgłoszeń, kilka było nieważnych. Na pytanie "Mój ulubiony kosmetyk na lato to?" odpowiadałyście różnie - bardzo serio, lekko z przymrużeniem oka oraz zupełnie żartobliwie. Długo zastanawiałam się, która z Was zasługuje na nagrody i gdybym mogła, przyznałabym je wszystkim!
Niestety, tak się oczywiście nie dało, więc wybrałam komentarz, pod którym mogłabym się podpisać rękami i nogami...
Zwyciężyła miłośniczka tuszu do rzęs! ;-)

Gratuluję! Oczywiście skontaktuję się z Tobą mailowo, by otrzymać dane do wysyłki - paczuszkę prześlę w ciągu kilku najbliższych dni, jak tylko będę miała chwilę wolną w pracy! ;-)

                                                                                 ***
W najbliższym czasie, z racji tego, że w pracy obowiązuje mnie 'mundurek', nie będę mogła pokazać Wam nowych setów. Mam jednak kilka pomysłów, kilka kosmetyków czeka na recenzję, w planach mam również rozpoczęcie mini-cyklu "Codziennik" - o codziennej kolorówce, pielęgnacji i tak dalej - co Wy na to? ;-) Poluję także na nowe produkty Essence, z linii produktów do twarzy - może uda mi się je dostać, nim minie promocja ;-)

7 komentarzy:

  1. Codziennik to fajny pomysł, chętnie poczytam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem zrobić czegoś w stylu tych kleksów :<

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka miła niespodzianka po powrocie z wakacji!! :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń