wtorek, 14 sierpnia 2012

KOT W SZAFIE | TRENDY NA BEZCZELNEGO

Jedyna rzecz, która w mojej szafie musi być (czyli, jak mawiają szafiarki, szatniarki oraz reszta modowego światka - must have) to biała koszulka. Sprawdza się zawsze, wszędzie i ze wszystkim. Nawet, jeśli ktoś, tak jak ja, jest modowym ignorantem i wpadnie na pomysł połączenia wszelkich trendów obecnego i przyszłego sezonu. W tym momencie wyżej wymienione dziewczyny łapią się za głowy i porzucają czytanie dalej.
Biała koszulka stała się przed obiektywem Kasi Koc (dziękuję za zdjęcia! ;*) tłem dla militarnej marynarki (trend 1. - pojawiający się w sumie każdej jesieni), i piżamowych spodni (trend 2.) w panterkę (trend 3.) Na nogach przewygodne buty typu slippers/loafers (trend 4.) (które notabene po każdym ubraniu muszą się wietrzyć godzinami na balkonie). A że na blogach goszczą ostatnio plecaczki takie i siakie, znalazłam swój stary plecaczek w szafie między torbami ( i mamy trend 5.).






fot. Kasia
koszulka - New Yorker
spodnie - Pepco
marynarka - SH
slippersy - CCC
plecaczek - no name
naszyjnik - vintage
pierścionek - belia.pl


Wesoło być czasem ignorantem i łączyć trendy na bezczelnego ;-)


7 komentarzy:

  1. Niezmiennie twierdzę, że wesoła, żółta kopareczka powinna się tu znaleźć jako trend 6! :D A tak poza tym to ładnie tu masz. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem ubiorę się na żółto i zrobimy specjalną koparkową sesję :D

      Usuń
    2. To jest to! :O Ale będzie full artistik! :D

      Usuń
  2. pierścionek świetny, szukam takiego od dawna, ale wszystkie sa jakies takie.. wielkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spokojnie mogę Ci Belia.pl polecić - co prawda nie wiem, ile będzie kosztować, bo swój wygrałam w konkursie, ale nie powinien być drogi (:

      Usuń
  3. wszystko super, ekstra i cudownie. Ale jak widzę piżamowe spodnie to mi się słabo robi ;) Nie wiem, może jestem dziwna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak miałam - dopóki nie wcisnęłam na tyłek tych widocznych powyżej - w życiu nie miałam wygodniejszych spodni :D

      Usuń