wtorek, 9 października 2012

KOT W SZAFIE | RÓŻ NA STAROŚĆ

Starość to taka przenośna, niemniej jednak - wczoraj stuknęło mi ostatnie naście ;-) W sobotę wybraliśmy się więc w kameralnym gronie w miasto, żeby to uczcić. Klimaty kawiarniano-pizzowe sprzyjały moim corocznym roztkliwianiom, ale Ewelina, Karolina i Marcin stawali na uszach, by poprawić mi humor. ;-) W niedzielę zjechała się rodzina, natomiast wczoraj bawiłam się ze studentami ze swojego roku - na kampusie i na studenckim otrzęsinach klubowych ;-) Również dwie przemiłe prawniczki zadbały o poprawę mojego nastroju - Marta, Anetka - dziękuję! Czekolada jest pyyyyszna, a kwiecie cudnie mi się komponuje z wystrojem pokoju ;-*
Ciut ten post bez ładu i składu, więc zostawiam Was ze zdjęciami z soboty i obietnicą, że następnym razem będzie sensowniej ;-)

Moja ulubiona tunika/sukienka, absolutny pewniak na wszystkie imprezy - wygodna, ukrywa co powinna, odkrywa również co powinna ;-) A, że kolorem nieco daje po oczach, tłem dla niej najczęściej zostaje czerń - w tym przypadku w postaci leginsów, kurtki, botków, torebki i dodatków ;-)
O torebce mogę w ogóle w samych superlatywach się wypowiadać, bo odkąd dotarła do mnie za pośrednictwem poczty polskiej - praktycznie nie rozstajemy się. Miłość od pierwszego dotknięcia, spojrzenia, pierwszego spaceru!

zdjęcia: Karolla
tunika - sh
kurtka - C&A
botki - New Yorker
torebka - Pracownia Twórcza Basi Czarneckiej - Sobczak
bransoletka, naszyjnik - vintage


 Zapomniałabym! Również Wy sprawiliście mi uroczy prezent - dziękuję za te 10.000 odsłon i 62. obserwatorów - wiem, że to niewiele w porównaniu z innymi blogerkami, ale dla mnie to naprawdę wiele znaczy ;-) Dziękuję, że jesteście, że czytacie ; *


11 komentarzy:

  1. Fajna tunika, ale jak dla mnie to aż się prosi do niej długi wisior :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się prosił, ale cierpię na deficyt ;C

      Usuń
  2. torebeczka idealna. Ten ,,róż'' fajnie tu pasuje, ale mogłaś dodać jakiś różowy akcent dodatkowo aby ten strój nie był cały monotonny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach nie widać, ale makijaż był w podobnych kolorach (:

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz i wszystkiego najlepszegoo ! :-)
    Bardzo podoba mi się torebko/kopertówka aaa i nadal Cię nigdzie nie spotkałam haha :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba będzie się w końcu umówić :-D

      Usuń
  4. e tam starość;) 19 to początek a nie koniec :) noi bardzo ładnie wyglądasz, fajny zestaw! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo przeżywałam ostatnią nastkę, zapytaj mojego męża;) świetna kopertówka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam te buty. :)) Niesamowicie wygodne. ;D

    OdpowiedzUsuń