poniedziałek, 12 listopada 2012

KOT W SZAFIE | JELENIE W TERENIE

Witajcie!
Ups, miałam pisać więcej, częściej tu bywać, a stało się wręcz odwrotnie. Wybaczcie, obiecuję poprawę ;-)
Wystąpienie u mnie zjawiska zwanego spódniczką jest rzadkie. Bardzo. Zdarza się średnio 2-3 razy w roku, przy dobrej passie. Zdarzyło się i wczoraj - skorzystałyśmy z Martą z jednego z ostatnich jesiennych, słonecznych dni i wybrałyśmy się na spacer. Wybaczcie mój mizerny wygląd - zaliczyłyśmy także sobotnio-niedzielną imprezę, moją pierwszą, prawdziwą, studencką, więc byłam "lekko" niewyspana :-)



f. Marta
koszulka z jelonkiem - Pepco
ciulowo-tiulowa spódniczka - DIY
zdarte obcasiki - Deichmann
ramoneska - C&A
jajeczne rajtki - no name
bransoletka - wygrana u Viosny




A z kwestii kosmetycznych - paznokcie się łamią jeden za drugim. Na razie, w związku z nadchodzącą kolejną imprezą - ratuję się tipsami, ale coś czuję, że długo to nie potrwa. Polubiłam się za to ze złotym crackiem, ale to może następnym razem ;-)

 


13 komentarzy:

  1. urocza ta koszulka z jelonkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bluzka ;D
    Lubię tamto miejsce w Opolu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka z jelonkiem super.
    I to jeszcze w Pepco !!
    No cóż chyba przegapiłam... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja u siebie zgarnęłam ostatnią białą, jeszcze szara jedna się ostała. ale to parę tygodni temu było ;c

      Usuń
  4. Przesyłam listę z udziału w zabawie I am a hopeless dreamer :)

    http://zareklamowane-przereklamowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Regenerum do paznokci - uratuje nawet najbardziej zmasakrowane paznokcie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że jak zdejmę tipsa, będzie potrzebne : )

      Usuń
  6. ojej jak pięknie. fajny zestawik! zazdroszczę koszulki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To fajnie masz ;D
    Ja mam same nudne zajęcia, w tym 3 godziny wykładów z ochrony praw dziecka, babka tak zanudza i pół zeszytu trzeba zapisać ;D Nie wyobrażam sobie tego egzaminu ;D
    W ogóle sesji nie chcę ;D

    A Pepco u nas jest tylko jedno? Ja zawsze chodzę do tego w Galerii Opolanin i nie słyszałam o innym ;)

    Wybierasz się w niedzielę na spotkanie blogerek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze jedno na Oleskiej, przy Netto :d niedaleko Okrąglaka : )
      tak, tak, będę na pewno : )

      u mnie tak jest na ekonomii - jestem na każdym wykładzie, ale czytam książkę na telefonie :d Dzisiaj się okazało, że za dwa tygodnie zaliczenie, a ja mam pusty zeszyt :D

      Usuń
    2. Ja też będę :)
      O to nawet nie wiedziałam ale dużo bliżej mam do Galerii Opolanin ;D

      Mi się nawet myśleć nie chce jak przyjdą zaliczenia ;D

      Usuń