czwartek, 27 grudnia 2012

MARIZA | SZMINKA SOFT&COLOUR 07*

Witajcie!
Do końca starego roku zostało zaledwie kilka dni, a ja chciałam wyrobić się ze wszystkimi współpracami z 2012 roku, nim dwunastka zmieni się w trzynastkę, stąd posty dzień po dniu ;-)
W dzisiejszym wpisie kilka słów na temat szminki, którą otrzymałam dzięki współpracy z firmą Mariza - Soft&Colour w odcieniu 07.


Opakowanie jest lekkie, plastikowe, zamykane na delikatny klik. Napisy szybko się ścierają, mimo że szminka prawie cały czas leży w pudełeczku w łazience. Naklejka zawiera informację na temat daty przydatności, na spodzie znajdziemy informację o kolorze - konkretniej: numer produktu. Szkoda, że producent nie pokusił się o nadanie szminkom nazw albo o określenie gramatury produktu. Generalnie opakowanie jest troszkę tandetne, bazarkowe - ale nie oceniajmy "po okładce" - zajrzyjmy do środka.

Szminka w pełni wysunięta
A zawartość opakowania trochę w nim lata, stąd na początku obawiałam się, że żywotność szminki zostanie skrócona po tym, jak się połamie i wyleci ze sztyftu - jak dotąd, nic takiego się nie stało.
Przechodząc do samej szminki - jak widać, kolor to lekka czerwień z miedzianymi tonami - mi zdecydowanie przypadł do gustu, tak jak zapach - słodki, owocowy. Szminka ma kremową konsystencję, lekko sunie po ustach, pozostawiając na nich wyczuwalne drobinki, które jednak na szczęście nie migrują po twarzy, a odbijając światło dają efekt delikatnej tafli. Na ustach nie klei się, więc nie ma obawy o przyklejanie się włosów podczas wiatru, a poza tym - nie brudzi zębów, nawet przy aplikacji w pośpiechu - duży plus!


Trwałość, jak na szminkę jest dość dobra - spokojnie wytrzymuje 3 godziny bez poprawek, a ściera się na tyle równomiernie, że nie powoduje dziwnych uśmieszków przechodniów ;-)
Nie wysusza ust, ale nie przyczynia się również do ich nawilżenia, minimalnie podkreśla suche skórki, ale dla mnie to nie problem - przed każdym nałożeniem szminki stosuję balsam.

Wybaczcie brak precyzji, malowałam usta 'seryjnie', do kolejnych recenzji.
Podsumowując - za 7.90 zł, czyli prawie za grosze, dostajemy ciekawy produkt w bogatej gamie kolorów, który na pewno nam nie zaszkodzi - czyli zdecydowanie warty jest wypróbowania. Myślę, że jeśli trafi się taka okazja, zamówię inny kolor i będę się maziać dalej ;-)






A czy Wy miałyście do czynienia ze szminkami firmy Mariza? Jeśli tak, dajcie znać, jakie kolory warto sprawdzić ;-)



16 komentarzy:

  1. nie miałam do czynienia z żadnym produktem tej firmy, ale czytałam pozytywne opinie.
    szminka niczego sobie, za taką cenę naprawdę fajna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, jeśli kiedyś trafią w Twoje ręce - myślę, że warto : )
      mam od nich także puder sypki, też wart uwago - wkrótce recenzja : )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. I zauważyłam, że pasuje do 99% makijaży : )

      Usuń
  3. Piękny kolor, ale wolałabym, żeby nie zawierała drobinek, ale to już takie moje małe zboczenie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też na początku nie byłam tymi drobinkami zachwycona, ale w zasadzie nie jest z nimi tak źle : ))

      Usuń
  4. ładny kolor! ja mam 05 i myślałam, że będzie właśnie mniej więcej taki jak Twój, a to słodziutki róż :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, to możemy się zamienić, mi właśnie takiego słodkiego różu brak :D

      Usuń
  5. Moja mama od czasu do czasu używa szminek Marizy, raczej nie narzeka ;-) Jedyne, co mi w nich nie odpowiada to tandetne opakowanie, ale wiadomo, że pudełkiem się nikt nie maluje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie - opakowanie zostawia wiele do życzenia, ale przecież liczy się zawartość : )

      Usuń
  6. Piękny kolor !
    Ja na razie nie planuję zakupu żadnych szminek i błyszczyków bo muszę pozużywać te co mam, ale myślę, że ta jest warta kupienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie już się gromadzą ilości, którymi mogłabym obdzielić pół blogosfery, ale cóż poradzę, że na ustach muszę coś mieć ZAWSZE? :D

      Usuń
  7. mam ten odcień i jest fajny, szkoda tylko, że te na zdj w katalogu mają takie przekłamane odcienie..

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jest cudny, chociaz sama nie wiem, czy kusi mnie ta marka ;) mam takie wahania opinii na ich temat ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń