środa, 30 stycznia 2013

DENKO | STYCZEŃ 2013

Witajcie!
✓ sesja już za mną - właśnie dostałam wyniki ostatniego egzaminu! Może nie jestem z siebie baaardzo dumna, ale cieszę się, że wszystko udało mi się zaliczyć jeszcze w przedterminach. ;-)
Kosmetasia, poza tym, że wywołuje u mnie wrzody z zazdrości, siadła mi jeszcze na ambicję, więc pogrzebałam w html-u i kilka rzeczy tu pozmieniałam, mam nadzieję, że jest dobrze ;-)


Tak jak wspominałam ostatnio - w dzisiejszym poście zaprezentuje się przed Wami (wielkie jak na mnie) styczniowe denko. Już pod koniec grudnia zaplanowałam, które kosmetyki pójdą "pod nóż" - okazało się, że mam całkiem sporo pozaczynanych butelek z różnymi kosmetykami.


Produkty do włosów i ciała.
 1. Szampon Wella Pro Series Repair (stara wersja).
Pisałam o nim więcej: TUTAJ.
Kupię ponownie? Niestety, nowa wersja jest fatalna, więc NIE.
Następca: szampon Babydream.

2. Płyn do kąpieli Avon (green apple).
Bardzo lubię te płyny - mają piękne zapachy i dobrze się pienią. Miałam już m.in. laskę cukrową, truskawkę, a teraz wykończyłam zielone jabłuszko - na pewno będą kolejne.
Kupię ponownie? Zdecydowanie TAK.
Następca: płyn do kąpieli Avon, fioletowy bez.

3. Żel pod prysznic Original Source (chocolate&mint).
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? NIE, jest sporo lepszych jakościowo produktów w tym przedziale cenowym.
Następca: żel pod prysznic Avon, serenity.

4. Antycellulitowy peeling myjący Lirene.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? Myślę, że TAK, chociaż w dalszej przyszłości.
Następca: peeling czekoladowy Perfecta.

5. Masło kakaowe Ziaja, lekka formuła.
Zużywałam go z wielką przykrością - edycja 'lekka formuła' nie jest już produkowana, a to był genialny produkt.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? Niestety NIE, chyba, że gdzieś go spotkam jeszcze, wtedy na pewno kupię.
Następca: truskawkowy jogurt do ciała Fennel.

Produkty do twarzy.
6. Mleczko do demakijażu Garnier.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? NIE.
Następca: płyn micelarny AA.

7. Płyn dwufazowy Bielenda.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie: TAK.
Następca: druga buteleczka tej samej dwufazówki ;-)

8. Emulsja Cetaphil.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? NIE, szukam czegoś innego.
Następca: wciąż poszukiwany.

9. Mleczko do demakijażu Avon.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? NIE.
Następca: płyn micelarny AA.

10. Maseczka Novaclear.
Trafia do "Denka", bo minął termin ważności.
Pisałam o nim więcej: TUTAJ
Kupię ponownie? NIE.
Następca: saszetkowe maseczki Ziaja.

11. Maseczka oczyszczająca z glinką szarą Ziaja.
Dobry produkt w niskiej cenie - sięgam po niego co jakiś czas, gdy mam ochotę na domowe spa.
Kupię ponownie: TAK.
Następca: kolejne saszetki. ;-)

Produkty do paznokci.
12. Zmywacz do paznokci Progres (2 sztuki).
Zmywacz idealny! Kosztuje 1.99 zł, a jego jakość jest wyższa niż jakichkolwiek innych zmywaczy.
Kupię ponownie? TAK!
Następca: kolejne opakowania, w zapasie mam już 3 ;-)
13. Lakiery: Killys, Eveline, Golden Rose i Single.
Wyschły, zgęstniały, więc lecą do koszlandii :-)
Kupię ponownie? NIE, mam za dużo lakierów do zużycia.

Kolorówka.
14. Tusz do rzęs Avon Supershock LE Zodiac, czarny.
Najlepszy tusz, z jakim się spotkałam. Więcej napiszę niedługo, przy kolejnym opakowaniu.
Kupię ponownie? TAK, już kupiłam ;-)
Następca: tusz Avon Supershock, tym razem nie z LE. ;-)

15. Tusz do rzęs Avon Superextend, czarny.
Nie spełnił moich oczekiwań, więc leci do koszlandii. ;-)
Kupię ponownie? NIE.
Następca: jw.

16. Baza pod makijaż Loreal Studio Secret Professional (próbka).
Jedną saszetką pomalowałam siebie i Kingę, makijaż sylwestrowy trzymał się kilkanaście godzin bez zarzutów - to chyba najlepszy dowód na to, że jest warty zainteresowania.
Kupię produkt pełnowymiarowy? Być może TAK.
Następca: Baza Porefessional Benefitu.

A jak tam Wasze styczniowe denko? Pochwalcie się! ;-)
Uciekam do malowania, mam straszne zaległości w akcji 'Zainspiruj się gwiazdą'!



30 komentarzy:

  1. Spore to denko :D Czekam na kilka słów o tym tuszu SS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno się pojawią! no, chyba, że drugie opakowanie już nie będzie warte pochwał ; )

      Usuń
  2. Ja mam zawsze problem z wyrzuceniem lakierów i trzymam potem taki zdechlaki suche i gęste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd ja to znam! część swoich trzymam z sentymentu! ale tak sobie teraz pomyślałam, że jak powyrzucam te zdechlaki, to będzie miejsce na nowe ; >

      Usuń
  3. Bardzo pokaźne to Twoje denko :)

    U mnie niestety ten płyn z Bielendy do demakijażu oczu się nie sprawdził bo mnie uczulił. Natomiast bardzo lubię płyny do kąpieli z Avonu oraz żele pod prysznic z OS :)

    U mnie też dzisiaj pojawił się wpis denkowy ;)

    Gratuluję zdanych egzaminów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Zaraz do Ciebie zajrzę, jakoś denka mnie bardziej 'kręcą' niż haule :D

      Usuń
  4. naprawdę spore denko :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spore denko :)
    ja właśnie zabieram się do napisania mojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie czekam na link do niego, gdy napiszesz : )

      Usuń
  6. spore denko, gratuluję :)

    gdzie kupujesz dwufazową Bielendę, bo ostatnio sie za nią rozglądałam i nigdzie u siebie nie mogłam znaleźć, ani w Naturze ani Rossmannie i nie wiem czy to tylko braki czy ich tam wcale nie było??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, tę buteleczkę kupiłam w Biedronce, ale widziałam tą dwufazówkę też w Astorach : )

      Usuń
  7. Też uwielbiam SUPERSHOCK najlepszy tusz pod słońcem już tyle razy go kupowałam i chyba nigdy mi się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba jeden z niewielu produktów z Avonu, który się u mnie sprawdza bez zarzutu : )

      Usuń
  8. ho ho, ile tego jest :p
    Ty zużyłaś maskę Novaclear, a ja wczoraj wyrzuciłam krem, mhm, zużyłam dwa opakowania i nic się nie zmieniło na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem, czy zużyłam? większość wyrzuciłam, bo była po terminie, a nie chciałam ryzykować na twarzy : ) u mnie też się nic nie zmieniło, oprócz tego, że miałam bardziej wysuszoną twarz niż zazwyczaj ;<

      Usuń
  9. Boże ja nie potrafię zużyć tylu kosmetyków haha :)
    Cetaphil lubię u mnie działa :)
    Zazdroszczę końca sesji ja mam jeszcze jutro egzamin :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślałam, że się nie uda, ale jednak! jak widziałam resztkę w pudełku, bardziej mnie to motywowało, żeby używać :D
      na pewno sobie poradzisz, powodzenia! : *

      Usuń
  10. Miałam ten peeling z Lirene i był genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę - najlepszy, jaki dotychczas miałam : )

      Usuń
  11. ogromne denko :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, jakie wielkie denko, nieźle Ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci poszły zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne spore denko :)
    uwielbiam Super Shock. Świetna jest. Sama już nie wiem, które opakowanie zużywam :D Niestety wersja Max trochę mnie rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha :D a jakiż to jest ten Twój niecny plan? :D
    ach, to mówisz, że dzięki mnie jest tu tak pięknie? no wiem, wiem :D <3 taka już jestem, rachunek prześlę prywatnie hahaha :D
    łooo :D sporo tych zużyc, ja coś się nie mogę ogarnąc i raz używam tego, raz tego, w efekcie żaden nie chce się zuzyc ;D :D

    no i zazdroszczę, że masz już sesję za sobą :O mi jeszcze została sobotnia histologia, do której się nie przyłożyłam, bo już mi się po prostu nie chce xD więc spodziewam się poprawki, ale podobnie jak Ty cieszę się, że wszystkie pozostałe (poza anatomią) udało mi się pozaliczac od razu ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się dowiedzieć, że masło kakaowe miało lżejszą wersję, kiedy już przestali ją produkować </3 Kill me softly... :D Gdzie kupujesz te zmywacze? Ja miałam swój ulubiony, taki wielki różowy za 3,99 z Biedronki, zmywał wszystko i miał super zapach, niestety też wycofali ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W netto. Uwielbiam, że ma gąbkę w środku i radzi sobie nawet z brokatami :D

      Usuń
  17. o mamo, mamo, mamo! już się boję! :D nogi trzęsą mi się jak galareta, aaaa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle! Pół lazienki masz wolne na nowe zapasy ;p

    OdpowiedzUsuń