sobota, 9 marca 2013

MAKIJAŻ | JAGODA

Witajcie ;-)
Podobny makijaż już kiedyś Wam pokazywałam, dokładnie tutaj - w ramach projektu 'Zainspiruj się gwiazdą'. Nie miałam jednak tej świadomości, dopóki nie przejrzałam zdjęć - do palety sięgnęłam wręcz instynktownie; mimo wszystko widać zarówno podobieństwa jak i różnice względem poprzedniego makijażu.
Odkryłam przy okazji dwie rzeczy:
1. zaczęłam dużo lepiej czuć się w kolorach - polubiłam fiolety, które dotychczas omijałam szerokim łukiem,
2. robienie kolorowych makijaży i pokazywanie ich Wam przestało wiązać się z obawą, że zostanę wyłącznie skrytykowana, a zaczęło sprawiać mi przyjemność! ;-) Oczywiście, nie twierdzę, że umiem to już robić, ale czuję, że robię postępy - zdecydowanie fajne uczucie.



Twarz:
- baza Porefessional Benefit
- podkład Pharmaceris 01
- puder sypki Mariza 
- róż Wibo Rose 

Oczy:
- paleta Manly
- eyeliner żelowy Essence
- maskara Maybelline Collosal Volume
- Nyx Jumbo Milk
- brąz z paletki Essence Quatro 05

Usta:
- masełko Chocomania The Body Shop



Wczoraj nie było okazji do Was zajrzeć, ale jeśli ktoś śledzi mnie na fanpage, wie, że z okazji Dnia Kobiet postanowiłam sprezentować sobie m.in. zestaw Chinek. Oczywiście - najpierw kliknęłam 'zamów', a dopiero potem sprawdziłam swatche. No i... Rozczarowanie! Zamiast pięknych kremów, na jakie zapowiadały się w buteleczkach - miliard, pierdyliard drobineczek! 
Oby na żywo wyglądały lepiej! < intensywnie prosi >


10 komentarzy:

  1. Świetny makijaż ;] A trzymam kciuki,żeby faktycznie na żywo wyglądały lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny :) ja jednak nie czuję się najlepiej w fioletach... wybieram bardziej neutralne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bomba, Kocie. masz taką śliczną, niewinną twarzyczkę. uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ty masz długie rzęsichy!!! też tak chcę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam długie, to tak tylko na zdjęciu wyszło :D

      Usuń
  5. łaaaaaaaaa! no pewnie, że widac postępy! strasznie mi się podoba ten makijaż! :D też lubię kolory, jutro zgapiam pomysł i też taki robię! :D kreseczka boska <3 jak Ty to robisz? :D ja jak sobie walnę krechę to na pół powieki gruba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgapiaj, pokazuj, zawstydź mnie! :D
      hm, maluję pędzelkiem do farbek akrylowych, za 1.80zł z plastyka :D i robiąc jaskółkę, nie łączę jej końca ze środkiem powieki.
      : *

      Usuń