poniedziałek, 8 kwietnia 2013

WYDARZENIE | II SPOTKANIE OPOLSKICH BLOGEREK KOSMETYCZNYCH

Za nami już drugie blogerskie spotkanie, śpieszę więc donieść, jak było!

Miejscem spotkania w tę niedzielę ogłoszony został Pub Ostrówek (Opole, ul. Ostrówek 1). Wszystkie blogerki dotarły szczęśliwie i w całości, w ilości sztuk dwadzieścia:

1.  Sabbatha
2 . Agusiak747
3. Anulaat
4. Fanglefashion
5. Karminoweusta
6. Rodzynka1989
7. Zauroczona-kosmetykami                             
8. Milky chocolate
9. LaNińa
10. EcattieM - to ja, to ja!
11. Pannakolczykowa
12. Strawberry Mery
13. Anioleek89
14. Kaprysek
15. Kinga Mzyk
16. Darusia994
17. Sajjida
18. Saharu
19. Kolorowy Pieprz
20. Melisa
i się zaczęło! Notabene bardzo smacznie - bo od szarlotki z lodami. A potem już samo poszło - rozmowy nie mające końca, handel i wymiana pełną gębą... Wyszło na jaw, kto ile ma par butów ( "No, ale tak orientacyjnie - między 50 a 100, 100 a 200? 200 a 500? Raczej 200 a 500..."), kto się czepia (to ja!), a kto podlizuje (cześć, Kaprysku! : *), która z dziewczyn niedługo zmieni stan cywilny (szczęścia, Rodzynko! ; *), a kto wyleciał z sali w czasie zajęć ;-)





Rodzynka wygrzewa się w słońcu ;-)

Karminowe Usta : )
Potem był czas i na pizzę, i na słitaśne focie "pod panem", a w międzyczasie pojawiły się również prezenty, za które serdecznie dziękujemy firmom: La Belle, Abc-uroda, By Dziubeka, Mariza, QueenHelene, Floslek, Green Pharmacy, Colour Alike, Pilomax, Natura, Barwa, Herbastudio oraz Pollena.

Kaprysek, Melisa, ja i Mery.

Mery, Kaprysek i Melisa.

Milky & ja.

Milky i Kaprysek.

Słitfocia z rąsi z fleszem musi być! Mery, Kaprysek, Melisa i ja.





Dziękuję Dziewczyny za spotkanie, mam nadzieję, że wszystkie bawiłyście się co najmniej tak dobrze, jak ja! ;-) Dziękuję również Monice, Gosi i Andżelice za organizację - dorzuciłam swoją cegiełkę, chociaż to dziewczyny odwaliły lwią część roboty - spisałyście się (znów) na medal! ;-)
Mam nadzieję, że w podobnym składzie spotkamy się znów za jakiś czas - może tym razem w Okrąglaku... :D


14 komentarzy:

  1. no kurna, ja na tych zdjęciach tylko żrę! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie:D Obie wyszłyśmy na obżarciuchy:D

      Usuń
  2. boziu jak ja wyglądam. Nie ma koniec ze zdjęciami! Proszę mnie wyciąć. A tak poza tym to ja cie Bardzooooooooooooooooooooo lubię ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia, zazdroszczę takiego spotkania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co chwilę widzę spotkania ;D Nie za dobrze Wam? :D Z chęcią bym się spotkała też z Wami. Ale w sobotę byłam na spotkaniu lubuskich blogerek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę kurczę znowu przegapiłam !!!
    ale to był ostatni raz :)

    mam nadzieję, że się ogarnę i w końcu będę mogła Was poznać !! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że spotkanie się udało :)
    czekam na haul!

    OdpowiedzUsuń
  7. Było super. Szkoda, że już po.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam, jak po spotkaniu/zlocie blogerek mam w moim blogrollu kilka wpisów na ten sam temat i sobie mogę uzupełniać sprawozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że Okrąglak nie jest złym pomysłem:D W końcu zasiądziemy przy jednym stole i nikt nie poczuje się pokrzywdzony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Było ekstra, a zdjęcie z dziubkami z rąsi to sobie wywołam i oprawię w ramkę:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Catciaczku, Catciaczku! a mi tak przykro, że Cię nie poznałam, buuu! :( a szarloteczkę i lody może gdzieś tam przemyciłaś dla mnie, żeby reszta nie zauważyła? plis, plis <3 :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę Marta prawie na wszystkich zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń