czwartek, 9 maja 2013

PAZNOKCIE | COLOUROWE SŁOŃCE

Witajcie! ;-)
Za żółcią na paznokciach raczej nie przepadam. Często słabo pokrywa płytkę, ma milion złotych, irytujących drobinek i fatalnie się zmywa, odbarwiając paznokcie. A jaki kolor lakieru Colour Alike trafił do mnie podczas II OSBK? Zgadłyście, żółty!


Przede wszystkim, ten CA zachwycił mnie kolorem. Nie jest neonowy i nachalny, tylko pastelowy, delikatny i niezwykle urokliwy. Nie ma drobinek ani żadnego brokatu. Kojarzy mi się z bananowo-mlecznym koktajlem albo małym kurczaczkiem ;-)
Konsystencja jest lekko lejąca, ale nie spływa niekontrolowanie z pędzelka. Emalia dobrze rozprowadza się po paznokciu, nie bąbluje, nie smuży i w dodatku kryje po dwóch cieniutkich warstwach! Połysk i szybkie schnięcie zawdzięczam Seche Vite, więc te kwestie ciężko jest mi ocenić.
Uprzedzona o możliwym barwieniu płytki, pomalowałam paznokcie jedną warstwą odżywki Eveline 8w1 i cienką warstwą innej emalii w podobnym kolorze, przez co zmywanie było bezproblemowe, a lakier nie pozostawił przykrych śladów na paznokciach. ;-)
Koniec zbędnego gadania - nie mogę doczekać się, aż zobaczę go na pazurkach przy opalonych rękach!





W związku z tym, że posty z cyklu 'tydzień w zdjęciach' przypadły Wam do gustu, zdecydowałam się założyć konto na Instagramie - zapraszam ;-)


17 komentarzy:

  1. Śliczny odcień, szczególnie, że żółty to wymagający kolor. I będę obserwować Instagram :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo podoba mi się ten odcień i prostota malowania : )
      cieszę się i również będę Cię śledzić : )

      Usuń
  2. Idealny odcień, pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam dzisiaj żółteczko, ale z Miss Sporty:) Z Colour Alike nie mam ani jednego lakieru:/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz piękne paznokcie!
    a lakier jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BOŻE EWA TO TWOJE NATURALNE PAZNOKCIE!? ILE BYM DAŁA *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, naturalne :D
      wystarczy jak dasz jakieś 10 zł za odżywkę 8w1 i Cię nie uczuli :D

      Usuń
  6. Miałam go mieć, ale się wymieniłam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mną się wymieniłaś, Kaprysku :D

      Usuń
    2. haha, od razu o tej wymianie pomyślałam jak zobaczyłam ten post :D

      Usuń
  7. matkooo - kolor boski :D
    ale jeszcze lepsze są Twoje paznokcie!!!
    ja to obojętnie jak bym ich nie spiłowała to i tak zawsze mają męski kształt :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w żółciach się nie czuję ale muszę przyznać, że na twoich dłoniach eygląda bardzo ładnie i świeżo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, mogę się w pełni podpisać pod tą notką! Żółte lakiery strasznie mnie odstraszały i choć na niektórych osobach podoba mi się efekt, to u siebie bym ich nie widziała. Ale ten odcień jest po prostu boski, jestem zachwycona! Pastelowy, słodki i tak, jak napisałaś, przy opalonych dłoniach, to może być w ogóle rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy dobrze widzę, że to Goldwasser? (czy jak on się tam nazywał...) Ja ostatnio wygrałam lakier z CA i wybralam wlasnie ten - jest cudny! Ja się przyzwyczajam do żółtych kolorow dopiero ale ten mi mega podszedl :) Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, nie ma nigdzie na butelce nazwy ;< Też go bardzo polubiłam! A ludzie tak dziwnie patrzą, jak idę i wącham swoje paznokcie... No nie moja wina, że pachnie! :D

      Usuń