piątek, 3 maja 2013

MAKIJAŻ | PATRIOTYCZNIE

Witajcie ;-)
Kajam się - ostatni makijaż wrzucałam tu jakiś miesiąc temu... Raz, że żadnych zażaleń na ten fakt nie było, a dwa, że ostatnio moja wersja wyjściowa ogranicza się do zestawu: podkład, puder, biała kredka, tusz i róż. Jakoś rano jest zawsze dużo ważniejszych rzeczy, niż zabawa z kolorami. Ale, że mamy wolne, a ja siedzę w domu znów chora, no i jeszcze w dodatku ten początek maja obfituje w okołopatriotyczne okoliczności przyrody - here it is ;-)




Lista kosmetyków jak zawsze, więc nie będę się bawić w kopiuj-wklej - bo szczerze powiedzcie, czy to się kiedyś komuś na coś przydało? ;-) Wspomnę tylko, że na rzęsach L'oreal z wczorajszego pojedynku - już prawie widać te firanki, czyż nie? ;-)
Nie spodziewałabym się, że taki makijaż może mi się spodobać, ale w gruncie rzeczy miło mi się go nosi (oczywiście w domu) i jakoś nie śpieszy mi się go zmywać...
Na koniec moja ducky face i życzenia, żebyście bawili się lepiej w to wolne niż ja - skoro za oknem i tak leje, to wezmę się za naukę może... A żeby było w temacie, to może prawo konstytucyjne?



14 komentarzy:

  1. Nonono zaszalałaś kocico! dawaj jeszcze nazwę tego czerwonego cienia:D no chyba że to paleta 88cieni. Łaaadny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie zgadłaś - paleta 120 Manly :D

      Usuń
    2. no tak właśnie czułam:)

      Usuń
  2. pamiętam fale makijaży na euro...wtedy też było więcej flag niż teraz, gdy święto narodowe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, tak patriotycznie - ja dziś noszę żółto-turkusową kreskę, więc się w święto nie wpasowałam ;P
    A co do bawienia się w wolnym czasie - bawię się wyśmienicie przed włączonym TV i przy lapku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółto-turkusowa... to tak w barwach Opola, pasuje! :D
      to ja dokładnie tak samo, łączę się z Tobą wirtualnie!

      Usuń
  4. ej! ładnie to wygląda, nawet bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) chciałabym tam umiec malować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy pięknie zrobione ta czerwień niesamowicie podkreśla oczko, ale wydaje mi się, że ten puder niezbyt dobrze współpracuje z Twoją buzią...nie wiem czy zrozumiesz o co mi chodzi ale on nie wygląda naturalnie, nie stapia się z buzią, masz jakby taki pyłek widoczny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki : )
      z pudrem jest chyba wszystko okej, na twarzy go tak nie widać - to tylko moje standardowe problemy z cerą + wyostrzanie w ps :D

      Usuń
  7. Miałam podobny kiedyś na wybory :)
    Cudne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy z tym pudrem wszystko okej. Strasznie podkreśla Ci wszystkie mankamenty i zmarszczki :( Próbowałaś może puder bambusowy lub ryżowy? Są świetne właśnie dla takiej problematycznej cery.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne oko, ale ten puder rzeczywiście niezbyt... Ktoś napisał o pudru ryżowym - serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń