niedziela, 26 maja 2013

PAZNOKCIE | PINK PANTHER NAILS

Witajcie!
Nie da się ukryć - mistrzynią malowania paznokci zdecydowanie nie jestem. Gdzie mi tam chociażby do Pauliny (tak, będę Ci słodzić gdzie tylko mogę, GENIUSZU! :D) czy innych malujących dziewczyn. No, ale podobno practice makes perfect, więc korzystając z wolnych dni z tytułu Piastonaliów (które zresztą sobie w tym roku odpuściłam), postanowiłam poćwiczyć. Niemały udział w tym miała promocja w Rossmannie, w którym wydałam zatrważającą kwotę 3 złotych i nabyłam drogą kupna biały lakier do frencha z Wibo.
Osoby śledzące mnie na Instagramie widziały już pewnie zarówno to zdobienie, jak i mój pierwszy raz ze złoto-czarnym frenchem, ale że jestem zadowolona z pierwszego podejścia do wzoru panterki - chwalę się nim i tutaj.



Wreszcie na coś przydały się moje trzęsące dłonie! ;D
A na paznokciach mam kolejno:
  • 1 warstwa odżywki Eveline 8w1 (która niestety dobija już dna :C )
  • 2 warstwy białego lakieru Wibo French
  • 1 warstwa Seche Vite, bo Wiboś długo schnie
  • cętki zrobione różowym i czarnym lakierem Essence, których nazwy wyleciały mi z głowy, przy pomocy szpilki z dużą główką i sondy
  • 1 warstwa Seche Vite
Nieczęsto pokazuję Wam obie dłonie, bo najczęściej na prawej wzór wygląda... Lekko mówiąc, inaczej, niż na lewej, ale tym razem wyszło z grubsza podobnie - here's a prove:


Na koniec jeszcze mój aparat chciał się z Wami przywitać i życzyć Wam udanego niedzielnego popołudnia ;-)


Pamiętajcie, że dziś Dzień Matki i przynajmniej zadzwońcie z życzeniami! Moja mama niestety jest dziś od rana do późnej nocy w pracy, ale postanowiłam urządzić jej małą przyjemność wczoraj i zmobilizowałam się do zrobienia obiadu (śmiejcie się, u mnie to duże wydarzenie, kiedy ja staję przy kuchence! :D). Szef kuchni zaproponował wczoraj kurczaka w ziołach, smażonego bez jakiegokolwiek tłuszczu, frytki z piekarnika oraz pyszny mix sałat, marchewki, pomidorów, papryki, ogórków konserwowych i kukurydzy, skropiony sosem czosnkowym. Mówię Wam, palce lizać! ;-)





A Wy, co przygotowałyście na Dzień Matki? ;-)


16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na mani :D muszę sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, jest banalnie prosty! :D

      Usuń
  2. Ty to jesteś niemożliwa! Dzięki Tobie mam jeszcze większą motywację i frajdę z Tworzenia :)
    Panterka b. fajna- kolory świetne!!!
    białasek z Wibo dał radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem niemożliwa? spójrz na swoje paznokcie! :D

      Usuń
  3. cudowna panterka :D ja nigdy nie mam cierpliwości do takich wzorków, choć je uwielbiam na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szczena mi opadła, no! też chcę miec takie piękne paznokcie! :( moje są krótkie jak u dzieciaka, na pracowni wszyscy się z nich nabijają, że takie malutkie, FUJ! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. załamię Cię, jak powiem, że te są jak dla mnie i tak krótkie? połamały się i musiałam je sporo spiłować... :D

      Usuń
  5. Super :) u mnie obecnie bardzo podobny manicure - różowa panterka na szarym tle.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nie poszłaś na piasto? Enej! Strachy Na lachy! Nosowska! Nic Ci sie nie spodobalo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie chciałam iść na Strachy, bo kiedyś ich namiętnie słuchałam, ale było mokro, zimno i w sumie nie chciało mi się wychodzić z domu, jak przyszło co do czego.

      Usuń
  7. Nie wiem jakim cudem umknął mi nowy post :D Różowa pantera - świetna, kolory ładnie ze sobą grają, no i zazdroszczę paznokci, ja takich jeszcze długo nie zapuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem, co od siebie chcesz, według mnie wyszło super rewelacyjnie! Bardzo mi się podobają i chyba w życiu bym sobie takich nie wydziubała :(

    OdpowiedzUsuń
  9. troche z innej polki, jak sprawuje Ci sie 50mm 1.8f? polecilabys go? nie ma jakis razacych wad? przymierzam sie do kupna takiego samego i zbieram informacje. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, nie mam powodu do narzekań na niego - pewnie, po jakimś czasie używania masz ochotę na 1.4, ale wiadomo - apetyt rośnie w miarę jedzenia ; )
      fajnie rozmazuje tło, nie ma problemu z automatycznym ani ręcznym nastawianiem ostrości, nie zacina się - myślę, że spokojnie mogę polecić ; )

      Usuń