niedziela, 12 maja 2013

PAZNOKCIE | SPOTTED DOTTED

Witajcie ;-)
Tak jak już pisałam na fanpage - znalazłam przyczynę swojego zniechęcenia do bloga. Myślałam, że to wina innych portali, w które się wciągnęłam - choćby Twittera i Instagrama (Instagramu? :D), vlogerów, których zaczęłam ostatnio namiętnie oglądać, jak choćby Caspara Lee i Jacka Harrisa (z gościnnymi występami Finna, #finnfinnbettertwin :D), dziesiątek twitcamów, maratonów z '2 Broke Girls' i innych cudów, a to wszystko wina... Ciężkiego szablonu. Poświęciłam więc deszczowe, niedzielne przedpołudnie i zrobiłam tu znów małe zamieszanie; wróciłam do brudnego różu i szarości, usunęłam co mniej przydatne opcje i gadżety i znów na swojej stronie czuję się dobrze - mam nadzieje, że podzielacie to uczucie? ;-)

Kilka odcinków JacksGap później zdecydowałam zebrać zwłoki sprzed komputera i wziąć się za coś przyjemnego. Padło na malowanie paznokci, a że efekty przypadły mi do gustu, postanowiłam się nimi z Wami podzielić. ;-)




W rzeczywistości lakier bazowy (czyli Miss Selene) jest bardziej koralowo-pomarańczowy; kropki to szary lakier Bell i czarny Essence.

Zostawiam Was z dowodem, że nie słucham tylko One Direction, Room94 i 5Second of Summer i obietnicą, że niebawem kolejna relacja z Projektu: Londyn - po kliknięciu w kółeczko po prawej zostaniecie przeniesione/przeniesieni do pozostałych postów na ten temat ;-)




7 komentarzy:

  1. bardzo lubię kropeczkowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest śliczny, kropki fajnie go urozmaicają :-) Udało Ci się zrobić je pędzelkiem z lakieru, czy malowałaś je w jakiś inny sposób? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobienie ;]
    A szablon jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, a piosenkę kocham!!!:)

    OdpowiedzUsuń