niedziela, 2 czerwca 2013

MAKIJAŻ | TYGRYS

Witajcie ;-)
Gdy zobaczyłam u Orlicy pomysł na nowe wyzwanie - inspirowane dzikimi zwierzętami - pomyślałam: "Dlaczego nie, może na coś przydadzą się inne kolory w palecie, niż brązy i beże". Z poprzednim, gwiazdorskim wyzwaniem szło mi jako tako, a ostatnio kompletnie zrezygnowałam z makijażu - przed wyjściem nakładam tylko krem matujący i tusz do rzęs, podkreślam brwi i lecę na zajęcia, dlatego bez dłuższego zastanawiania się - podjęłam rękawicę.


W pierwszym tygodniu inspiracją ma być tygrys. Od początku wiedziałam, że mój nie może być zwyczajny, pomarańczowy w paseczki. Na coś przydało się oglądanie w dzieciństwie kanałów przyrodniczych - pomyślałam, że gdzieś na świecie musi być jakiś nietypowy tygrys. Poszukałam, pogooglowałam i znalazłam - przed Wami tygrys maltański!

Tygrys maltański lub inaczej tygrys granatowy jest barwną mutacją tygrysa, spotykaną głównie w chińskiej prowincji Fujian. Mają piękne futro z ciemnymi szarymi pasami. Tygrysy te nie mają nic wspólnego z wyspą Malty. Większość tygrysów maltańskich należy to podgatunku południowochińskich tygrysów.  
To tyle jeśli o ciekawostki przyrodnicze chodzi - czas na moją interpretację. ;-)



Oczywiście raczej nie polecam z takimi paskami na twarzy wychodzić z domu, ale cała reszta jest chyba do zaakceptowania ;-)

Twarz: punktowo Dermacol w roli korektora, puder sypki Mariza, puder brązujący Mariza
Oczy: Nyx Milk jako baza na powiekę i linię wodną, cienie z palety 120, kobaltowy pigment Kobo Cornflower, srebrny cień Paese, eyeliner Essence, tusz L'oreal False Lash Wings.
Usta: Dermacol + puder

I jak Wam podoba się moja wersja tygryska? ;-)



PS. Nie zapomniałam o wczorajszym dniu Skittles Mani - jeśli śledzicie mój Instagram, widziałyście to zdobienie ;-)



8 komentarzy:

  1. Cień w wewnętrznym kąciku to srebrny Paese, tak?
    Świetnie wygląda!, gdzie go można upolować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie w kąciku jest połyskująca biel z palety 120 manly, srebro kawałek dalej, na granicy bieli i niebieskiego : )
      Myślę, że na stoiskach paese albo online, ale szczerze nie polecam - fatalnie się nakłada - w ogóle nie chce nabrać się na pędzel, ani na sucho, ani na mokro. :x

      Usuń
  2. Śliczny tygrys i makijaż :) Bardzo estetycznie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż :) no i świetna inspiracja. Ja też biorę udział w tym projekcie, jednak zrobiłam klasycznego, pomarańczowego tygrysa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż piękny:) ładne, kolorowe paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym niebieskookim tygrysku <3 Świetny makijaż, śmiało mogę rzec, że 'z pazurem' :-D

    OdpowiedzUsuń