sobota, 15 czerwca 2013

POST SPECJALNY | 1 URODZINY BLOGA

Witajcie ;-)
Gdy zakładałam bloga, nie pomyślałabym, że wytrwam w pisaniu dłużej niż trzy miesiące. W kwietniu, w ramach odskoczni od myśli o maturze, pisałam sobie jakieś luźne teksty - pierwszym był tekst o hejterach i hipstersach - do dziś wiele osób po tym haśle trafia na moją stronę. W maju pochłonęły mnie matury i walka z wandalami, a w czerwcu trochę się "przebranżowiłam" - i tak, przyjmując umowną datę 15.06.2012 - dołączyłam do grona blogerek lajfstajlowo-kosmetycznych, co znaczy, że dziś...

mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny! Yay!
Na początek, technicznie, garść statystyk:
Łączna liczba wyświetleń: 42 900
Liczba postów: 126
Liczba komentarzy: 1681
Najpopularniejszy post: przepis na zapiekankę z kurczakiem ;-) 

Z ciekawości zajrzałam też w statystyki odbiorców, by dowiedzieć się, skąd do mnie wpadacie:
Polska: 35743
Stany Zjednoczone: 1525
Rosja: 957
Francja: 736
Wlk. Brytania: 569
a na liście są jeszcze Niemcy, Ukraina, Holandia czy Szwecja.

Powyższy spis nie ma broń Boże na celu chwalenia się - to raczej sygnał, że chyba czas pisać dwujęzyczne notki albo przynajmniej pisać pokrótce angielskie streszczenia. Będę miała przy okazji pretekst do ćwiczenia języka ;-)

W styczniu opublikowałam hasełka z wyszukiwarki, po których do mnie trafiacie (patrz: ten post). A skoro dziś obchodzę 'urodziny' - czas na drugą porcję wyszukiwań, które nie raz wywołały u mnie salwy śmiechu:
  • mam swoje wymarzone okulary
  • wyprysk na nodze
  • zmyj mi sie oczy
  • studentka ze złamaną
  • wyszłem na pole pierłem byłem
  • pierwszy raz chinka z czarnum
  • podpatrywałam ciocie w kąpieli
  • kreski malowane jednym
  • lakieromaniaczki cena wrocław
  • niebo w marcu 2013
  • pudrowanie pieprzyków
  • kody do rozmowy na fb kotek
  • czy ktos moze cos powiedziec na temat wersji limitowanej zmierzchu
  • kalosze drogeria natura cena
  • i trwa—o?• okre?li—abym
  • naklejka z datą
  • niewolnica
  • makijaż na codzień kreska na górnej powiece blogspot.com
  • biza prostytutka
  • idea facetów
  • jak sie czyta pharmaceris f
  • co zrobić jak szminka sie połamie
  • jak nałozyc brokatna oczy zeby nie zlecial
  • czy fluid pharmaceris się ciemnieje
  • www szybki rhabarberkuchen
  • chapstick jak po numerze seryjnym sprawdzić ważność pomadki
  • co pasuje do spodni w kolorze brzoskwini
  • czy sa w pudrze parabeny i inne maxfactor lasting performance
  • gdzie mozna trafic na przecenione wózki?
  • gdzie kupie kretke z nyx jumbo
A na sam koniec zostawiłam to, co najważniejsze - uwaga, wyciągam listę z podziękowaniami!
Po pierwsze, dziękuję Wam wszystkim! Gdyby nie ta grupka wiernych 'czytaczy', pewnie rzuciłabym już to wszystko w diabły. Nieważne, że są blogi o krótszym stażu niż mój, mające więcej obserwatorów, blogowych sukcesów, komentarzy, współprac czy innych. Dla mnie nie to jest wyznacznikiem sukcesu blogowania. Robię to, bo to lubię, i nie zmienią tego ani głupie komentarze ludzi na uczelni, ani to, że są lepsi ode mnie. Wysyłam wszystkim obserwującym, czytającym, komentującym wieeeeeelkiego buziaka! Muak! ; *
A po drugie, chciałabym szczególnie podziękować kilku osobom:
Marcinowi, od którego to wszystko się zaczęło, Pauli z Fallinnailove & Asi z Kosmetycznego Przekładańca, za to, że rozwiewacie wszelkie moje wątpliwości i utwierdzacie mnie każdorazowo w przekonaniu, że blogerki są niezwykłymi, przesympatycznymi dziewczynami, na które można liczyć - nie wiem, jak się odwdzięczę za wszystko, co robicie!, Ewelinie za motywowanie mnie, gdy mi się bardzo nie chce, zwłaszcza do 'Tygodni w zdjęciach', dziewczynom, które miałam przyjemność poznać na żywo, m.in. Kapryskowi, Strawberry Mery, Rodzynce, i innym, które mam nadzieję kiedyś spotkam - m.in. Kosmetasi, Agusai, Angietrucco.

I to by było na tyle, jeśli o urodzinowy post chodzi - mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejny rok! ;-)

With love, wzruszona Cat.

ANG:
It's first anniversary of this site! When I started writing a blog, I didn't expect that I'll be doing it for that long! I wanna thank everyone, who motivated me to keep blogging, who were my inspiration, who were my 'teachers' in nail-art and make-up.
I met amazing people, I've learnt so much new things - it's so awesome to be part of blogging family!
Thanks for everything!
I hope that you'll stay with me for another year - I'm gonna be writing also in English, to make you feel comfortable on this site : )
Lots of love,
Cat

13 komentarzy:

  1. Wpadłam złożyć urodzinowo-blogowe życzenia, a to jeszcze ja dostałam takie miłe wyróżnienie :) Dziękuje bardzo, że tak o mnie myślisz, zawsze możesz na mnie liczyć! Zwłaszcza, że muszę w końcu się do Ciebie odezwać z tą grafiką i wtedy będę miała u Ciebie dług wdzięczności :)

    Gratuluje pierwszych urodzin bloga, moje jeszcze przede mną. Bardzo lubię do Ciebie wpadać, Twoje notki są zawsze poprawne językowo, a całość bloga bardzo estetyczna, zaglądanie tutaj bardzo mnie odpręża :)

    Masz bardzo dużo odwiedzin ze stanów! U mnie znów jest całkiem sporo z Francji, co mnie bardzo zadziwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dług wdzięczności to ja mam u Ciebie! : )

      Nie spodziewałam się, że tak długo wytrwam w pisaniu, bo w sumie do tej pory wszystkie takie inicjatywy nudziły mi się po kilku tygodniach... Dlatego tym bardziej miło mi czytać, że ktoś lubi tu zaglądać : )

      Mnie też to zaskoczyło! Zwłaszcza, że pisałam tylko po polsku i nie mam żadnych znajomych w tamtej części świata :D Wygląda na to, że muszę zacząć używać swojej łamanej angielszczyzny i tutaj :D

      Usuń
    2. U mnie było podobnie, mam strasznie słomiany zapał i blog był pewnego rodzaju wyzwaniem. Nie sądziłam, że uda mi się w to aż tak wciągnąć! A co do ćwiczenia angielskiego w takiej formie, to świetny pomysł, przydatne i zawsze to jakaś gimnastyka dla umysłu :)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)

    U mnie roczek w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naaaajlepszego Kochana :) :** To żeś mi reklamę zrobiła :P Też mam cichą nadzieję,że uda nam się kiedyś poznać w 'realu' :)) Gratuluję wytrwałości i oby tak dalej, bo ja tu zawsze będę wpadać :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to za reklama, daj spokój : )
      kto wie, gdzie mnie kiedyś wywieje - mam podróżniczą naturę, więc nigdy nic nie wiadomo :D
      ; *

      Usuń
  4. Stooooooooooooooooo lat! Stooooooooooooooo lat! ;* Kochana Ewo ma niech Ci się wszystko uda ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3
      Właśnie dostałam piękny prezent - okazało się, że zdałam egzamin! :D

      Usuń
  5. gratulacje i sto lat!!! :)
    wiesz, że nie masz za co dziękować ;)
    ^^ takie posty dodają skrzydeł!

    OdpowiedzUsuń