poniedziałek, 22 lipca 2013

MAKIJAŻ | KOLOROWY DYMEK A'LA GRAY

Witajcie ;-)

Całkiem niedawno Gray przygotowała step do jednego ze swoich makijaży. Do tej pory bardzo sporadycznie próbowałam takie malunki na swoich powiekach odtwarzać, ale tym razem postanowiłam zaryzykować  - Kasia tak ładnie zachęcała, żeby się inspirować... : )
Oczywiście moje skille do jej mają się raczej marnie, ale trening czyni mistrza, czy jakoś tak - usiadłam więc z nosem przy lustrze, pół poranka kombinowałam, a efektu wcale nie chciałam zmywać : )
Wszelkie skargi proszę kierować do Asi-Kosmetasi - to ona sobie zażyczyła pokazania na blogu : )






I jak Wam się podoba? To chyba moje pierwsze podejście do bardziej skomplikowanego makijażu, kolejne do czarnej kredki na linii wodnej... Gdyby nie to, że na dworze jest tak gorąco, że się topię, gdy tylko wyściubię nos za drzwi, częściej kombinowałabym z makijażem, bo okazuje się, że to niezła frajda :D

Na koniec jeszcze buziak dla Kasi za bardzo dokładne i dobrze przygotowane stepy, a także dla Was, za tyle komentarzy pod ostatnią notką. Lubię dla Was pisać!


18 komentarzy:

  1. Masz niesamowite oczy :)))) a ostatnie zdjęcie wymiata!

    Jak dla mnie fajny dobór kolorów, ale cień pod łukiem ten beż/brzoskwinię? zastąpiłabym jednak fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! : )) to wszystko dla Was, lubię takie gaduły : )

      jeśli zdecyduję się go kiedyś powtórzyć do codziennego chodzenia, to tej pomarańczki tam nie będzie, ale skoro u Gray była, to chciałam być wierna : )

      Usuń
  2. Cat cudownie. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę, jak zahipnotyzowana! Wyszło niesamowicie rewelacyjnie! Naprawdę nie mogę się napatrzeć, aż nie da się uwierzyć, że to nie dla Ciebie norma, tak pięknie wyszedł i świetnie pasuje do Twojego typu urody. Normalnie wow, wow, wow!
    Pisałaś chyba ostatnio, że w końcu trafiłaś na coś, co zaczęło dobroczynnie działać na Twoją cerę? Przypomniało mi się, bo masz tutaj idealnego buzialka! Ja przeżywam aktualnie wysyp, jak nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, czuję się zasłodzona :D <3
      Mój buzialek to zasługa podkładu i światła przede wszystkim - biorę co prawda leki, które mają poprawić mój stan, ale znów o systematyczność trudno i bardziej ich nie biorę niż biorę : ))
      Na takie wysypy polecam sudokrem/sudomax - jest na bazie cynku, więc pięknie wysusza wszystkich niemiłych gości. : )

      Usuń
    2. Słyszałam o tej magii działania Sudokremu na wszystko, ale jakoś się nie odważyłam jeszcze spróbować. Na razie odstawiłam podejrzanych o pogarszanie sytuacji i kliknęłam online z Garniera żel do mycia twarzy i krem z jakąś małą zawartością kwasu salicylowego, zobaczymy.
      Nooo posłodziłam strasznie, ale jakoś musiałam, a poza tym to sama prawda :)

      Usuń
  4. *.* jejku, jak pięknie! cudnie!! mega <3 ślicznie to wygląda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja tak nie potrafię? :( :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, daj spokój : ) Trzeba dużo ćwiczyć i na pewno będzie szło coraz lepiej : ) Ja dalej się uczę : )

      Usuń
    2. ja jak się maluje to zawsze z tego się robi jedna plama :(

      Usuń
  6. No dziewczyno no, bardzo ładnie! :D I co się tak bałaś? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, bo z Tobą trudno mi konkurować :DD

      Usuń
  7. no i nie dziwię się, że nie chciałaś tego zmywać. Przepięknie jest ! :)
    Kolorystyka cudo no i twoje oczko tak pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywny i urokliwy makijaż:))))

    OdpowiedzUsuń