czwartek, 1 sierpnia 2013

MAKIJAŻ | O MIĘTOWEJ CZEKOLADZIE

Witajcie (:
Coś się chyba dzieje z bloggerem, bo ostatnie notki nie chciały działać jak należy, ale mam nadzieję, że tym razem już wszystko będzie w porządku.
Tytułowa miętowa czekolada (niestety?) jest dziś daleka od kulinariów - to dzienny makijaż, podpatrzony gdzieś w sieci, który z powodzeniem w różnych kombinacjach kolorystycznych wykorzystuję. Brąz i mięta, błękit, brzoskwinia czy limonka na dolnej powiece to duet, który nie wymaga wielkich kombinacji ani nakładu pracy - ot, idealny na 10 minut przed wyjściem.

Zdjęcia makijażu są sprzed kilku dni, ale dzisiaj zrobiłam podobny i tak mi się przypomniało, że miałam Wam go pokazać. Jedyną różnicą jest kolor pomadki - wtedy była to Country Rose Avonu, a dziś Candy Floss Oriflame. (: Poza tym, użyte cienie to: paletka Essence 05 to die for, pojedynczy brąz z Inglota i matowa biel My Secret.





Jest tak jak lubię, czyli prosto i niewymagająco, a w dodatku pasuje do dzisiejszych paznokci. No, ale to już temat na inny post (:

Ostateczny termin wyjazdu został w końcu ustalony, problemy logistyczno-noclegowe rozwiązane. 9.08 - kierunek: Hel! A potem odwiedziny u rodziny, Londyn, tu tam siam i wrócę do Was już na stałe we wrześniu (:
Pracuję na postami automatycznymi, jest coś, o czym chcielibyście poczytać? (:


21 komentarzy:

  1. Ta urocza mięta powstała przy użyciu jakiego kosmetyku? Cienia, kredki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienia :-) paleta 120 manly :-)

      Usuń
  2. Ależ Ci to pięknie wyszło! <3 Baaardzo letnio! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Umalujesz mnie jak się kiedyś spotkamy?! Uwielbiam Twoje makijaże, wydają mi się takie inne, niż inne, w pozytywnym tego słowa znaczenia :) Nie lubię takich ciepłych brązów, ale tutaj nawet ten kolor mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pewnie, masz to u mnie jak w banku :D Dziękuję <3

      Usuń
  4. czy Ty masz jakieś nowe oświetlenie? genialne zdjęcia Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie, tylko zmieniłam miejsce robienia zdjęć i ustawienia aparatu :DD

      Usuń
  5. zazdroszczę Londynu, ja w tym roku nigdzie na wakacje nie jadę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jednak gdzieś Ci się uda (: A jeśli nie, możesz już planować przyszłoroczne wyjazdy (:

      Usuń
  6. Czemu usunęłaś swój filmik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu pytasz o to anonimowo? (:

      Usuń
    2. a jak ma ktoś kurna pytac, esli nie ma konta google itd,skan dowodu wystarczy?

      Usuń
    3. Przecież można się podpisać. Choćby po to, żebym wiedziała, jak się do takiej osoby zwrócić. Wystarczy z listy wybrac opcje 'nazwa/url'.

      Usuń
    4. Czemu usunęłaś swój filmik?

      Usuń
    5. Lauro - szczerze mówiąc, nie mam dobrej wymówki. Bo niektórzy mają problem ze zrozumieniem pojęcia 'kultura osobista', a ja nie mam cierpliwości do wysłuchiwania miernych hejtów. Chyba dlatego (:

      Usuń
  7. Lubię miętową czekoladę :)
    Masz czarownicujące oczy, wiesz o tym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, to moja ulubiona (:
      hm, czyli czarująco-czarownicowe? mam nadzieję, że żadnej klątwy przypadkiem nie rzuciłam :D

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz w czekoladowo-miętowej odsłonie, Cattie!
    Jak już wspomniałam kiedyś, w Twoich oczach można się zakochać - źrenice wydają się kryształowe ;)

    OdpowiedzUsuń