piątek, 6 września 2013

MAKIJAŻ | FIOLET&ZŁOTO

Witajcie!
Jeśli macie już dość fioletów w moich makijażach - polecam nie scrollować dalej :D Ostatnio po prostu automatycznie sięgam po te odcienie do mojej palety, co zresztą widać w znacznym ich ubytku względem innych kolorów. Tym razem padło na połączenie go ze złotem i zblendowanie z czernią, która dziwnym trafem wyszła brązowa.
Cały makijaż oka zrobiłam nowym nabytkiem - pędzelkiem MAC 217 i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona jego funkcjonalnością! Kiedy sięgałam po niego na lotnisku, wiedziałam, że ktoś kiedyś mówił o nim coś dobrego, więc chyba warto. Po obejrzeniu wczorajszego filmu Red Lipstick Monster, którą chyba każda z Was zna, przypomniało mi się, kto tak dobrze o tym pędzlu mówił. Ewa zgodziła się zostać matką chrzestną mojego pierwszego MACzka, więc to tym bardziej motywuje mnie do nauczenia się jego obsługi : ))
Pierwszy raz od dawna sięgnęłam także po liner w płynie, a nie w żelu, i tak mi się dobrze malowało, że trochę przesadziłam z długością kreski... :D




Użyte kosmetyki:
- podkład Pharmaceris + Max Factor (mieszanka)
- korektor Collection
- puder Synergen
- bronzer Mariza
- róż MUA Bubblegum
- baza pod cienie Ingrid
- cienie: złoty, fioletowy w dwóch odcieniach i czarny z palety 120 Manly
- matowa biel My Secret
- tusz do rzęs Avon Supershock
- eyeliner Wibo Waterproof
- paletka Essence Quattro (do brwi)
- szminka MUA Moments (LE Kiss You)


Fioletów już na jakiś czas starczy - jakie kolory oswajać teraz? (:
Cat

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.Świetny makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :-D Wyglądasz pięknie! Świetny makijaż :-) I cerę masz świetną, kuracja chyba pomogła? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Muszę przyznać, że dużo poprawiła - mimo miesięcznej przerwy w braniu leków pojawiła się tylko drobna kaszka na czole :D

      Usuń
  3. zazwyczaj złoto zestawiane jest z brązami - inne i ciekawe połączenie z fioletem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w takim makijażu :) wiesz o tym? pewnie tak :)
    Lubię łączyć złoto z fioletem i namawiam na brąz z turkusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi cieplej na serduszku, Hexx <3
      Brąz z turkusem powiadasz... a spróbuję! :)

      Usuń
  5. *.* niesamowicie!!! cudnie! zazdroszczę Ci umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no weź, bo się zarumienię! :D <3

      Usuń
  6. jesteś śliczną, a makijaż jest cudny! Chciałabym tak umieć się pomalować. Świetnie, bardzo bardzo bardzo mi się podobasz :) :*
    Fioletu też nadużywam:p

    OdpowiedzUsuń