sobota, 21 września 2013

MAKIJAŻ | LATO PO RAZ OSTATNI

 Witajcie!
Nie odkryję Ameryki, jeśli powiem, że mamy jesień. No, ale ta oficjalna zaczyna się dopiero jutro, więc dziś, rzutem na taśmę, ostatni letni makijaż. Kosmetasia zabrała Was ostatnio na słoneczną plażę, więc ja, również za radą Hexx, postanowiłam ostatniego dnia lata zabrać Was nad turkusowe morze. Oczywiście, żeby nie przepłacać za bilety, wycieczka jest iście... makijażowa (:


Twarz: podkład Pharmaceris + Max Factor, puder sypki Mariza, bronzer MUA, róż Wibo
Oczy: kredka NYX Milk, paleta 120 cieni (turkus), podwójne cienie Bell (beż i brąz), tusz Avon SuperShock, paletka Essence Quattro 05 to die for
Usta: szminka MUA LE Kiss You - Moments

Tak, jest bronzer! Jest!


Oko raz.
Oko dwa.


I jak Wam się podoba ta mini-wycieczka nad morze? (: Mnie to połączenie chyba nie do końca pasuje - może przy innej tęczówce wyglądałoby lepiej, ale może macie inne zdanie?



27 komentarzy:

  1. Cudowny!!!!! W sumie to na moje oko pasuje:) Sama lubię takie połączenia choć przy mojej zielonej tęczówce średnio to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i brewki piękne <3 Ja swoich nie umie tak 'zrobić' :D

      Usuń
    2. Dziękuję!
      Moje oczy nie mogą się zdecydować, jaki właściwie mają kolor, więc ciężko coś do nich jednoznacznie dopasować (:
      Powiem Ci, że to naprawdę nic trudnego i nic specjalnego - wypełniłam je tylko nieco ciemnobrązowym cieniem, nic więcej :D

      Usuń
  2. śliczny makijaż... Gdybym ja tak umiała malować...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! to tak naprawdę nic skomplikowanego - pół roku temu w życiu bym tego nie zrobiła, ale trochę ćwiczeń i jest (:

      Usuń
  3. Mnie się podoba, ciekawe czy ja też tak bym chciała sobie zrobić :)))
    Bardzo mi się podoba. Czymś się doświetlasz? Też chcę takie światło i jasne zdjęcia. Czy to już na poziomie edytowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zrób sobie, chętnie Cię zobaczę!
      Nie, włażę nosem w okno, ustawiam aparat na balans bieli w cieniu -3 i ekspozycję +1.7, a potem nieco rozjaśniam w photoscape (:

      Usuń
  4. Mi się bardzo podoba i według mnie pasuje do Twojej tęczówki jak najbardziej :) Masz do tego rękę, maluj ciągle! :) Jak Twoja cera? Bo na zdjęciach wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że rok temu ledwie trzymałam pędzel :D
      Nie chcę chwalić za wczasu, ale dużo, dużo lepiej! Przez wyjazdy ostatnio na miesiąc odstawiłam leki, ale nie było nawrotu, tylko drobna kaszka na czole, a teraz praktycznie nie ma śladu po problemach sprzed roku czy pół. Pozostaje mi jeszcze pozbyć się przebarwień i będzie idealnie (:

      Usuń
  5. Zachwycający makijaż, ale równie uroczo na tych zdjęciach wygląda Twoja twarz. No i - będę Ci do znudzenia powtarzać, że te Twoje kryształowo świetliste tęczówki są przecudne <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęcze, powtarzaj, rozpływam się na różowej chmurce :D <3

      Usuń
  6. Masz genialny profil.
    Ciekawe dlaczego dopiero teraz to zauważyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo do tej pory nie pokazywałam bronzerów? :D
      ale teraz to mnie zastanowiłaś - czemu genialny? ^^

      Usuń
  7. Super makijaż, może i ja bym coś takiego wyczarowała u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, to nic skomplikowanego (:

      Usuń
  8. Mnie się podoba :) Bardzo! i nawet gdybyś odwróciła kolory, to nadal będzie super.
    I do tego podkreśla tęczówkę, także proszę nie marudzić :P To tylko kwestia tego, czy lubisz siebie w takich kolorach, czy też nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwrócić kolory... Hexx, jesteś moją osobistą skarbnicą inspiracji! :D
      To już nie marudzę! Poprzyglądałam się zdjęciom i w sumie podoba mi się :D

      Usuń