poniedziałek, 23 września 2013

PAZNOKCIE | CHINA GLAZE LITTLE DRUMMER BOY

Witajcie (:
Ostatnio przeglądając zasoby pudła z lakierami znalazłam jednego pięknisia, którego Wam nie pokazywałam. A że akurat miałam 'nagie' paznokcie, złapałam za buteleczkę i szybko pomalowałam paznokcie, a dopiero przy próbie zrobienia zdjęć przypomniałam sobie, dlaczego go nie pokazywałam. Jest piekielnie niefotogeniczny! Spróbowałam jednak wydobyć jego atuty i tym samym przed Wami druga Chinka w mojej kolekcji, czyli 'Little Drummer Boy'.



Lakier pochodzi z kolekcji zimowej z 2010 roku i właśnie na jesienno-zimową porę nadaje się najbardziej. Choć może się wydawać, że jest czarny, w rzeczywistości to naprawdę głęboki granat z miliardem niebieskich i srebrnych drobinek, które mienią się nie tylko w buteleczce, ale i na paznokciu.

Wywołane do tablicy drobinki. Zdjęcie z lampą.
Długi, wąski pędzelek oraz lekko lejąca się konsystencja sprawdzają się genialnie przy malowaniu zarówno długich, jak i krótkich paznokci, a pod warstwą topu emalia spokojnie przetrwa 4-5 dni - całkiem sporo!


Lakier przywodzi mi na myśl nocne niebo, dlatego dodałam do niego gwiezdny pył w postaci srebrnego toppera Smart Girls Get More na czterech paznokciach. (:
'Little Drummer Boy' sprawdza się zawsze wtedy, gdy mam ochotę na coś ciemnego na paznokciach, ale znudziła mi się czerń. Cieszę się, że załapałam się na niego, gdy Orlica pozbywała się części swoich zbiorów (:

Jaki jest Wasz ulubiony jesienno-zimowy lakier? (:

PS. Moje uzależnienie od Internetu zostało zauważone i chyba docenione, bo Panna Marchewka, Tamit24 i B. zaprosiły mnie do współpracy przy Polskich Lakieromaniaczkach! Będę się panoszyć na fanpage - zapraszam Was TUTAJ - i codziennie wrzucać Wam inspiracje, szybkie fototutoriale i inne lakierowe ciekawostki. (:

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie jestem w nastroju na błyskotki i świecidełka na paznokciach, ale solo prezentuje się świetnie! I ma uroczą nazwę :)
    Brałabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można odpuścić dodatki, bo solo prezentuje się całkiem stonowanie (:

      Usuń
  2. Śliczny lakier :)
    Gratuluję dołączenia do zespołu PL ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że nie zawiodę dziewczyn (:

      Usuń
  3. Przepiękny, głęboki kolor wypełniony ślicznymi, jaśniejszymi drobinkami - cud miód!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny, lubię takie ciemne, głębokie kolory :)

    OdpowiedzUsuń