czwartek, 14 listopada 2013

FIRMOO-WE SPOJRZENIE NA ŚWIAT*

Witajcie!
Od 12 lat noszę okulary - to taka ciekawostka o mnie. Kiedy pojawiła się okazja, by wypróbować okulary Firmoo, jak się możecie domyślić, nie wahałam się ani chwili. Jeśli ktoś może powiedzieć coś szczerego na temat firmoowych patrzałek, to na pewno okularnik z 12-letnim stażem jest do tego odpowiedni : )


Posty o okularach Firmoo pojawiają się w sieci regularnie, dlatego tylko wspomnę o kilku istotnych rzeczach. Na stronie internetowej znajdziecie mnóstwo rozmaitych oprawek ze szkłami podstawowymi - ich zamówienie i opłacenie nie sprawia żadnych trudności - wystarczy recepta od okulisty i karta kredytowa lub PayPal. Jeśli jednak Wasza wada wzroku jest bardziej zaawansowana, za dodatkową opłatą można wybrać szkła odpowiednie do Waszych potrzeb - to w moim przypadku było bardzo istotne, bo moja wada jest spora: mam -4,5 i -4 dioptrie, a dodatkowo potrzebuję odpowiednich cylindrów. Firmoo jednak stanęło na wysokości zadania i mam okulary dokładnie takie, jakich potrzebowałam.


Na pewno wiele z Was myśli sobie - ale ile to wszystko kosztuje? Na pewno mniej, niż gdybyście wybrali się do optyka! Moje oprawki (model SD2383) kosztują 26$, ale jeśli kupujecie na Firmoo po raz pierwszy, możecie swoje okulary dostać za darmo - wystarczy pokryć koszty przesyłki, czyli ok. 60 zł. Za taką cenę na pewno nie kupicie okularów w salonie optycznym. Jeśli jednak nie potrzebujecie okularów korekcyjnych, możecie wybrać przeciwsłoneczne - ich wybór jest naprawdę szeroki! Ciekawych szczegółów odsyłam tutaj (:


Chociaż przesyłka dociera do nas z Chin, wcale nie trzeba na nią długo czekać - moja szła jakieś 9 dni, w tym weekend - pod tym względem jakość obsługi jest naprawdę wysoka. W komplecie, oprócz okularów, otrzymujemy dwa futerały - twardy i woreczek, szmatkę do czyszczenia oraz śrubokręcik w formie breloczka, na wypadek, gdyby śrubki po jakimś czasie się obluzowały. Mój co prawda nie pasuje do śrubek w okularach, ale na pewno uda mi się to jakoś rozwiązać :)


"Wybór okularów przez internet jest za trudny" - też tak myślałam, nim przyszło co do czego. Firmoo oferuje nam możliwość wirtualnego przymierzenia okularów - wystarczy wgrać zdjęcie i wybrać interesujące nas oprawki. Dodatkowo podane są wszystkie potrzebne wymiary, więc nie zamawiamy kota w worku.
Mój model to, jak już wcześniej wspominałam, SD2383 - plastikowe, matowe oprawki stylizowane na klasyczne 'nerdy'. Zawsze takie chciałam, zawsze się ich obawiałam. Niepotrzebnie (; Są idealnie dopasowane i solidnie wykonane, lekkie, nigdzie nie uciskają, a od ich noszenia nie boli mnie głowa!

A teraz już prezentacja fotograficzna:




Makijaż z dzisiejszego posta to temat na inny wpis - dziś tylko o okularach (: Biorąc pod uwagę, że do tej pory za swoje okulary musiałam płacić jakieś 400-500 zł, a okulary Firmoo wychodzą mnie wielokrotnie taniej, jestem pewna, że to nie ostatnia moja para z tego sklepu - następnym razem wezmę jakieś kolorowe!

33 komentarze:

  1. Mam już dwie pary okularów od Firmoo - korekcyjne i przeciwsłoneczne.
    Z obu jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie czytałam nigdzie negatywnej recenzji :D
      Zastanawiam się w ogóle, czy można zamówić przeciwsłoneczne korekcyjne - byłyby idealne na lato, dla takiego ślepaczka jak ja :D

      Usuń
  2. Też jestem zadowolona z okularów Firmoo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w tych oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :)
      dobrze pamiętam, że to Tobie połamały się na części? :D

      Usuń
  4. Ja noszę okulary 18 lat, muszę jakoś to uczcić :)

    A te oprawki bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, przebiłaś mnie! :D
      Dziękuję : )

      Usuń
  5. bardzo eleganckie - pani profesor z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasują Ci, bardzo fajnie w nich wyglądasz! Czekam też na post o makijażu, bo wygląda interesująco :) Ale najbardziej mnie zachwycił kolor włosów, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Najlepsze jest to, że nic z włosami nie robiłam - nie mam nawet czasu ich zafarbować, więc to tylko takie nędzne resztki farby :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. merci! (;
      a daję sobie rękę uciąć, że make up spodoba Ci się jeszcze bardziej, bo poszłam w ciemność, jak kazałaś! :D

      Usuń
    2. no ba ;D przecież ja wiem, co dla Ciebie jest najlepsze :D

      Usuń
  8. ładnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jacie! wyglądasz bosko! i mądrze ;) Piękna pani prokurator ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dziękuję! :D uważaj, bo znajdę na Ciebie paragraf! :D

      Usuń
  10. śliczny makijaż, pięknie wyglądasz! :)
    muszę się zainteresować tymi okularami, zwłaszcza, że są takie tanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to mówią - stay tuned - będzie rozdanie :D

      Usuń
  11. nie przeszkadza Ci to,ze studiujesz prawo na jednym z najgorszych polskich uniw (na rowni ze stalowa wola,rzeszow,olsztyn...)? Poziom Prawa na UO w porównaniu do innych uniwersytetow jest znacznie nizszy i sporo osob, ktore sie przeniosly to potwierdzaja...zarowno merytorycznie jak i pod wzgledem siatki zajec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że prawo na UO jest stosunkowo młodym kierunkiem i to, że wiedza we wszystkich podręcznikach jest taka sama (a jak ktoś chce się nauczyć, to ma od tego właśnie podręczniki, a nie tylko profesorów) - nie, nie przeszkadza mi. Nie uwierzę, że na UJ, UWr czy gdzieś indziej uczą innego prawa.

      Usuń
    2. Innego nie uczą, uczą go więcej i na wyzszym poziomie - to wlasnie napisalam w moim pytaniu...Podręczniki to nie 100%potrzebnej wiedzy

      Usuń
    3. Dlatego wiedzę podręcznikową można samodzielnie rozszerzać o inne źródła.

      Usuń
  12. omg wlasnie obczailam Twojego insta, co za hairstyle :O natychmiast zadam posta o tym jak tego dokonalas i jakies dokladniejsze zdjecia z lustrzany bitte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak naprawdę nie zrobiłam nic szczególnego - są tylko ścięte, wycieniowane, zrobiona grzywka, a końcówki pofalowały się od koczka :D
      Posta nie będzie, bo nie ma w sumie o czym, a zdjęcia pojawią się po prostu w kolejnych postach :)

      Usuń