sobota, 16 listopada 2013

MAKIJAŻ | FOREST GREEN SMOKEY

Witajcie!
Przy okazji poprzedniego posta wspomniałam o makijażu, dlatego dziś close up. Zainspirowania makijażem, który kiedyś widziałam u Dressed in Mint, postanowiłam sprawdzić, jak ciemnozielony makijaż będzie komponował się z zieloną tęczówką.
Na zdjęciach co prawda kolor cienia nie jest oddany do końca, bo wygląda na dużo jaśniejszy, niż był w rzeczywistości, ale efekt spodobał mi się na tyle, że powtórzyłam go 2 dni z rzędu (co się u mnie nie zdarza) - ciekawa jestem, czy Wam również się spodoba.


Twarz: podkład Pharmaceris + Max Factor LP, korektor Collection, puder sypki matujący Mariza, bronzer W7 Honolulu.
Oczy: baza Ingrid, cienie: Essence Quattro to die for, Inglot, paleta 120 Manly, czarna kredka Avon, eyeliner Wibo
Usta: szminka Pink Sunrise Avon



Na marginesie - jeśli po ostatnim poście zrobiłam Wam ochotę na okulary Firmoo, stay tuned! Będzie rozdanie, będą do wygrania okulary i kupony zniżkowe, co Wy na to? (:

29 komentarzy:

  1. o ja Cię....! Cudownie!

    Masz śliczną cerę, Cat :*

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaa! pięknie :D cholera, ostatnio się coraz bardziej przekonuję do zieleni, świat się kończy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam na zielony makijaż u Ciebie! :D

      Usuń
  3. Piękny makijaż ;) Bardzo lubię zieleń w makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :) pasuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyno stajesz się ładniejsza każdego dnia! Bosko naprawdę bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie Ci w zielonych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślałam, że do zielonych oczu nie będą pasować, a jednak!

      Usuń
  8. Nie lubię zieleni na oczach, ale Ty wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥ Mentos, a Tobie przy Twojej włosowej czerwoności pasowałaby!

      Usuń
  9. anonimki tez dostana? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Trwarzowe zestawienie :) tylko zewnętrzny kącik dałabym bardziej do góry, bo ściąga powiekę w dół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam - następnego dnia robiłam powtórkę i poprawiłam to :))

      Usuń
  11. Fajnie wyszedł, dobrze Ci w takim odcieniu zieleni, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Pasuje do Ciebie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w zieleni:) Cienie perfekcyjnie roztarte:)

    OdpowiedzUsuń