czwartek, 28 listopada 2013

PAZNOKCIE | KITTY CATTIE

Witajcie!
Spełniło się moje marzenie. W tym momencie mogłabym tylko dodać zdjęcia i pozostawić w Was w (mam nadzieję!) zachwycie, ale jednak należy się Wam kilka słów wyjaśnienia.

We wtorek wybrałam się w odwiedziny do Ani, którą Wy znacie na pewno jako B. z bloga B for beautiful nails. Zrobiłyśmy rundkę po drogeriach, dostąpiłam zaszczytu bycia w tej słynnej hurtowni, wymiziałam jej psa (♥), wylałam herbatę (ale to tylko ze zmęczenia! ;<) i przejrzałam jej niemal całą kolekcję lakierową, ale co najważniejsze - uprosiłam Anię o zrobienie mi koteckowych paznokci. Ta szalona kobieta poszła jednak o krok dalej - sami zobaczcie!



Na paznokciach mam:
- odżywkę Diadem 3x10
- biały lakier Diadem F-28
- bladoróżowy lakier pachnący Models Own Strawberry Tart
- Polish me Silly (kiedyś Lush Lacquer) Hip2b Square
- piaskowy lakier Golden Rose 63
- szybkoschnący lakier powierzchniowy Diadem
Do wzorów:
- czarny lakier Golden Rose Rich Color 35
- płytka Cheeky Jumbo 9 Wild Heart
- fioletowy lakier Donegal
- różowy lakier Essence Colour&Go
- CND Vinylux
- cieniutki pędzelek z Promoto-Promoto



To zdecydowanie najładniejsze i najbardziej 'firmowe' paznokcie, jakie miałam :D Podobają się Wam?

37 komentarzy:

  1. genialne! jako kociara żądam takich paznokci u siebie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszelkie postulaty trzeba składać do Ani :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. to taki kontrast, czarna dusza i słodkie paznokcie :D

      Usuń
  3. podobają się :) a w szczególności kotek i piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie kotek też kupił w całości :)

      Usuń
  4. Hihi ^^ Herbata będzie wspominana przeze mnie do końca życia! :D Coruś już za Tobą tęskni, a ja chyba doliczyłam się jakiś braków w swoich lakierach, więc mów mi tu natychmiast co zwinęłaś!!! (żart :*)
    Cieszę się, że pazurki Ci się podobają :* Fajnie mi się je malowało - dzięki za super dzień :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sądziłam, że będziesz mi wypominać :D
      też tęsknię za Corusiem, pomiziaj go ode mnie! a lakierów nie licz, bo się potwierdzi, że przy wyjściu miałam cięższą torebkę! :D

      Usuń
  5. lepsze niż u kosmetyczki! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo! żadna kosmetyczka nie umywa się do Ani! ♥

      Usuń
    2. Ale Ty mi słodzisz Kotecku :D

      Usuń
  6. nie kupilas nic tym razem na -40% w ross?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam, ale tylko tusz z Wibo i szminkę.

      Usuń
  7. Ale cudowne !!!!! Zakochałam się w tych paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, aż żal będzie zmywać :C

      Usuń
  8. Cudowne pazury :) Nie mogę się na patrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! siedziałam całą drogę powrotną do domu w pociągu i autobusie (2 godziny) i gapiłam się na ręce :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dobrze jest czasem tak się oderwać :)

      Usuń
  10. Fantastyczne zdobienie!
    Bardzo mi sie podoba.
    Szkoda, że sama nie posiadam tak wspaniałych zdolności!

    Zapraszam na rozdanie z marka Fennel (do wygrania masła do ciała) oraz do zabawy Liebster Blog Award. Właśnie Cie otagowałam:
    http://modaurodapiekno.blogspot.com/2013/11/tag-libster-blog-award.html
    Testuję, recenzuję, polecam ♥
    blog | facebook | bloglovin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ma po prostu fach w ręku, ja ledwie pędzel trzymam :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ania, widzisz! Mówiłam, że świetne są! :D ♥

      Usuń
  12. śliczne paznokcie :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy znależć :)
    mam nadzieje, że się nie pogniewasz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko tyle jestem w stanie napisać - cuuuudooowneee x_x

    OdpowiedzUsuń