środa, 25 grudnia 2013

WYDARZENIE | KRAKÓW NAJLEPIEJ!

Witajcie!
Mam nadzieję, że Wasze Święta trwają w najlepsze, dobrze się bawicie i odpoczywacie, a nie tak jak ja - siedzicie przed komputerem ;-) Bierzcie po kawałku serniczka czy makowca i zapraszam Was na lekkiego posta o radosno-blogersko-spotkaniowej tematyce : )

Z tym moim wyjazdem do Krakowa to było tak...
Agni napisała w listopadzie bodajże posta, że spotkanie, że w Krakowie, że 14. grudnia. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby się spotkać, ale nie, bo przecież gdzie Opole do Krakowa, poza tym nie wiadomo, czy w grudniu finanse będą, czy śniegu nie nawali po pas - wiadomo. Odpuściłam, zapomniałam, a tu pewnego dnia B. zagaduje mnie na fejsbuczku. Dialog wyglądał mniej więcej tak:
B.: Co robisz 14 grudnia?
Cat: Nie wiem, pewnie nic...
B.: To jedziesz z nami do Krakowa na spotkanie!
No to pojechałam! 
Z ciapongu odebrała mnie Silna Grupa pod Wezwaniem a.k.a. B., Zu i Kaprysek, a także Michał, który oczywiście miał okazję pomarudzić, że więcej czasu spędził w drodze na dworzec, niż ze mną. Nieważne, liczy się, że się spotkaliśmy ♥
Gdy dotarłyśmy do Krakowskiego Metra (swoją drogą, idealnego miejsca na spotkanie! Tyle miejsca, takie miłe panie, tak bardzo pamiętali o rezerwacji, tak mało pomyłek z zamówieniami, tak mało wkładek w pizzy! #feeltheirony) i zobaczyłam wielki... uśmiech Agni (:D), wiedziałam, że to będzie mega udany dzień. I był! Były pogaduchy, ploty, słitfocie; była wymianka, były gifty, których miało nie być - Dziewczyny podobno spotkały Mikołaja, uhm! :D Tak fajnie było, że teraz Opole siedzi sobie, wspomina i kombinuje, jak tu znowu wybrać się do Krakowa!



Tak prezentuje się cała ekipa! Czyli lecąc od góry: Daguszka, Mavia, K.O.T., Cat - to ja, to ja!, Agni, B., Kleopatre, Alicja, Modjus, Karolina, Kaprysek, Bopp, Madzia i Zu!

Panie Organizatorki ;*

Pan bardzo chciał się załapać na lakiery... :D
Wcale nie jestem zdegustowana, że dostałyśmy herbatki odchudzające - w sumie ta ananasowa jest całkiem smaczna! :D
Moje najulubieńsze zdjęcie - B., wygrałaś wszystko! :D ♥

Tak sobie paczam...Mavia, jesteś prześliczna! I Zu jak ładnie otwiera oczy! :DD
A nasze spotkanie sponsorowali (czyli komu pięknie dziękujemy):


Dziękuję Wam Dziewczyny za tak udany dzień, mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia! ♥

31 komentarzy:

  1. Awww ♥ Nie da się nie uśmiechać jak się widzi tak cudowne osóbki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awh ♥ trzeba szybciutko to powtórzyć!

      Usuń
  2. Było bosko :) i nie dziwie się panu zew miał ochotkę na kilka lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, ja też się nie dziwię :DD

      Usuń
  3. Było super!!! Ja chce znów tam być z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piszę się na to! może tylko niekoniecznie w tym samym miejscu :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, że ja wiem i ja wiem, że Ty wiesz ♥

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że kiedyś uda się też osobiście ; )

      Usuń
  6. Blogerskie spotkania mają swój urok. Po każdym jest co wspominać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to ja dziękuję, że mogłam tam być! : )

      Usuń
  8. Ajjj ♥ Najlepsza to była podróż powrotna w Twoim towarzystwie! I w mega ciepłym przedziale gdzie bez przeszkód mogłyśmy wyciągnąć zmęczone stópki! Lov U :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaak, podróż powrotna była super, moje stópki były wdzięczne :D
      Lov u 2 ♥

      Usuń
  9. Aaale Wam zazdroszczę, jak ja bym chciała znaleźć się w waszym towarzystwie :D Spotkanie musiało być cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było! : ) ja co prawda nie organizowałam, ale zapraszam na następny raz! :D

      Usuń
  10. Takie spotkania musza być rewelacyjne. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne, można poznać genialnych ludzi o tych samych pasjach :) ♥

      Usuń
  11. och,jakie cudne spotkanko:) stęskniłam się za obliczem Twym i Kapryskowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja za Twym! jak już wrócisz do rzeczywistości to wpadaj do Opola na kawkę, albo do Katosów do Kapryska skoczymy!

      Usuń
  12. Super Was wszystkie zobaczyć na zdjęciach, ale chętnie bym Was poznała na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj koniecznie na następne spotkanie!

      Usuń
  13. jakie plany na sylwestra? pokazesz nam makijaz i ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie pokażę, bo w tym roku raczej nigdzie się nie wybieram - pewnie posiedzę przed tvnem, albo coś, nie mam ochoty na imprezę :) Pokażę Wam za to we wtorek inspirowane sylwestrem paznokcie, tak w ramach ciekawostki :)

      Usuń
  14. Już czytałam jedną relację, spotkanie musiało być naprawdę udane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. E, no co Ty, nie ma co wzgardzać herbatką odchudzającą po świętaach :D Ja mam swoją, z Polski przywiozłam, "na lekki brzuszek" :)

    OdpowiedzUsuń