niedziela, 22 grudnia 2013

MAKIJAŻ | KLASYCZNIE NA ŚWIĘTA

Witajcie!
Zgodnie z obietnicą złożoną Wam na facebooku, wzięłam się za przygotowywanie mojej propozycji świątecznego makijażu, i to odpowiednio wcześniej, żeby - jak napisała Tamit - można było poćwiczyć : )
Wczorajsza próba nie wyszła tak, jak chciałam - efekt był zbyt 'imprezowy', nie pasował do świątecznego charakteru, nie komponował się ze strojem, który wybrałam na wigilijną kolację z bliskimi - miałam w planach kupno sukienki, ale znalazłam połyskujący, elegancki playsuit z wszytym naszyjnikiem, który możecie zobaczyć na zdjęciach. Nogawki sięgają do połowy uda, plecy są wycięte w trójkąt - jest boski! Przy okazji mogę pochwalić się Wam kolczykami, które dostałam od Eweliny, są cudne! ♥
Dziś zrobiłam drugie podejście - mam wrażenie, że dużo bardziej udane. Chciałam zrobić coś prostego, eleganckiego, a w dodatku takiego, żeby pasowało do każdego koloru tęczówki - oceńcie same, jak wyszło. Mi się podoba i na pewno powtórzę go w Wigilię : )




Użyte kosmetyki:
brwi:  paletka Essence Quattro 05 to die for.
oczy: baza Ingrid, cielisty cień Sand Walker z palety Sleek Snapshots, ciepły brąz Sensique Pearl Glow 204, kredka NYX Milk, eyeliner Wibo, złoty pigment Essence Smell the Caramel (na mokro, do zrobienia kreski), zielony tusz Wibo, sztuczne rzęsy Ardell Demi Whispies Black.
twarz: podkład Dermacol (jako korektor), Pharmaceris F 01 Ivory, korektor Collection, bronzer W7 Honolulu, rozświetlacz Essence Bella's Secret, puder Mariza
usta: Rimmel Apocalips Stellar

Cienką złotą kreskę namalowałam... skośnym pędzelkiem do zdobienia paznokci ;-)


Jak Wam się podoba moja świąteczna propozycja? (: Wy możecie dowolnie zmodyfikować kolor kreski, kolor szminki - wszystko wedle uznania (;

30 komentarzy:

  1. Przepięknie! I te czerwone usta- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci napisałam :P Napisze i tutaj: Cho na seks! :D :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo, jesteś absolutnie przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba (:

      Usuń
  5. chciałabym mieć kogoś pod ręką kto mógłby mnie umalować tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to już masz, chodź z buzią mi tu do światła! :D ♥

      Usuń
  6. pięknie wyglądasz w takim mejkapie :) sexi oko i usta !

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie! to złoto na oku wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! : ) ta złota kreseczka to w sumie niewiele, a zmienia mój codzienny makijaż w wyjściowy :D

      Usuń
  8. Świetnie wyglądasz w czerwonych ustach:) Mój makijaż będzie podobny, aczkolwiek raczej zrezygnuję ze sztucznych rzęs, ponieważ nie potrafię ich zakładać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję : ))
      ja myślałam, że mi się z tymi sztucznymi rzęsami nie uda, bo kleiłam je pierwszy raz, ale w sumie wyszło nieźle :D

      Usuń
  9. Woow, robią wrażenie te rzęsy z Ardell, coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuj! są mega lekkie, elastyczne, wygodne... mru! tak jak nie lubię mieć czegoś na oczach, tak je bardzo polubiłam, nic nie czuję, jak noszę :D ♥

      Usuń
  10. Podczas urlopu nie miałam kiedy zaglądać na blogi, ale Twoje zmalowane cudo zobaczyłam na fejsiku i miłość miłość miłość! <3 Jest poważny, trochę nie przywykłam do Ciebie w takim wydaniu, ale na wyjątkowe okazje jest cu-do-wny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo korzystnie wyglądają u Ciebie te rzęsy - zupełnie inna Ewa :)

    OdpowiedzUsuń