wtorek, 31 grudnia 2013

PAZNOKCIE | Z BŁYSKIEM W NOWY ROK

Witajcie w ostatniej odsłonie 2013 roku! 

Tak się jakoś złożyło, że ostatnio udało mi się (nie wiem, jakim cudem!) wygrać konkurs u Agni. To dla mnie szczególne wyróżnienie i to nie tylko ze względu na świetne nagrody - pierwszy raz zostałam nagrodzona w jakimkolwiek konkursie paznokciowym! : ) 
Wszystkie prace konkursowe obejrzycie tutaj, natomiast ja poniżej pokażę Wam więcej ujęć zmalowanych przeze mnie wzorków.



Jak być może poznałyście - to nie moja ręka : ) Paznokci użyczyła mi mama, która na czas dwugodzinnego malowania zwyczajnie okryła się kocem i zasnęła...
Na kciuku mamy zegar odliczający do północy, potem jeszcze spokojne niebo pełne gwiazd, kieliszki z szampanem, wybuchające fajerwerki i oficjalny rok 2014 - taki krótki przegląd tego, co będzie się dziś w nocy działo.
Pełnej listy użytych produktów aż nie sposób mi Wam podać, na pewno są tu lakiery Diadem, Fenix, Essence, brokaty Hean i Glamour, dżety z Alphanailstylist i gwiazdki bodajże od Tamit, sypki różowy brokat z Promoto, a wszystko zmalowane jednym pędzelkiem ze sklepu plastycznego, niemalże pozbawionym włosia, z drobną pomocą sondy :D



Mam nadzieję, że Wasza noc będzie bardzo udana! Ja spędzę ją prawdopodobnie w niezwykle stylowej piżamce z Myszką Miki, w towarzystwie TVNu i transmisji z Krakowa, ale nie żałuję - przynajmniej następnego dnia nie będę miała problemów z zebraniem się do życia! :D

Do zobaczenia, tj. przeczytania w Nowym Roku!

24 komentarze:

  1. Ja do tego kompletu jeszcze dorzucam trzy koty i butelkę martini :D
    A praca była tak cudowna, że nie mogłam się nią nie zachwycić! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i, jak się okazało, pogaduchy ze mną :D ♥

      Usuń
  2. ale ładne mani!! całość super wygląda :D
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. Szczególnie gwiazdki przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba : ))

      Usuń
  4. piękne zdobienie! :)
    Szczęśliwego nowego roku! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! I wzajemnie, Gosiu : *

      Usuń
  5. Podziwiam :)
    U mnie klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień to zawsze dobre rozwiązanie! : )

      Usuń
  6. Genialne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja mama ma bardzo młodo wyglądające dłonie, super, w końcu to wizytówka kobiety :)
    Naprawdę musiałaś się napracować przy tych wzorkach, gratuluję wygranej, była zdecydowanie zasłużona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekażę jej, na pewno to doceni! : )
      dziękuję! Tobie też zmaluję, szykuj się na marzec :D ♥

      Usuń
    2. Kurde, muszę koniecznie to jakoś ogarnąć!

      Usuń
  8. Bardzo podoba mi się motyw z zegarem!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba : )
      wzajemnie! ; *

      Usuń
  9. Masz talencik i go nie marnujesz:D Ja Sylwestra spędziłam podobnie"w Gdyni"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję! :D
      o, a jak tam nad morzem było? :DD ja w końcu wybrałam Wrocław, w Krakowie było do niczego - ciocia była na żywo, mówiła, że masakra :D

      Usuń
  10. Cudo! Nie dziwie sie, ze wygrałaś. Gratulacje
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń