sobota, 11 stycznia 2014

ESSIE | SUPER BOSSA NOVA

Witajcie! ;-)

Nigdy nie byłam Essie-maniaczką, trudno było mi zrozumieć zamieszanie, które wywołują te lakiery. Gdy znalazłam w paczce od Asi moją pierwszą buteleczkę tej marki, byłam przeszczęśliwa - sama nigdy bym jej nie wybrała.



Asia wybrała dla mnie piękny, głęboki malinowy kolor z fioletowym/niebieskim shimmerem, który na paznokciach nie znika, wciąż jest lekko widoczny - jego nazwa to Super Bossa Nova, pochodzi z z letniej kolekcji Brazilliant 2011.

Na prawym zdjęciu dobrze widać kolor shimmera ;-)
Lakier ma świetną konsystencję, a dzięki długiemu, wąskiemu pędzelkowi dobrze rozprowadza się na paznokciach. Jedna warstwa kryje całkiem dobrze, ale jak zawsze pomalowałam paznokcie dwiema. Dużym plusem jest to, że Super Bossa Nova szybko wysycha i to bez pomocy przyspieszającego schnięcie top coatu. Muszę jednak przyznać, że znalazłam w tej emalii jedną, zasadniczą wadę - strasznie szybko ściera się na końcówkach - już po kilku godzinach od aplikacji widać niedoskonałości. Łatwo się zmywa i nie barwi płytki - to też na plus.



Jak wygląda Super Bossa Nova solo, możecie zobaczyć powyżej. Mi wydawała się nieco nudna, więc dodałam urocze, kwiatowe naklejki wodne od Promoto-Promoto. Myślę, że idealnie dopasowały się do koloru bazowego i razem tworzą śliczny duet, idealny na wiosnę ;-)




Co sądzicie o fuksjowej propozycji Essie? Dziękuję bardzo Asi, że ją dla mnie kupiła - mimo wad z przyjemnością będę nosić ten lakier wiosną i latem! Z powodzeniem też zastąpi klasyczną czerwień, której ostatnio nie lubię ;-) ♥

48 komentarzy:

  1. Lubię lakiery Essie, ale niekoniecznie ten kolor - osobiście wolę lakiery bez shimmer'u :) Od siebie mogę polecić Topless and Barefoot i Toggle to The Top, oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę im się bliżej przyjrzeć, jak zdejmę bana na zakupy lakierowe :D dzięki za polecenie!

      Usuń
  2. Faktycznie, razem z naklejkami prezentuje sie ten lakier o wiele lepiej, choć sam w sobie również jest piękny.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wrażenie, że te naklejki dodają tego 'czegoś' :D

      Usuń
  3. piękny:) ten shimmer mnie urzeka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj nie lubię shimmeru, ale ten mi się podoba :DD

      Usuń
  4. Też go bardzo polubiłam, tylko za cholerę nie mogę uwiecznić na zdjęciach jego rzeczywistego koloru! Fajnie, że Tobie się udało, choć te drobinki niebieskie chyba są jeszcze bardziej widoczne na żywo :) Z ozdóbką prezentuje się bardzo ciekawie, podoba mi się.
    Co do ścierania się na końcówkach, to muszę przyznać, że do tego tendencje mają wszystkie Essie, jakie do tej pory miałam :(
    I nie ma za co :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jest! :D :*
      gdyby nie to ścieranie, to pewnie korzystając z tej promocji w Super Pharm zaopatrzyłabym się w kolejne egzemplarze, ale że OPI na przykład się u mnie nosi dużo lepiej, to wolę odłożyć kasę na nie :D

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie miałam okazji próbować OPI, muszę w końcu sobie jakiś zakupić :) A co do Essie, to i tak zawsze używam topa, więc tak mi to nie przeszkadza. Na pierwszym miejscu jest u mnie bezproblemowa aplikacja, na szczęście to mi one zapewniają :)

      Usuń
    3. A to fakt, aplikacja faktycznie jest niezwykle przyjemna : )
      Na razie mam dwa OPIki, trzy jeśli liczyć z pękaczem - uwielbiam! ♥

      Usuń
  5. Kolor nie do końca mój, ale lakierami Essie od jakiegoś czasu się zachwycam.
    Mam dwie buteleczki. I chcę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor kusi mnie i chyba kiedyś klikną na all :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny jest, także śmiało klikaj :D

      Usuń
  7. Ślicznie wygląda szczególnie z tym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi się właśnie wydawało, że czegoś mu brakuje i się kwiatki wpasowały :D

      Usuń
  8. Też nie byłam Essiemaniaczką... do czasu ;) Obecnie mam fazę tylko na te lakiery :D Ten jest piękny, a na ścieranie wystarczy dobry top i po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz jestem w okresie OPI-manii, ale (z trudem :D) powstrzymuję się od zakupów :D
      Kolor jest faktycznie piękny, ale SH Insta Dri nie pomaga, żaden inny lakier mi się tak nie ściera, jak ten :C

      Usuń
  9. Uwielbiam takie maliny na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, zdecydowanie ostatnio wyparły u mnie czerwienie :)

      Usuń
  10. Malinowo! pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a za pomoc nie dziękuj :) ja nic nie zrobiłam! :D

      Usuń
    2. skromnisia! a kto poprawił wszystkie byki?! :D ♥

      Usuń
  11. Nawet lubię ten kolor, szkoda tylko, że shimmer nie jest na paznokciach tak dobrze widoczny, jak w buteleczce, ale i tak mi się podoba :)

    A z kwiatuszkami wygląda bardzo dziewczęco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mi właśnie pasuje, że jest taki subtelny, bo za bardzo za shimmerami nie przepadam :D

      Usuń
  12. Śliczne te naklejki. Essie też cudny - choć wolałabym bardziej wpadający w czerwień.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie ma taką paletę kolorystyczną, że na pewno jakiś bardziej czerwony się znajdzie :D

      Usuń
  13. wow, jest świetny, mam te naklejki też, urocze są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się na nie skusiłam - mam ich całkiem sporo, a zawsze mi szkoda zużywać :D

      Usuń
  14. kolor ładny ale zdarzało mi się na podobny trafić tańszej marki wiec podziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, ten kolor jest akurat dość powtarzalny, można znaleźć tańszy odpowiednik. : )

      Usuń
  15. dokad lecisz, co to za #szukanie biletow? :D i jak robisz #minty coffee, tez chce !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ktoś tu mnie śledzi na Instagramie :D
      Biletów szukam na małą wycieczkę, zobaczymy co wyjdzie, więc jeszcze nie zapeszam, natomiast co do kawy - samą miętową kupiłam na stoisku z kawą na wagę, poprosiłam o zmielenie, i zaparzyłam w czymś takim: http://jello.pl/p/339/772867/graef-ekspres-do-espresso-em-85-ekspresy-przelewowe-ekspresy-do-kawy-sprzet-agd.html?gclid=CKTggcru-LsCFUVf3god81QARw . Do tego mleko w stosunku 2:1 (bo nie lubię mocnej kawy :D) i gotowe :D

      Usuń
    2. gdzie są stoiska z kawą na wagę? </3

      Usuń
    3. a to zależy, skąd jesteś :D
      w Opolu są w Solarisie, bodajże na pierwszym piętrze, kiedyś był też sklep w jednej z uliczek przy rynku, nie pamiętam, w której dokładnie. I w 'Pożegnaniu z Afryką' też można chyba kupić kawę na wagę : )

      Usuń
  16. Kolor ładny, ale nie wyjątkowy ;) Tak! tak nie jestem fanka lakierów Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. prawda, bardzo poprawia nastrój : )

      Usuń
  18. piękny kolor, dawno takiego nie nosiłam na paznokciach :) i ten wzorek śliczny ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj wybieram takie kolory latem, ale skoro pogoda tak fiksuje, to dlaczego nie teraz :D

      Usuń
  19. ślicznie wygląda u Ciebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobny lakier ma eveline w swojej kolekcji...jak dla mnie ten z eveline wyglada nawet lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń