poniedziałek, 20 stycznia 2014

PAZNOKCIE | PURPLE RAIN



Witajcie!
Hello!

W związku z tym, że w nadchodzących dniach mam 3 najgorsze zaliczenia i kolokwia, będę musiała zrobić sobie króciutką przerwę od blogowania. Jeszcze przed przerwą chciałabym Wam jednak pokazać zdobienie, które na Instagramie zdobyło mnóstwo serduszek, zainspirowane paznokciami cudownej All Nails Everything - jeśli jeszcze jej nie znacie, koniecznie zajrzyjcie na jej IG albo facebook!



Użyłam dwóch odcieni fioletu - Colour Alike Danzing oraz Zoya Carter, fioletowej tasiemki do zdobień oraz ćwieków - serduszek.

  • Colour Alike - Danzing to idealny, kremowy lakier w liliowym odcieniu. Nie sprawia problemów w aplikacji ani w zmywaniu. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy; w przypadku tego zdobienia oczywiście zabezpieczyłam je szybkoschnącym top coatem, dlatego ciężko mi powiedzieć cokolwiek na temat szybkości schnięcia. 

  • Zoya - Carter to intrygujący, bardzo nietypowy piasek, pochodzący z kolekcji PixieDust. W granatowo-fioletowej bazie kryją się  drobinki purpurowego, błyszczącego brokatu. Kryje po dwóch średniej grubości warstwach, ale schnie dość długo, ok. 30 minut. Jak każdy piasek, ma chropowate wykończenie, ale pokryłam go również topem, by dodać błysku - dzięki temu stał się bardziej gładki. Nie jest tak prosty w zmywaniu, jak krem, ale dłuższe przytrzymanie wacika przy paznokciu wystarczy, potem warto też umyć ręce z drobinek brokatu. Używanie folii aluminiowej nie jest konieczne ;-)







Jak się Wam podoba takie połączenie? ;-) Mnie zauroczyło!

Podziękowania należą się B. za naszą blogerską 'współpracę' - ta szalona kobieta pożyczyła mi całkiem sporą część swojej lakierowej kolekcji do zabawy - jej efekty będziecie mogli w najbliższych tygodniach oglądać na blogu ♥

44 komentarze:

  1. Piękne połączenie. A ten fiolet powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolety to moja ostatnia mania! :D

      Usuń
  2. oba kolorki są śliczne :) piękne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham fiolet- piękne są te lakiery, nie wiem, który bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba stawiam jednak na Zoyę :D

      Usuń
  4. Marzy mi się jakaś Zojka, ta jest śliczna :)
    Ładnie to wszystko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tej pory Zoyki były mi raczej obojętne, ale ta mnie ujęła za serce :D

      Usuń
    2. Dziś zrobiłam sobie listę lakierów Zoya, które chcę mieć. Carter na niej wylądowała ^^

      Usuń
  5. Mój ulubiony piasek <3 I te paseczki super tu wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez nich byłoby tak jakoś pusto, prawda? :D

      Usuń
  6. Śliczne zdobienie,zazdroszczę talentu ;) A ten piasek jest taaaaaaaaaaaaaaki piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego zazdrościć, do takiego zdobienia wystarczą dwie lewe ręce (jak moje) :D
      na żywo wygląda jeszcze lepiej!

      Usuń
  7. Piękna jest ta Zoyka ♥ Ogólnie podoba mi się całość, ale wolę Zoyę solo, bez dodatków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się właśnie wydawało, że Zoya na wszystkich paznokciach to będzie za wiele :D

      Usuń
  8. Przepiękne połączenie!
    Niezwykle mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przypadło Ci do gustu ; )

      Usuń
  9. Ślicznie to wygląda. Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boskie! Uwielbiam kolor fioletowy, a tutaj jest tak pięknie połączony, że mani całkowicie mi się podoba! Chcę takie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało odgapiaj :D ciesz się, że Ci się podoba : ))

      Usuń
  11. a dlaczego pokrylas pixie dust'a top coatem? nie prezentowal sie dobrze w roli typowego piasku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie o to chodzi, nie miałam mu nic do zarzucenia jako piaskowi, ale wydawało mi się, że gdy jest mokry, bardziej się błyszczy, więc chciałam zapewnić ten błysk top coatem : )

      Usuń
  12. Ale pięknie się razem prezentują. Jak dla mnie cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki zgrany duet : ) fajnie, że się podoba! : )

      Usuń
  13. to połączenie jest po prostu fenomanalne! :) cudownie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Twoich ust (klawiatury? :D) to podwójny komplement <3

      Usuń
  14. Ależ czarująca jest ta Zoya :)
    Całe mani bardzo udane!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już pisałam, gdy zarzuciłaś mi małym treaserem podczas naszej rozmowy, są naprawdę świetne! Niby nie odkrywczy motyw, ale te połączenie ma w sobie ogromne coś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ta Zoyka wszystko robi, bo zwykłe kremowe lakiery nie dałyby takiego efektu :D

      Usuń
    2. Możliwe, bo jej wykończenie jest naprawdę cudowne :)

      Usuń
  16. Przebosko wyglądają, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń