poniedziałek, 6 stycznia 2014

PAZNOKCIE | PUSHEEN




Witajcie!
Czasami, gdy nie wiem co zrobić z paznokciami, zdarza mi się męczyć w tej sprawie moje ulubione blogerki paznokciowe - B. i Tamit. Ania zaproponowała mi stemple, Pauli - gradient. Te propozycje odeszły jednak na drugi plan, gdy Pauli wysłała mi na facebooku kocią emotkę - znanego powszechnie Pusheena. Coś kliknęło i po południu przysiadłam, zmalowałam, a efekt pokazuję ;-)




Użyte lakiery i materiały:

- CA Miętus
- płynne srebro od Hean
- róż Manhattan 55K
- brokatowy top, farbki akrylowe i pędzelki od Promoto-Promoto
- sonda
- top Sally Hansen Insta Dri

Miau? ;-)


50 komentarzy:

  1. Ale słodziak :D Ja nie mam czym malować takich cudów, pędzelka cienkiego brak :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelki są dostępne na Promoto, w kompletach, ewentualnie możesz dociąć sobie zwykły pędzel ze sklepu dla plastyków :D

      Usuń
  2. Kotek jest mega słodki. Bardzo fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie ci wyszedł Pushi ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :D Okazało się, że wcale nie tak trudno go namalować - gorzej będzie zmyć ;C :D

      Usuń
  4. Jakie cudo na środkowym palcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest dosłownie płynne srebro i to kryjące po jednej warstwie, myślę, że zasłuży na całego posta o sobie :D

      Usuń
  5. Wyszło przegenialnie, słodko i uroczo! ♥ i w tym wyjątkowym przypadku cieszę się, że mnie nie posłuchałaś i odstawiłaś stemple na bok :D Pusheen jest kochany - super Ci to wyszło! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale następnym razem już Cię posłucham i będę stemplować :D
      w ogóle, pogooglowałam teraz - Pusheen to dziewczynka! oO co nie zmienia faktu, że jest uroczy. Urocza. Uro.. No! :D ♥

      Usuń
  6. Ale misz - masz :) Fajnie to razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bałam się, że wyjdzie za duże zamieszanie, ale chyba wszystko pasuje :D

      Usuń
  7. Urocze ♥ dziś mam właśnie malować paznokcie i może podkradnę pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Pusheen <3 Cudownie Ci wyszła, jak się okazuje ;) Myślałam, ze to on!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że Ty też lubisz :D też tak zawsze myślałam, a internety mnie uświadomiły :D

      Usuń
  9. ja zaniemówiłam!!! kolorystyka, wykończenia i wykonanie jest idealne! no i mój kochany Pusheenek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzyni zaniemówiła - to się nie zdarza! :D ♥

      Usuń
  10. o rany rany rany uwielbiam Pusheena! <3 wyszedł Ci genialnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że ma wiele fanek! :D dziękuję! : ))

      Usuń
  11. Łiiiiiiiiiii, jaki słodziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uśmiecham się ilekroć spojrzę na paznokcie :D

      Usuń
  12. Słodziak! Paulina na pewno jest wniebowzięta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam cichą (głośną!) nadzieję, że tak jest :D

      Usuń
  13. oooo nie. Normalnie nienawidzę,ale to jest tak słodkie,że aż słodkie:D i mi się podoba... Co Ty ze mną zrobiłaś, kobieto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawracam Was! Ciebie na słodkie, a Agnieszkę na gotowanie! :D

      Usuń
  14. ale czadowy!!! love Pusheen <3 całe mani fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już sama zaczynam wpadać w Pushee-manię przez Was :D

      Usuń
  15. przesłodkie mani - a kotecek... uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką pusheenów odkąd je zobaczyłam... z chęcią bym odgapiła, jednakże co najwyżej wyszły by mi paznokcie wyglądające jak kolebotane w betoniarce... zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'kolebotane w betoniarce' - padłam! :D
      na youtube są łatwe stepy, myślę, że dałabyś radę :D

      Usuń
  17. Przecudny kociak! Hahah, nie widziałam bardziej uroczych paznokci, piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG KOCHAM KOCHAM KOCHAM te paznokcie jako wierna pusheenloverka.

    OdpowiedzUsuń