sobota, 25 stycznia 2014

PAZNOKCIE | VINTAGE ROSES

Nie wiem, co stało się z jakością zdjęcia, przepraszam!

Witajcie!


Dziś w mojej nieoficjalnej mini serii "Zainspirowane" kolejna odsłona, czyli różyczki w stylu vintage, do których powstania przyczyniła się wspaniała artystka (jestem świadoma wagi swoich słów!) Pauli, znana w blogosferze jako Tamit. Mam nadzieję, że wszyscy ją znacie i uwielbiacie tak jak ja - jeśli nie, koniecznie odwiedźcie jej bloga Fall in nail love!



Jako tło do zdobienia posłużył mi lakier Essie - Mind Your Mittens z zimowej kolekcji Shearling Darling. To piękny, niemalże czarny, kremowy lakier z nutą ciemnej, zgaszonej zieleni i granatu. Ma idealną konsystencję, kryje po dwóch warstwach i... miło zaskoczył mnie swoją trwałością! Może pamiętacie, jak skarżyłam się na ekspresowo starte końcówki przy Super Bossa Nova? Mind Your Mittens trzymał się na moich paznokciach bez najmniejszego uszczerbku pięć dni!
Różyczki dodałam farbkami akrylowymi, drobne srebrne kropki to lakier Hean, a całość pokryłam warstwą szybkoschnącego topu Sally Hansen InstaDri - jak zwykle ;-)





Chociaż to był mój pierwszy raz z różyczkami, jestem bardzo zadowolona z efektu! Wyglądają super dziewczęco i klasycznie zarazem, a poza tym przyciągają wzrok - wiele osób pytało mnie, czy to są jakieś naklejki ;-)

Co sądzicie o mojej wersji różyczek vintage?

54 komentarze:

  1. Wow, są świetne, masz do tego rękę! Niesamowicie wyszły, jak na pierwszy raz i w ogóle, piękne! Też bym pomyślała, że to naklejki. Oj, jak w końcu się spotkamy, to się chyba nie uwolnisz od malowania czegoś na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już szykuję swój arsenał lakierów! :D Nie mogę się doczekać!

      Usuń
    2. To ja kolejny raz wydaję walkę moim skórkom!

      Usuń
    3. Walcz, może jakąś oliwką do skórek? :)

      Usuń
    4. Używam, ale i tak nie potrafię ich ogarnąć i przestać obgryzać ;( Ale będę próbować!

      Usuń
  2. Super :) fajny wzorek i jaki równy. Jak wreszcie kupię ten pędzelek to też coś postaram się wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tych różyczek akurat wystarczy wykałaczka : ))

      Usuń
  3. Pięknie Ci wyszły te różyczki! :) A Mind Your Mittens również i u mnie trzyma się bardzo długo w świetnym stanie! Udany lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz przez MYM mam znów mieszane uczucia względem Essie - Super Bossa Nova zagwarantowała marce minus, ten z kolei plus... Mam jeszcze kilka do przetestowania, zobaczymy, jaki będzie bilans ostateczny :D
      dziękuję!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, daj tylko znać gdzie i kiedy mam być! :D

      Usuń
    2. Może być Kraków, postawię Ci kawę ^^

      Usuń
  5. Uzyskałaś przepiękny efekt :)
    Urocze te kwiatki.
    No i świetnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobór kolorów to zasługa Pauli, ja tylko odtworzyłam :D

      Usuń
  6. A taki niepozorny ten essiak w buteleczce się wydaje, ale już na paznokciach z różyczkami wygląda cudownie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie w buteleczce w ogóle mi się nie podobał, wydawał się taki ponury, a z różyczkami zyskał kompletnie innego charakteru : )

      Usuń
  7. wyszło Ci cudownie! :) naprawdę jestem zachwycona :)

    i...bardzo dziękuję za słowa o mnie *rumieni_się* ^__^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ♥
      się nie rumień, tylko twórz dalej! :D

      Usuń
  8. WOW, WOW, WOW! sam kolor nie przypadł mi jakość do gustu, natomiast z różami ... idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam wyżej - sam MYM wydawał mi się zbyt ponury, ale jako tło do róż - idealny : )

      Usuń
  9. kurcze, naprawdę przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! na miniaturce myślałam, że to naklejki na paznokcie. uroczo to wygląda, no i lakier bazowy ma świetny kolor:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tu taka zmyłka :D dziękuję!

      Usuń
    2. nie myl mnie więcej, bo będę zazdraszczać :D

      Usuń
  11. O rany, myślałam że to naklejki wodne! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszło ja jakoś nigdy nie robiłam takich kwiatków muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie są trudne, a efektowne, więc polecam : )

      Usuń
  13. wow, jest szał :D
    uwielbiam takie kwiatowe klimaty :D
    baza genialna *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się te różyczki spodobały na tyle, że teraz bym je dodawała do każdego lakieru :D

      Usuń
  14. Ale prześliczne Ci wyszły te różyczki jak na pierwszy raz! Ja bardzo lubię ten motyw, ale jeszcze nigdy u siebie takich nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwyższy czas spróbować! okazało się, że są banalnie proste w wykonaniu :D

      Usuń
  15. Moglabys opisac jak wygladaja zaliczenia/egzaminy na 2 roku?!
    w sensie przedmiot +krótki opis wyaganego materialu i jak wyglada zaliczenie/egzamin

    Tez rozwazam pprawo, i cieawa jestem jak tam u was na 2 roku jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się po sesji przygotować post o studiach, bo widzę, że często pojawiają się o nie pytania. (;

      Usuń
  16. Wow! Jakie piękne kwiatuszkowe zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. samo połączenie serwerów z bloggerem zajmuje kilka minut, znalazłam w sieci dość prosty tutorial step by step, w którym wszystko jest wyjaśnione. A co o powrotu na bloggera - w tej kwestii niestety nie pomogę, nie wiem, czy to jest możliwe :) W razie pytań chętnie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam informacji w necie i skontaktuję się z Tobą w razie czego, dzięki! : )

      Usuń
  18. co to za pyszności za lidla na insta? :D powiedz co polecasz najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązkowo spróbuj lodów czekoladowych! Są nieziemskie, smakują jak Chocolate Fudge od Ben & Jerry *-* Całkiem niezły był też wrap, shake'i i sosy kupuję zawsze jak są w promocji, a tym razem postanowiłam spróbować też krewetek :D

      Usuń
  19. Ale te różyczki ślicznie współgrają z Mind Your mittens!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam je u Tamit, to wiedziałam, że muszę spróbować je powtórzyć :D

      Usuń
  20. nie miałam okazji jesc Chocolate Fudge, wiec nie mam porównania :c jak przyrządziłaś krewetki? :D polecasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie koniecznie spróbuj tych z Lidla - to ciemna czekolada z kawałkami czekolady i orzechów *-* Niebo w gębie!
      A krewetek jeszcze nie jadłam, w ogóle to będzie mój pierwszy raz - na opakowaniu pisze, że należy je wrzucić do frytkownicy lub na patelnię :D

      Usuń
  21. piękne różyczki i świetny kolor essiaka, kurde te lakiery i ich odcienie-we-wszelkich-możliwych-kolorach wywołują u mnie cieknącą ślinkę i szał pchający mnie do wydawania pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności, prawdziwe cudeńka! <3

    OdpowiedzUsuń