piątek, 7 lutego 2014

KONKURS | WYGRAJ PALETĘ SLEEK GARDEN OF EDEN [ZAMKNIĘTY]


Witajcie!
Tak jak wspominałam ostatnio - jedną z paletek Sleek - Garden of Eden chciałabym się z Wami podzielić ;-)

Zadania:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (gadżet GFC).
2. Zapoznać się z regulaminem.
3. Wypełnić formularz konkursowy; w tym: umieścić odpowiedź na zadanie: Wymyśl własne, polskie nazwy dla minimum 3 cieni z palety Garden of Eden.

Regulamin:
1. Rozdanie organizowane jest przez bloga ecattiem.blogspot.com
2. Konkurs trwa od 7.02.2014r. do 14.02.2014r., do godz. 23.59.
3. Nagrodą jest paleta cieni Sleek - Garden of Eden; produkt jest nowy, nieużywany.
4. Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie wszystkich zadań - bycie obserwatorem bloga, zapoznanie się z regulaminem,  wypełnienie formularza konkursowego.
5. Jedna osoba może wysłać formularz wraz z odpowiedzią na pytanie tylko raz.
6. Wyniki będą podane w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu pod postem ogłaszającym konkurs.
7. Zwycięzca będzie zobowiązany do kontaktu przez e-mail: e.medrzecka@vp.pl w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku braku odzewu z jego strony, w ciągu 3 dni zostanie wybrany kolejny zwycięzca.
8. Nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora, wyłącznie na polski adres.
9. W rozdaniu mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie.
10.Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).



Mi pozostaje życzyć Wam powodzenia i trzymać za wszystkich kciuki! : )

EDYCJA [15.02.2014]:
Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, z przyjemnością je wszystkie czytałam! Po krótkich "konsultacjach społecznych" wybrałam opcję, która ujęła mnie zarówno oryginalnością w... muzycznym podejściu do tematu (bo większość odpowiedzi kręciła się wokół oryginalnego nazewnictwa paletki), jak i lekko przyrodniczym nawiązaniem do propozycji nazw od Sleeka:
Okej, to ja postanowiłam nawiązać do kwiatów (albo prawie kwiatów) z tytułów piosenek. Taka kombinacja! Gates of Eden - Żółte tulipany (jestem ze stolicy disco-polo, haa!) Eve's Kiss - Słodkie fiołki Paradise on Earth - Jesienne róże Python - Dzikie bzy Forbidden - Dmuchawce, latawce, wiatr Flora - Tango z różą w zębach Entwined - Chryzantemy złociste Adam's Apple - Lisć w butelce Fig - Trawa Evergreen - Zielono mi Fauna - Kwiat jednej nocy (co prawda Alibabki śpiewały o białym, ale mi się kojarzy z paprocią ;)) Tree of life - Zakazany owoc
Hedgehog Girl, czekam na maila od Ciebie 3 dni robocze, czyli do środy włącznie!

10 komentarzy: