wtorek, 4 lutego 2014

SLEEK | GARDEN OF EDEN

Witajcie! 
Gdy zobaczyłam promocyjne zdjęcia nowej palety Sleeka - Garden of Eden, włączyło mi się to słynne chciejstwo. Przetłumaczyłam sobie jednak, że dopóki nie zdam sesji, nie mam o czym nawet myśleć - jeśli zdam, mogę ją sobie kupić w nagrodę. W międzyczasie jednak Jamapi ogłosiła konkurs, w którym do wygrania była właśnie ta paletka - z głupia frant wzięłam udział. Los chciał, że... wygrałam. ALE! Gdy powiedziałam o tym Asi z Kosmetycznego Przekładańca, ta przyznała się, że... wysłała mi tę paletkę tydzień wcześniej! A że odległość UK - Polska jednak jest dość znaczna, przesyłka dotarła dopiero wczoraj. Pokazywałam zresztą Wam jej zawartość na facebooku - Asia nie ograniczyła się tylko do palety - w środku znalazłam też motywacyjną kartkę, coś słodkiego - kremowe jajko z Cadbury, moje ulubione maseczki z Superdrug, trzy kawałki różnych wosków, których jeszcze w Polsce nie widziałam oraz duo do konturowania z Elfa!  W ten sposób mam dwie paletki i niemały problem - przecież dwóch nie zużyję, co robić? :-)

Dzisiaj tylko wstępna, fotograficzna prezentacja mojej nowej gwiazdy - pokaz w makijażu przygotuję Wam niebawem, bo teraz egzamin siedzi mi na plecach i dyszy w kark, przypominając, że mam 2 dni na naukę ;-)



W palecie mamy zarówno cienie błyszczące, metaliczne (Gates of Eden, Eve's Kiss, Paradise on Earth, Python, Fig, Evergreen i Fauna), jak i półmaty z drobinkami, które, jeśli dobrze mi się wydaje, są tylko w wierzchniej części cienia (Forbidden, Entwined), a także zupełne maty (Flora, Adam's Apple i Tree of Life). Praktycznie wszystkie, z wyjątkiem pięknego, seledynowego Adam's Apple, mają boską pigmentację i dość miękką, zaryzykowałabym określenie - kremową, konsystencję.




Górny rząd od lewej: Gates of Eden, Eve's Kiss, Paradise on Earth, Python, Forbidden, Flora.
Dolny rząd od lewej: Entwined, Adam's Apple, Fig, Evergreen, Fauna, Tree of Life.

Genialne swatche znajdziecie u Kosmetycznej Hedonistki - po kliknięciu w zdjęcie niżej, przeniesiecie się do jej posta na temat tej palety ;-)

źródło: http://kosmetyczna-hedonistka.blogspot.com/2014/01/premiera-sleek-garden-of-eden.html
W tej chwili jestem zakochana w tej palecie i mam nadzieję, że przy mojej brązowo-zielonej tęczówce cienie nie stracą na uroku ;-) Myślę, że świetnie sprawdzi się w makijażu zarówno dziennym, jak i wieczorowym - nie mogę już doczekać się smokey z użyciem ciemnej, butelkowej zieleni - Tree of Life.

Jeszcze raz stokrotnie dziękuję Asi za taką cudowną niespodziankę - całą Baleą tego świata Ci się nie odwdzięczę! ♥
Drugi egzemplarz będę pewnie posyłać w świat, czy ktoś miałby ochotę go przygarnąć? ;-)

Macie tę paletkę? A może wcale Was nie kusi? Jakie połączenia kolorystyczne "widzicie" w tej propozycji Sleeka? Dajcie znać!

41 komentarzy:

  1. Podobają mi się zielenie ale ja zwykle nie używam takich kolorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj też nie, z uwagi na dziwny kolor oczu, ale czuję, że teraz się z zieleniami polubię - akurat na wiosnę : )

      Usuń
  2. Piękna ta paletka :) co planujesz zrobić z tą drugą? Rozdanie? Jeżeli tak, to chętnie bym wzięła udział, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważam właśnie, czy nie obdarować którejś z Was : )

      Usuń
  3. Cztery środkowe zielenie wydawały mi się bezużyteczne, ale jak zobaczyłam propozycje makijażu u Hedonistki, szybko zmieniłam zdanie ;) Też chcę taką klęskę urodzaju w sesji! U mnie zero miłych niespodzianek i padanie na twarz, tylko światełko w tunelu mobilizuje do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te makijaże u Hedonistki są nieziemskie *-*
      Mi się jakoś tym razem poszczęściło, równowaga dla kosmicznych egzaminów ;C

      Usuń
  4. To bardzo miło ze strony Asi :) Paletka jest naprawdę ładnie skomponowana i gdyby wszystkie odcienie mi pasowały, pewnie też sprawiłabym sobie jeden egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się na przyszłość, jakby co! :)

      Usuń
    2. Asia jest po prostu niemożliwa, teraz już się boję mówić, że cokolwiek mi się podoba :D

      Usuń
  5. Chyba sobie kupię tę paletę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie ładna ta paletka, ale jakoś mnie nie kusi :P Ciekawe jaki makijaż nią zmalujesz :) Podoba mi się górny rząd + Fauna z dolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej już bym siadła do malowania, ale niestety, mam koszmarny egzamin na horyzoncie i muszę się uczyć ;c

      Usuń
  7. Każda paletka Sleeka kusi, kusi mocno :) Seledyn cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowny, ale słabo napigmentowany : ( Zobaczę, ile można z niego na bazie wyciągnąć : )

      Usuń
  8. Piękne cienie, nie mogę się doczekać makijaży *.* Jak nie masz co zrobić z drugą to chętnie ją przygarnę :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę doczekać się końca sesji - wtedy będą makijaże :D Myślę, że zrobię jakieś rozdanie i dam którejś z Was szansę ją wygrać : )

      Usuń
  9. Zrób jakiś konkurs makijażówy, np makijaż leśnego elfa,albo cuś:) . Sama paletka mi się podoba:) ma ładne brąziki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, niegłupie :D
      Te brązy są takie nieoczywiste, z nutką szarości i fioletu ♥

      Usuń
  10. A to niespodziewajka Cię spotkała, i to podwójna ;)
    Im więcej razy oglądam słocze tej palety, coraz bardziej mi się podoba... Początkowo byłam zupełnie na nie, teraz zaczynam się przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :D Już się śmieję, że jak jest cisza, to zupełna, a jak się dzieje, to już zwielokrotnione :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. To prawda : ) I ma spore możliwości : )

      Usuń
  12. Haha! No to masz prezent dla kogos ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściem podobno trzeba się dzielić :D

      Usuń
  13. Ładna jest chociąż jeszcze mnie nie przekonała w 100% do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kluczowe jest słowo: jeszcze :D

      Usuń
  14. Mi się ogromnie podobają cienie w górnego rzędu tej paletki :)
    To teraz masz zagwozdkę co zrobić z tą drugą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Górny rząd jest dość neutralny, więc myślę, że fajnie sprawdzi się na dzień :)

      Usuń
  15. jak najszybciej chcemy zobaczyc coś z eve's kiss, python, fauna i tree of life (niekoniecznie razem), CANT WAIT!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, co? Piękna jest! Myślę, że będzie idealna dla Twojej tęczówki, czekam na zdane egzaminy i na makijaże nią wykonane. Co do dubla, to dalej uważam, żebyś się z kimś zamieniła na OSS! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna, na żywo podoba mi się jeszcze bardziej niż na tych zdjęciach promocyjnych :D
      Przejrzałam jeszcze raz zdjęcia i uznałam, że obędę się bez OSS, w tej palecie 120 znajdę odpowiedniki :D A o egzaminach nawet mi nie mów, wyczuwam masakrę w czwartek...

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że jesteś zadowolona i trzymam kciuki za jutro!

      Usuń
    3. Coś czuję, że nawet kciuki nie pomogą - mam pusto w głowie! :C
      Ale dziękuję! ♥

      Usuń
  17. Ciut za dużo zieleni jak dla mnie ;)
    Ale to ogrodowa kolorystyka jest, więc nie ma się co dziwić! :)

    Wyczaruj piękna makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zmalować coś ładnego : ))

      Usuń
  18. Nie widzę siebie w zieleniach, ale przy brązowych oczach zawsze mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są niejednoznaczne, ani brązowe, ani zielone, więc spróbuję zieloności :D

      Usuń
  19. Paletka bardzo fajna, chociaż nie do końca moja kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Górny pasek bardziej mi się podoba. Jednak ja się nie skuszę na tą paletkę.

    OdpowiedzUsuń