środa, 19 marca 2014

PAZNOKCIE | AZTECKA WYCINANKA IN BLUE

Witajcie!

Znów paznokciowy post, ale mam wrażenie, że to chyba Wasze ulubione? ;-) Tym razem chciałam połączyć w jednym zdobieniu dwa trendy które bardzo mi się podobają: wzory azteckie i paznokcie cut-out, a także kolor, za którym nie przepadam - niebieski. Całość zainspirowana moimi ulubionymi letnimi spodniami, a dedykowane po cichutku fance niebieskości - Alimce! ♥






Do zdobienia użyłam bieli z Diademu (28), kobaltowego lakieru Miss Sporty, srebrnej emalii Hean, farbek akrylowych, tasiemki, ćwieków okrągłych i kilku pędzelków z Promoto-Promoto oraz mniejszych ćwieków kwadratowych, które dostałam swego czasu od Tamit. ♥
Udało mi się nawet powtórzyć wzór na prawej ręce - nie jest idealny, ale głupio byłoby wyjść do ludzi z pomalowanymi paznokciami tylko u jednej dłoni. ;-)

Jak Wam się podoba moja aztecka wycinanka? ;-)

PS. Z prawej strony bloga pojawił się odnośnik do zakładki wyprzedażowej - mam trochę lakierów, kosmetyków i książek do oddania w dobre ręce! : )

55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to tylko z daleka tak wygląda :D

      Usuń
  2. Śliczne mani i zapewne niezwykle pracochłonne... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, troszkę się z tym pobawiłam :D dziękuję! : ))

      Usuń
  3. Zawsze jestem pełna podziwu dla precyzji wykonania takiego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze szczęka opada, jak widzę dosłownie obrazy namalowane na paznokciach... Tutaj to kilka kresek, trzęsącą się ręką w dodatku :D

      Usuń
  4. świetne! uwielbiam takie motywy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się bardzo podobają, ale jakoś nigdy nie miałam do nich cierpliwości :D

      Usuń
  5. wow, jak równiutko, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie tam równiutko, haha :D dobrze, że nie pokazałam Wam drugiej ręki :DD ale dziękuję! ♥

      Usuń
  6. Ojej, dla mnie dzieje się na nich zbyt dużo :) ale ja już tak mam że wolę iść w minimalizm :) najważniejsze że Tobie się podoba i czujesz się z nimi dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś dobrego : ) Ja zazwyczaj szaleję właśnie z paznokciami, bo ubieram się dość minimalistycznie : )

      Usuń
  7. uwielbiam takie wzorki! pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wzorki a niebieski lakier jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło mega! już podziwiałam na Isnt :D

    zdradź mi, skąd te spodnie? cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie widziałam :D
      spodnie są z second-handu, uwielbiam je! ♥

      Usuń
    2. No ba! Mogłabym robić za ich chodzącą reklamę :D

      Usuń
  10. Podobają mi się takie azteckie motywy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi również : )) coś czuję, że właśnie one i róże będą się u mnie często przewijały w tym sezonie :D

      Usuń
  11. bardzo mi się podobają, choć też nie przepadam za niebieskim na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. high five : )) ja niebieski lubię w wersji baby blue, bo w takim intensywnym odcieniu tylko w ramach dodatku : )

      Usuń
  12. Ile rzeczy użytych do zdobienia ! :D Jet przepięknie, nie wiesz gdzie można dostać lakiery Diademu ? Cały czas szukam dobrze kryjącej bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to i tak mikro część moich akcesoriowych zapasów :D Hm, nie mam pojęcia... Ich biel jest faktycznie wspaniała, ale ja ją kupuję przy okazji wizyt w Gliwicach stacjonarnie :D

      Usuń
    2. Ciekawe czy gdzieś w Warszawie dam rade je znaleźć :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. gdzie tam precyzji, ręce mi latały jakbym miała delirkę :D

      Usuń
  14. arcycudeńko:) Ty to jesteś kreatywna:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam niebieskości i zdobienie bardzo mi się podoba :) równiutko wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję : ) jak tak patrzę na swoje paznokcie, to chyba zaczynam przekonywać się do niebieskości :D

      Usuń
  16. OMG, ale czaderskie wzorki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szalejesz ostatnio z tymi zdobieniami :) Masz świetnie spiłowaną płytkę, od dawna usiłuję u siebie osiągnąć taki kształt, ale niestety moje kwadratowe łopaty się łatwo nie poddają ;) Biel z Diademu robi na mnie wrażenie, muszę sobie go kiedyś skądś sprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pochwaliłaś nie w porę, dzisiaj było sprzątanie = moczenie rąk = połamane paznokcie = piłowanie = już koniec pięknej płytki :DD
      Hm, hm, chcesz biel z Diademu, mówisz? Da się zrobić! :D

      Usuń
    2. Z chęcią bym ją porównała z Essie Blanc!

      Usuń
    3. No to już jest Twoja :D Mam buteleczkę w zapasie :D

      Usuń
  18. ojaaa to się zakochałam :) ! niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie zdobienia, ale niestety sama nie mam tak wprawnej reki.

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNIE! śliczny jest ten kobaltowy z miss sporty! Długo Ci się trzymał ten wzór? może też bym pokombinowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś 4-5 dni, zmyłam bo mi się znudził :D

      Usuń