czwartek, 6 marca 2014

PAZNOKCIE | MARMUREK STRAWBERRY

Witajcie!

Jakoś tak dziwnie się dzieje, że moja każda wizyta u Ani kończy się przywiezieniem do domu kolejnego lakieru. Dzisiejszy post pojawia się dlatego, że... byłam u niej wczoraj! ;-) Tym razem Ania postanowiła mi sprezentować marmurkowy lakier Lemax, wiedząc jak bardzo lubię odcienie różu na paznokciach. ♥


Nie da się ukryć, że lakier budzi u mnie skojarzenia z lodami truskawkowymi - zarówno przez kształt buteleczki, jak i kolor - to  słodki, rozbielony róż, usiany mnóstwem drobniutkich, czarnych kropeczek. Na paznokciach drobinki nie giną, nakładają się równomiernie - są integralną częścią emalii, a nie dodatkiem.



Lakier jest dość rzadki, ale nie rozlewa się na skórki, a długi, szeroki, płaski i równo ścięty pędzelek pomaga dokładnie go rozprowadzić na płytce. Kryciem byłam miło zaskoczona - na moich długich paznokciach wystarczyły dwie cienkie warstwy, jedynie na kciukach dołożyłam trzecią. Schnięcie jest w porządku, ale dla pewności i tego lśniącego efektu, który uwielbiam, nałożyłam warstwę Insta Dri od Sally Hansen.


Jak się Wam podoba marmurkowa propozycja Lemaxu? Wiem, że blogosfera swego czasu szalała na ich punkcie - ja, jak to ja, dopiero teraz zaczynam ;-)

40 komentarzy:

  1. chyba nadal wszystkie za marmurkami szaleją ^^ ja też je mam i też uwielbiam, różowy jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech zgadnę - masz niebieski! :D

      Usuń
    2. wiesz, ze nie wypuścili niebieskiego marmurka? :( gdyby był to miałabym go pierwsza :D

      Usuń
    3. no nie, jakie poważne zaniedbanie! :O

      Usuń
  2. efekt moim zdaniem jest cudowny sama chętnie bym się pokusiła na takie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a lakier jest tak bajecznie tani, że nie trudno o taki efekt na paznokciach :D

      Usuń
  3. Ja uwielbiam tą brzoskwiniową wersję i białą :) Ależ Ty masz ładne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała musi wyglądać jak straciatella *.*
      dziękuję!

      Usuń
  4. Pięknie sie u Ciebie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny! Taki róż to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie jakimś dziwnym trafem w ogóle róż przekonuje, ale tylko na paznokciach :D

      Usuń
  6. Ja ciągle jestem zakochana w marmurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje zauroczenie dopiero się rozwija :D

      Usuń
  7. koktajl truskawkowy :D też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, koktajl też pasuje! :D

      Usuń
  8. Cudeńko. Super są te buteleczki :D Kiczowate, ale śłodkie

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi kojarzy się z koktajlem truskawkowym. Dokładnie taki kolor i te czarne kropeczki jak malutkie kawałki truskaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę, trafiłaś! teraz mam ochotę na koktajl... :D

      Usuń
  10. marmurki bardzo mi się podobają, ale nie ma jeszcze żadnego, bo nie wiem gdzie stacjonarnie je dorwać :( ale nie omieszkam Ani zapytać :D
    ślicznie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co mówiła mi Ania, ten akurat jest z Promoto : )

      Usuń
  11. ja przypominam o odwiedzinach i u mnie:D to też Ci sprezentuje lakier,a co mam być gorsza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, kusisz :D Nie no, jak ogarnę się z tymi cholernymi studiami, to przyjadę na 100%!

      Usuń
  12. Truskawkowy koktail!:D Śliczny marmurek-bardzo podoba mi się ten efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba : )

      Usuń
  13. Bardzo lubię te marmurkowe lakiery, są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się zaczęły strasznie podobać : )

      Usuń
  14. Alez oryginalny lakier, świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemny efekt. Mnie z jogurtem jagodowym się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to też całkiem 'smaczne' skojarzenie :D

      Usuń
  16. oO jak to się stało że ja nigdy nie widziałam Twojego bloga ? jest cudowny, piękne zdjęcia i pazurki :) na pewno pozostanę dłużej !! Pozdrawiam serdecznie, Marlenails

    a tego Lemax'a uwielbiam, właśnie za niedługo dodam zdobienie z jego udziałem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skryłam się w czeluściach internetów :D
      czekam w takim razie na Twoją propozycję, bo przyznam, że miałam niezłą zagwozdkę, z czym go połączyć : ))

      Usuń
  17. Super kolorek i narobiłaś mi ochoty na truskawki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam na nie ochotę jak patrzę na paznokcie :D

      Usuń
  18. Zdecydowanie koktajl truskawkowy! Aż bym się takiego pysznego, schłodzonego napiłam! Mniam!
    I jedźmy na koncert, wtedy ukradnę Ci te paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz u mnie tej koktajl, jak pojedziemy!
      Ja czekam na podanie godziny - jechać jadę na pewno, raczej tym który z Opola jest po 1 w nocy, ale nie wiem, czy będę wracać Polskim Busem o 19.00 czy tym o 7.00 rano; nie bardzo chcę sama tkwić na dworcu ^^ Ale jak byś jechała z Wro, to możesz się dosiąść do mnie, o!

      Usuń
  19. Jak dla mnie wygląda to super. Szkoda, że marmurki zostały tak szybko zapomniane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co dziewczyny piszą, na szczęście nie wszyscy zapomnieli o marmurkach :D

      Usuń