środa, 12 marca 2014

PAZNOKCIE | RÓŻANA DRACHETKA

Witajcie!

Kiedy w moje ręce trafiła Drachetka, miałam co do niej spore wątpliwości. Chociaż na zdjęciach wyglądała świetnie, na próbniku była niczym obraz rozpaczy. Długo zwlekałam z nałożeniem jej na paznokcie, ale któregoś wieczora przyszła do mnie mama z prośbą o pomalowanie jej paznokci, a że nie może do pracy nosić intensywnych kolorów, postawiłam na szaro-błękitną Drachetkę.


Nakładała się zaskakująco dobrze, kryjąc po dwóch cienkich warstwach. W buteleczce ma turkusowy shimmer, którego na paznokciach (na szczęście) nie widać. Od pozostałych lakierów z colorowo niczym (oprócz koloru oczywiście) się nie różni - wygodny pędzelek, dość rzadka konsystencja, lakier pachnący przy wysychaniu i na paznokciach - ostateczny wyrok: lubimy się ;-)


Nie byłabym sobą, gdybym zostawiła ten lakier solo, prawda? Dodałam groszki białym lakierem z Diademu i róże w dwóch kolorach, zmalowane oczywiście farbką akrylową, a całość jak zwykle pokryłam topem Sally Hansen Insta Dri. Na razie zdobienie nosi się bez uszczerbku od 4 dni, nie zanosi się na to, żeby szybko miało zostać zmyte ;-)




Okazało się, że zdobienie równie dobrze wygląda w wersji łosiosiowo-różowej - miałam okazję zmalować takie właśnie połączenie kolorystyczne na paznokciach koleżanki z roku (pozdrawiam Kasię, jeśli to czyta!) - wyszło słodko i uroczo, czyli tak jak miało!


Muszę na jakiś czas przystopować z różami, bo wyjdzie na to, że to jedyny wzorek jaki potrafię namalować... Cóż poradzić, skoro są takie proste, szybkie w wykonaniu, a wszystkim się podobają? ;-)

45 komentarzy:

  1. jeju jakie to jest słodkie! *.* i ej, ja nie umiem malować takich cudnych uroczych różyczek :( jestem różyczkową ciamajdą :D a mega mi się podoba ten wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pakuję się w ciapong i przyjeżdżam zmalować Ci różyczki, otwieraj drzwi! :D

      Usuń
    2. przyjmę Cię z otwartymi ramionami! Wpadaj ^^

      Usuń
    3. lecę :D chociaż poczekaj, muszę sprawdzić, czy jest jakiś bezpośredni pociąg :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tylko na paznokciach i za oknem, niestety : )

      Usuń
  3. Kolor ładny, ale taki "zwyczajny". Świetnie wygląda z kropkami, na niecałych paznokciach, a różyczki... ehh chciałabym ojj chciała żeby mi chociaż jedna taka wyszła ;) o prawej ręce to już nie mówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego poszedł jako bazowy :D Różyczki wcale nie są takie trudne jak się wydaje! :D

      Usuń
  4. Kropki na paznokciach wyglądają przesłodko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie i oczywiście rewelacyjne wykonanie! Obie wersje kolorystyczne i Twoja i koleżanki bardzo mi się podoba. Będziemy malować u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nigdy nie malowałam różyczek a tak ładnie wyglądają :P A róże i kropki to chyba najlepsze połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szybciutko musisz nadrobić! :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. To chyba mój ulubiony wiosenny motyw :D

      Usuń
  8. jak dla mnie wygląda magicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szarość bardzo mi się podoba, bardzo ładny odcień. Z białymi kropeczkami wygląda ciekawie. Natomiast zdobienie jest zupełnie nie w moim stylu. Jestem fanką klasycznego manikiuru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem : ) U mnie klasyczny mani rzadko się pojawia, jednak wolę kombinacje :D

      Usuń
  10. niesamowicie, zakochałam się w tym połączeniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie wyglądają pięknie - stonowane, delikatne ale nie nudne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dokładnie miały być, dziękuję! ;-)

      Usuń
  12. Piękne połączenie! Uwielbiam i kropki, i różyczki, chociaż róż jeszcze nigdy nie malowałam ;D Przyjedź do mnie i mi takie zmaluj! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :D

      Usuń
  14. Zawsze mnie zadziwiasz tymi wzorkami :) Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a przecież nic w nich takiego szczególnego :D
      dziękuję!

      Usuń
  15. Przepiękne są te różyczki a kolor lakieru podkładowego niczego sobie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroku dodają te kropeczki, a kwiatki dzięki kolorom ożywiają całość :) dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy element ma swoją funkcję :D

      Usuń
  17. Fajnie Ci wyszło, i ten lakier ma bardzo ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję : ) to taka nietypowa szarość, przypadła mi do gustu : )

      Usuń