poniedziałek, 17 marca 2014

PAZNOKCIE | ST. PATRICK'S DAY

Witajcie!

Większość z Was wie, że mam leciutką obsesję na punkcie tego, co brytyjskie czy irlandzkie. Cóż, nie zamierzam się z tej obsesji leczyć! ;-) Dzisiaj w Irlandii obchodzi się święto narodowe - Dzień Św. Patryka, patrona tego kraju. 17. marca jest wolny od pracy, a obchody skupiają się głównie na noszeniu koloru zielonego, nawiązującego do trawiastego krajobrazu wyspy i symbolizujący koniczynę przypisywaną tradycyjnie świętemu Patrykowi; w kraju odbywają się też liczne parady i festyny, a symbolem charakterystycznym jest shamrock, czyli czterolistna koniczynka. Chciałabym kiedyś zobaczyć to na żywo!

Na razie jednak muszę zadowolić się Irlandią na swoich paznokciach - z okazji Dnia Świętego Patryka zmalowałam sobie na nich to, co z tym krajem kojarzy mi się najbardziej ;-)


Nie mogło obyć się bez trójkolorowej flagi Irlandii (tak, to jest pomarańcz, a nie czerwień! :D), oczywiste były też koniczynki, mieniące się kolorami tęczy. Na serdecznym wysypały się zielone kulki - może po wypiciu Guinessa? :D A tak poważnie, miałam wreszcie okazję wypróbować mini beads czyli znany nam kawior - układałam go na mokrym lakierze (Key Lime Barry M) i pokryłam topem. Top ściągnął z kuleczek kolor i z zielonych zrobiły się srebrne, ale za to trzymały się dzielnie do zmycia, czyli dwa dni ;-)


Na najmniejszym paznokciu nie zmieścił się już cały irlandzki gnom, ale zanim uciekł, zostawił swój kapelusz. Uciekł pewnie dlatego, że odnalazłam ten mistyczny garniec złota na końcu tęczy - pobiegł ostrzec strażników pilnujących skarbu na drugim końcu tęczy!


Trudno mi życzyć Wam wszystkiego zielonego z tej okazji, ale chętnie podzielę się z Wami szczęśliwymi koniczynkami - łapcie! ♣ :D


37 komentarzy:

  1. świetne pazurki, muszę wypróbować ten sposób z kawiorem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj koniecznie, tylko uważaj na top - mój ściągnął z kuleczek farbę ;C

      Usuń
  2. Muszę powiedzieć, że niesamowicie mi się podoba efekt, który wyszedł po rozpuszczeniu koloru kawioru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D M trochę mniej, w mojej wizji miał zostać ciemnozielony :D

      Usuń
  3. świetne! ten przedostatni mi się kojarzy z kaktusem hihi ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię, że ułożyłaś tak równo ten kawior. Mi by sie nie chciało szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wbrew pozorom przy pomocy świecy do ozdób wcale nie jest trudne :D czasem się bawię w nakładanie sondą pojedynczych drobinek w topperach - to dopiero zabawa :D

      Usuń
  5. Siedzę sobie w łóżku i myślę 'zobaczę co tam u Cat na blogu' i jeb! Takie paznokcie! ♥ No coś niesamowitego! Jestem pod ogromnym wrażeniem kochana! :* Wyszło genialnie, wszystko do siebie idealne pasuje! Uwielbiam zielone zdobienia - są takie pozytywne! I jeszcze jaką super historyjkę do tego dorobiłaś! ♥ Swięty Patryk się cieszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wreszcie przyciągnęłaś się tutaj, leniu! (Co nie znaczy, że masz się nie uczyć, bo piątka ma być! Chcę przyjechać i to oblać!).
      Ja za zielonymi zdobieniami nie przepadam, w ogóle zieleń jakoś tak nie bardzo trawię, ale z takiej okazji była obowiązkowa :D

      Usuń
  6. Zwariowane i szalone, jak sam dzień św. Patrica! Znam te święto tylko z filmów i też jestem ciekawa, jak wygląda na żywo ta celebracja. W Anglii cisza, nikt chyba w żaden sposób nie świętuje. A w Irlandii na ten czas jest nawet shake w McDonald o smaku shamrocka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, teraz to mnie rozwaliłaś! Jak daleko jest od Ciebie do Dublina?! :D Lećmy w wakacje! :D Ja sobie odhaczę kolejną stolicę w ten sposób :D

      Usuń
  7. Palec serdeczny jest extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że świetnie by wyglądał czarno-złoty, ale nie miałam jak tego sprawdzić, więc wykorzystałam zielenie :D

      Usuń
  8. świetne pazurki :) bardzo pozytywne no i tematyczne = kreatywne !

    OdpowiedzUsuń
  9. No Ty to masz rękę do zdobień:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super mani! Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć... Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdobienie! wszystko świetne, idealne na dzisiejszy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! : )) o mało w ogóle nie zapomniałam go opublikować na czas! :D

      Usuń
  12. Jaka soczysta ta zieleń! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj zieleni na paznokciach nie lubię, ale ten Baryś mnie kupił :D

      Usuń
  13. Oryginalnie :) A zdobienie koniczynkowe prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! wreszcie miałam okazję użyć ozdób, leżą już u mnie tyle czasu... :D

      Usuń
  14. Nie miałabym cierpliwości do zrobienia takich zdobień. Ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. widzę, że najbardziej się Wam podoba - będę musiała w takim razie pomyśleć o innych wersjach kolorystycznych :D

      Usuń