wtorek, 8 kwietnia 2014

PAZNOKCIE | PEACH PANTHER

Witajcie!

Pokazywałam Wam jakiś czas temu, jeszcze na kwadratowych paznokciach, wersję Pink Panther - teraz, gdy patrzę na wykonanie tego zdobienia, na twarzy maluje mi się takie oh, God. No, ale człowiek uczy się na błędach  - dziś prezentuję Wam kolejną odsłonę panterkowego zdobienia - to chyba mój ulubiony motyw na paznokciach ;-)


Uwaga - news. Nie podoba mi się na moich paznokciach efekt holo. Tak, na czyichś paznokciach jestem zachwycona, bo pięknie się mienią tęczowo i błyszczą, ale na moich dłoniach... Nie, jakoś to do mnie nie przemawia. Próbowałam holo topu, próbowałam różnych holo lakierów z Colour Alike, ale polubiłam tylko jeden egzemplarz - Szarą Migotkę. Nie wiedziałam jednak, z czym ją połączyć. Z pomocą przyszedł post u Amethyst - Patrycja zaproponowała holo w połączeniu z miętą, a ja postawiłam na brzoskwiniowy róż - Peaches and Cream by Oleska z blogerskiej kolekcji Wibo.




Wyszło słodko, ale taka cukierkowa holo panterka bardzo mi się spodobała i będę ją powtarzać w innych kombinacjach kolorystycznych ;-) Co prawda to zdobienie nosiłam tylko dwa dni, bo chciałam zdążyć ze zrobieniem wzoru na Światowy Dzień Choroby Parkinsona dla Nailpolis, ale o nim opowiem Wam następnym razem - 10.04, czyli w czwartek ;-)


22 komentarze:

  1. Nie mogę oglądać Twoich paznokci, bo później przez kolejne dwa dni mam depresję.

    CUDO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well, ja nie mogę czytać Twoich rozdziałów, bo mam to samo, także jesteśmy kwita :D

      Usuń
  2. Ulala, to zdobienie bardzo mi się podoba, fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! : ) Mi też się bardzo spodobało, nie mogłam się napatrzeć na paznokcie :D

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, ale chętnie zobaczyłabym holo w połączeniu z miętą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To następnym razem - mam już pewien pomysł : ))

      Usuń
  4. Nie poznałam tych Oleskowych brzoskwinek...chociaż może dlatego, że dawno nie gościł na moich paznokciach...
    strasznie podoba mi się to zdobienie i połączenie tej cukierkowej różo-brzoskwini z holo i panterką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dawno ich na paznokciach nie było, więc postanowiłam go znów odkurzyć na wiosnę : )

      Usuń
  5. super jest to połączenie szarego holo plus na to kolorowa panterka ;) muszę u siebie tak spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj i pokaż koniecznie, jak wyszło! :))

      Usuń
  6. Bardzo lubię panterkowy motyw na paznokciach, a w takim wydaniu podoba mi się jeszcze bardziej, piękny duet! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam panterkę : )) dziękuję!

      Usuń
  7. to zdobienie wyszło Ci perfekcyjne :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdobienie :))
    Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie kolorystyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super się prezentuje ta panterka!

    OdpowiedzUsuń