niedziela, 13 kwietnia 2014

PAZNOKCIE | ROSES&DOTS

Witajcie!

Ile razy pokazywałam Wam już róże? Kropki już też tu widzieliście... No to najwyższy czas je połączyć (czyżby też po raz kolejny?)! Chociaż tak naprawdę te zdjęcia nie powinny nawet ujrzeć światła dziennego... No, ale to umówmy się, że nie zwrócicie uwagi na koszmarne skórki i ranki, okej? To pokazuję!


A całemu zdobieniu winne są naklejki z Born Pretty Store - obecnie nie ma ich w sprzedaży, ale gdyby się pojawiły i miałybyście na nie ochotę - po prawej stronie, w pasku bocznym, znajdziecie kupon zniżkowy - EWX31 ;-) Tutaj znajdziecie naklejki wodne, ale kategoria nail art kryje dużo więcej wspaniałości - można zatracić się w oglądaniu na długo!

Naklejki dotarły do mnie zapakowane w folię i tekturkę, a sam arkusz przykryty był oczywiście warstwą folii, którą przez zamoczeniem trzeba było zdjąć. Z tyłu owej tekturki znajduje się instrukcja obsługi, ale ja się jej nigdy nie trzymam - wycinam wybrany wzór, moczę, zsuwam palcem z kartonika i nakładam na wyschnięty lakier, po czym osuszam chusteczką i nakładam top. Nie wyobrażam sobie suszenia lakieru suszarką, jak sugeruje producent. No, chyba, że w Chinach czy innym dalekim kraju są specjalne suszarki do paznokci ;-)

Same wzory są naprawdę precyzyjne i dobrej jakości - nie doszukałam się jakichś rozmazanych pikseli, a pod wpływem topu też nic złego się z nimi nie dzieje (dla zainteresowanych: używam Sally Hansen Insta Dri). Naklejki zmywają się bez problemu, nie ma mowy o żadnym zdrapywaniu, piłowaniu i innych szaleństwach. 

Bogaty wybór wzorów, niska cena i łatwość obsługi sprawia, że zdobienie paznokci z użyciem naklejek wodnych jest chyba jedną z moich ulubionych metod - idealnie sprawdza się wtedy, gdy nie mam czasu i ochoty na zabawę z farbkami akrylowymi. ;-)


A Wy lubicie naklejki wodne czy może jednak jesteście zwolenniczkami klasycznego zdobienia lakierami? ;-)

34 komentarze:

  1. Jakie masz cudne paznokcie! :) Pomysł na połączenie kropek i kwiatków też super, świetnie ze sobą grają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Chyba pierwszy raz zdecydowałam się na kwiaty na takim czarno-białym tle :)

      Usuń
  2. Genialne mani, w życiu nie miałam tak pięknych paznokci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No daj spokój, to nic trudnego w wykonaniu :D Ale dziękuję!

      Usuń
  3. Naklejki dają duże ułatwienie dla osób, które nie mają czasu, bądź nie chcą bawić się farbkami ;) Pięknie Ci to wyszło ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to takie proste w obsłudze zastępstwo, a że dostępne jest w tak wielu wzorach, to nie sposób nie korzystać :)

      Usuń
  4. Uwielbiam naklejki wodne :)
    Pięknie to wszystko dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. ulala,ale masz piękny kształt paznokci, moje uległy gwałtownemu skróceniu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :D W sumie i tak wymagają piłowania, ale nienawidzę tego robić sama, zawsze jest krzywo ;C

      Usuń
  6. Super, bardzo mi się podobają :) lubię kropki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też coś ostatnio na groszki wzięło :D

      Usuń
  7. bardzo ładne połączenie! ja uwielbiam naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale głównie kupować - potem szkoda mi zużywać :D

      Usuń
  8. koteczku jak zwykle pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kropki z tą różą to idealne połączenie :) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tak mi przypasowało :D dzięki!

      Usuń
  10. wygląda idealnie :) piękne naklejki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naklejki są naprawdę świetne, kwiatowe to chyba moje ulubione : ))

      Usuń
  11. Nie miałam jeszcze do czynienia z naklejkami na paznokcie. Róże prezentują się niezwykle efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim cudem?! Spróbuj, jak będziesz miała taką okazję - warto : )

      Usuń
  12. co to za shake'i na insta? :D dobre? :D interview? co się tam dzialo? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jasminum miałam okazję wypróbować nowość - shake z białych michałków, pycha! ♥ A co do wywiadu - mój przyjaciel prowadzi projekt socjologiczny na studiach i pomagałam mu trochę w badaniach :)

      Usuń
  13. Świetny kształt płytki! Ja mam wybitnie prostokątne paznokcie i marzę od dawna o migdałkach, które chyba są u mnie po prostu nieosiągalne. Może kiedyś. Kropeczki i różyczki, to zdecydowanie jedno z moich ulubionych połączeń, więc wiadomo, że mi się podoba.
    Piszesz, że łatwo z tymi naklejkami, a ja tak się zraziłam z tymi, co miałam na całą płytkę, że nie wiem, czy jeszcze kiedyś spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a u mnie z kolei odpadają kwadraty, bo niesamowicie się łamią...
      Całopaznokciowe naklejki to faktycznie wyższa szkoła jazdy - mam chyba dwa czy trzy arkusze, ale wciąż boję się próbować. Ale takie małe są dziecinnie proste w obsłudze, mówię Ci :D Zresztą, niedługo sama się przekonasz :D

      Usuń
  14. Ja nie mialam jeszcze okazji używac naklejek wodnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. łooooo, ale pięknie wyszło *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe połączenie :) uwielbiam i kropki i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeccccuuudne! Delikatne, subtelne i takie z klasa!

    OdpowiedzUsuń