czwartek, 12 czerwca 2014

CZTERY PORY ROKU | ŻEL DO USUWANIA SKÓREK; ODŻYWKA DO REGENERACJI PAZNOKCI I SKÓREK*


Witajcie!

Dzisiejszy przedegzaminowy manicure przypomniał mi, że nie napisałam Wam o dwóch ostatnich produktach z Zielonego Boxa Czterech Pór Roku - żelu do usuwania skórek i odżywce do regeneracji paznokci i skórek. Chciałoby się powiedzieć, że najlepsze zostawiłam na koniec ;-)

Oba kosmetyki w formie fioletowych pisaków wyjściowo opakowane są w charakterystyczne zielono-białe pudełeczka, które zawierają wszystkie potrzebne informacje. Jak widzicie, zdjęcia robiłam już po dłuższym okresie użytkowania, stąd pościerane napisy, ale innych uszczerbków opakowanie nie doznało. Sama forma pisaka jest bardzo wygodna - wystarczy przekręcić dolną część opakowania i z pomocą pędzelka rozprowadzić żel/odżywkę w pożądanym miejscu. Na niewielki minus mogę zaliczyć fakt, że oba kosmetyki mają ten sam kolor opakowania, więc po starciu napisów może być ciężko odróżnić je w kosmetyczce. Nie widać też, ile kosmetyku zostało w środku, więc przy którymś użyciu możemy zostać niemiło zaskoczone.

ŻEL DO USUWANIA SKÓREK
Żel szybko i skutecznie usuwa suche i stwardniałe skórki wokół paznokci, zapobiegając ich ponownemu narastaniu na płytkę paznokciową. Jego innowacyjna formuła została wzbogacona o glicerynę i aloes, dzięki czemu doskonale nawilża, zmiękcza i wygładza skórki, przywracając im piękny i zdrowy wygląd. Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w żelu.
SPOSÓB UŻYCIA: Żel nanieść na skórki wokół paznokci. Po 60 sekundach należy delikatnie odsunąć skórki patyczkiem. Następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą z mydłem. UWAGA: Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Nie nakładać na uszkodzoną lub wrażliwą skórę. Nie stosować częściej niż 2 razy w tygodniu. Zawiera alkalia. Może spowodować utratę wzroku. Chronić przed dziećmi.
CENA: 9,90zł
Dotychczas produkty do usuwania skórek były mi obce, ale ten żel w pewnym sensie zrewolucjonizował moją pielęgnację okolic paznokci. Zgodnie z zaleceniem producenta, które zamieściłam wyżej, nakładam żel na skórki na ok. minutę, odsuwam je drewnianym patyczkiem lub metalowym kopytkiem z BPS-u, po czym z pomocą szczoteczki i wody z mydłem usuwam pozostałości kosmetyku i skórek. Używam tego preparatu odkąd tylko wyjęłam go z kuferka, czyli od kwietnia, i bardzo doceniam skuteczność jego działania. Skórki faktycznie wręcz znikają, a okolice paznokci nie są przesuszone. Wydajność oceniam dość dobrze - żel jeszcze się nie skończył ;-)


ODŻYWKA DO REGENERACJI PAZNOKCI I SKÓREK
Skoncentrowana odżywka do regeneracji paznokci i skórek z aktywnym kompleksem 5 naturalnych olejków.
Odżywka skutecznie regeneruje słabe i zniszczone paznokcie, a także skórki wokół nich. Innowacyjna formuła z kompleksem 5 naturalnych olejków wzmacnia, i uelastycznia płytkę paznokcia, chroniąc ja przed łamaniem i rozdwajaniem. Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych kruche i matowe paznokcie stają się gładkie, mocne i błyszczące. Aplikator zakończony pędzelkiem ułatwia precyzyjne nakładanie preparatu oraz umożliwia delikatny masaż paznokcia oraz skórek, co przyspiesza wnikanie składników aktywnych zawartych w odżywce.

Składniki aktywne:
Olej arganowy - skutecznie regeneruje płytkę paznokcia oraz suche skórki. Olej rycynowy - wzmacnia kruche i łamliwe paznokcie, rozjaśnia przebarwienia i nabłyszcza. Oliwa z oliwek - intensywnie nawilża i odżywia zniszczone paznokcie i skórki. Olej sezamowy - zmiękcza twarde skórki wokół paznokcia oraz łagodzi podrażnienia. Olej awokado - wygładza i nawilża suche i popękane skórki wokół paznokci.
Na początku używałam tego produktu codziennie, przez około 3 tygodnie. Byłam zachwycona szybkim nawilżeniem, brakiem tłustych plam dookoła i cudownym, słodkim, jakby brzoskwiniowym zapachem. Później okazało się jednak, że moje paznokcie nie do końca się z tą odżywką polubiły - nie zauważyłam oddziaływania na samą płytkę, natomiast skórki wydawały się jakby przesuszone. Odstawiłam odżywkę i po tygodniu spróbowałam ją reaplikować - stan wysuszenia się powtórzył. Niestety, w związku z tym muszę napisać, że u mnie się nie sprawdziła - zależało mi na nawilżeniu, a nie suchych zadziorkach dookoła płytki.

Zarówno żel, jak i odżywka, dostępne są w Rossmanie i Hebe, w bardzo przystępnej cenie, także śmiało możecie się skusić - polecam zwłaszcza żel! 
Miałyście do czynienia z tymi kosmetykami do pielęgnacji paznokci? A może możecie mi polecić jakiś warty uwagi zamiennik? ;-)

25 komentarzy:

  1. też zauważyłam przesuszenie skórek po używaniu tej odżywki, ale myślałam, że to mi się coś przywidziało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Też myślałam, że to tylko u mnie takie efekty, bo wszyscy chwalili!

      Usuń
  2. O, nie czytałam jeszcze o przesuszaniu skórek przez tę odżywkę, to sprawiło, że trochę mniej mam ochotę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u wszystkich występuje taki efekt, ja widziałam bardzo dużo pozytywnych recenzji, dlatego myślałam, że mi się wydaje, ale jednak nie ;c

      Usuń
  3. Jestem ciekawa czy żel do skórek okaże się lepszy od mojego faworyta z Sally Hansen. Może kiedyś się o tym przekonam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę wypróbować właśnie SH, tylko stacjonarnie nigdzie nie mogę go dostać ;c

      Usuń
  4. I u mnie jeden i drugi produkt sprawdził się znakomicie :)
    uwielbiam zapach tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach ma faktycznie fenomenalny! : )

      Usuń
  5. Po żel do skórek z przyjemnością sięgnę :) Miałam podobny z p2 - tylko on był dodatkowo z peelingiem - i u mnie spisał się znakomicie więc może i ten też się tak spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, że p2 ma taki żel w ofercie. Przydałby się dostęp stacjonarny do ich kosmetyków w Polsce!

      Usuń
  6. Jeśli chodzi o zamiennik to nie polecę bo obecnie nie stosuję tego typu produktów poza olejkami naturalnymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że odżywka się nie spisała, aż dziwne, że olejki wysuszają ;p ja właśnie wykańczam oliwkę z Avonu, bardzo ją lubiłam :) a teraz sobie będę robić swoje mieszanki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam bardzo zdziwiona, że olejki mogą wysuszać, no ale jak widać. :D

      Usuń
  8. Niedawno zakupiłam recenzowane produkty i na razie sprawiają się bez zarzutu. Zobaczymy co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

      Usuń
  9. żel jest świetny, a odzywkę stosuję na zmianę z innymi wiec się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w ogóle dziwnym przypadkiem - moje skórki wyglądają najlepiej, gdy nic z nimi nie robię. Jak zacznę nawilżać, to schną na potęgę :D

      Usuń
  10. właśnie byłam ciekawa tych produktów, ale skoro przesuszają to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam różne recenzje i nie wszystkie dziewczyny miały przesuszone skórki, więc można dać tym produktom szansę :)

      Usuń
  11. Muszę mieć ten pisaczek do usuwania skórek na uwadze, bo mi wcale sławne SH nie przypadło do gustu. Może z nim byłoby lepiej? Do tego takie mniejsze opakowanie przynajmniej będzie szansa zużyć przed terminem ;) Co do olejków do skórek, to mi też się zdarzyło zaobserwować podobne rezultaty, zwłaszcza przy długim używaniu jednego produktu, efekt później był odwrotny do zamierzonego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spojrzeć do mojego magicznego kartonu, myślę, że pisaczek dla Ciebie nie będzie problemem ; )

      Usuń
  12. pierwszy raz widzę te dwa produkty, ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie żel do skórek zupełnie się nie sprawdził, wolę jednak preparat z Sally Hansen. Odżywka do skórek spisuje się lepiej, choć używam jej zbyt krótko aby zrobić pełną recenzję.

    OdpowiedzUsuń