poniedziałek, 30 czerwca 2014

MAKIJAŻ & PAZNOKCIE | NOC KUPAŁY

Witajcie!

Wybaczcie dłuższą nieobecność - walczyłam z sesją, ale dzisiaj mogę już powiedzieć, że mam wakacje! Czekam na wyniki jednego egzaminu, ale w razie czego jedna poprawka jakoś ujdzie  w tłumie, zwłaszcza, że z tego przedmiotu jest bardzo niska zdawalność.  Za dwa tygodnie znów zniknę, ale więcej opowiem Wam o tym tuż przed. ;-)

W międzyczasie zgłosiłam się do swojego pierwszego konkursu okołomakijażowego! Marka Catrice zorganizowała konkurs, którego motywem przewodnim była Noc Kupały, czyli po prostu Noc Świętojańska. Byłam zaskoczona, że udało mi się dostać do finału - stanęło przede mną zadanie przygotowania stylizacji - makijażu i paznokci, przy użyciu wszystkich kosmetyków, jakie zostały wysłane finalistkom. W kosmetyczkach znalazło się 5 produktów, wybranych w głosowaniu internetowym - matowy bronzer Sun Glow, paletka cieni Brights, pomadka Princess Peach, maskara Glamour Doll i lakier do paznokci I'm a Greenager. Do wykonania makijażu i zdobienia paznokci mogłyśmy też użyć innych kosmetyków, więc w wolnej chwili między wkuwaniem poszczególnych paragrafów przysiadłam do przygotowania stylizacji.


Szminkę i tusz do rzęs wykorzystałam bardzo klasycznie, bronzer posłużył mi do wstępnego konturowania oraz roztarcia cieni. Paletka niestety jest bardzo słabo napigmentowana, a cienie mocno świetliste, dlatego zdecydowałam się użyć ich jako rozświetlacza oraz nałożyć na wcześniej przygotowany makijaż oka (z użyciem cieni Kobo i z palety Sleek Vintage Romance) - dzięki temu kolor cieni podstawowych (które odpowiadają kwiatom na wianku) uległ zmianie, a cały makijaż zrobił się "bardziej w klimacie" - przecież Noc Świętojańska kojarzy się ze świetlikami i wiankami puszczanymi na wodzie.


No właśnie - a propos wianków. Zielonego lakieru użyłam do stworzenia jednego na moich paznokciach. ;-) Do wykonania całości użyłam takiego mnóstwa lakierów, że dosłownie nie chce mi się wymieniać wszystkich - na pewno było ich więcej, niż 10. 
Stylizację uzupełniłam delikatnym, kwiatowym wiankiem z Glitterowej paczki z Bloggers Day - nie sądziłam, że kiedykolwiek go użyję, a jednak! ;-) 

Jeśli chcecie zobaczyć prace pozostałych 4 dziewczyn, to zapraszam po północy na facebooka Catrice Polska - tam znajdziecie album ze stylizacjami. A wyniki konkursu jutro wieczorem - nie ukrywam, że miło by było wygrać, zwłaszcza, że nagrodą jest paczka kosmetyków o wartości ok. 300 zł :D Niemniej, nawet jeśli nie wygram, uważam, że warto było się pobawić - jestem dumna z paznokci i z pierwszego startu w makijażowym konkursie i awansu do finału! 

Jak Wam się podoba moja interpretacja tematu? Nie przyniosłam Wam wstydu? Puszko, poradziłam sobie z zielonym lakierem? :D

41 komentarzy:

  1. Paznokcie piękne, czapki z głów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, ubieraj czapkę z powrotem! :D

      Usuń
  2. No Kocie, śliczny makijaż i pazurki piękne! Noc, gwiazdy, księżyc, cudo!
    I szmineczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D
      Powiadasz, że Ci się podoba... Dobrze się składa, bo mam takie dwie : >

      Usuń
  3. Makijaż mi wyjątkowo przypadł do gustu. Jest bardzo dziewczęcy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za te paznokcie kłaniam się niziutko! Wiedziałam, że podołasz wyzwaniu i trzymam za Ciebie kciuki bardzo mocno! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, daj spokój, podnoś się! :D Nie mam szans wygrać, ale chciałam chociaż spróbować - w końcu moją specjalnością nie są makijaże, a raczej paznokcie :D

      Usuń
  5. jakie cudne mani, makijaż też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaawww wooow awwwwww!
    papa otwarta i nie wiem co powiedziec
    panokciowe cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij buzię, bo Ci mucha wleci :*

      Usuń
  7. bardzo mi się podoba, zwłaszcza mani, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są ładne, ale przy Twojej robię WOW! Mój Kociak wygląda zajebiście! (wybacz takie słowo, ale nie mogłam napisać inaczej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pisz śmiało ♥ Prace dziewczyn są świetne, ale żadna z nich nie zrobiła takich paznokci, więc wierzę w jakąś nagrodę dodatkową za kreatywność :DD

      Usuń
  9. bardzo ładnie Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow :D ja jestem zakochana :P musisz wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Nie mam szans na wygraną, Dziewczyny zrobiły świetne makijaże - ja może zabłysłam tylko paznokciami :D

      Usuń
  11. Prześlicznie wyglądasz, bardzo korzystnie zaaranżowałaś zdjęcie na samej górze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tylko tym mogłam zabłysnąć w gronie profesjonalistek w makijażu :D

      Usuń
  13. Makijaż piękny, ale paznokcie to miazga! ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż baaardzo ładny, ale paznokcie.. to dopiero coś! Są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wyszło świetnie i do tego bardzo w klimacie. Trzymam kciuki za Twoją wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Nie udało się wygrać, co w sumie było do przewidzenia, ale i tak jestem zadowolona :D

      Usuń
  16. gdzie pracujesz, jesli to nie tajemnica? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje, ze przyjmiesz to jako konstruktywna krytyke, bo generalnie makijaz jest bardzo udany, nie mowiac juz o paznokciach, ktore sa genialne, ale masz bardzo krociutkie brwi, mysle, ze jakbys domalowala sobie kawalek od strony zewnetrzego kacika oka calosc byla by juz perfekcyjna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broń Boże nie traktuję tego jako hejt, dziękuję :) Faktycznie, z tej strony mogłam bardziej domalować brew, bo naturalnie niestety nie rośnie. Zapamiętam na przyszłość :)

      Usuń