niedziela, 8 czerwca 2014

PAZNOKCIE | MIX&MATCH


Witajcie! 

Po raz pierwszy, odkąd maluję paznokcie, zdarzyło się tak, że zobaczyłam wzór i natychmiast zapragnęłam przenieść go na paznokcie. Moją inspirację widzicie na zdjęciu po lewej - ten materiał to spódnica, znaleziona w TK Maxxie - horrendalnie droga, ale za to z bardzo ciekawym printem. Zdjęcie oczywiście można powiększyć, ale myślę, że i bez tego nie będziecie mieć problemów, żeby się zorientować, które fragmenty wzoru przeniosłam na paznokcie ;-)



Do zmalowania tego mixu użyłam lakierów: Diadem F28, Golden Rose Rich Color 35, Color Alike Goldwasser i Barry M Key Lime, do tego sondy w dwóch rozmiarach, tasiemki i cienkiego pędzelka. Top rozmazał wzór na małym palcu, mimo że czekałam dość długo, nim go nałożyłam, ale nie miałam siły już zmywać i poprawiać - nad całością siedziałam prawie 3,5 godziny! To chyba najbardziej skomplikowane zdobienie, jakie kiedykolwiek zrobiłam, a w dodatku odbiłam je symetrycznie i powtórzyłam też na prawej ręce - wyszło praktycznie identycznie!


W bonusie pokażę Wam jeszcze paznokcie w plenerze i mini fotorelację z wyjazdu - wczorajszy dzień spędziłam w towarzystwie Kasi i Julki w Warszawie ;-) Tęcza zaliczona, lody zaliczone, wyprowadzenie w Pole (Mokotowskie) też, tylko ten powrotny ekspres mógłby się nie spóźnić. Ostatni autobus mógłby mi nie odjechać. I klimatyzacja mogłaby być troszkę mniej nadaktywna, moje gardło byłoby dziś wdzięczne! :D

ukradłam Kasi z instagrama - @kasiatheweak :D
i to też! Kasia, Julka i ja - taka przyczajona :D
to ukradłam Julce - @dzejss :D
a to już z mojego instagrama @ecattiem - #nailsselfie! Moje, Julki i Kasi ♥
Dziękuję Dziewczynom za przygarnięcie i pokazanie mi fajnych, nowych miejsc w Warszawie! A pogadamy sobie następnym razem! :D ♥

Macie tak czasami, że jakiś wzór prześladuje Was do momentu przeniesienia go na paznokcie? ;-)

37 komentarzy:

  1. Fajnie było Cię poznać! ♥ Jeszcze się zdążymy nagadać ;p
    A obie miałyście super przeniesione wzory na paznokcie :) Ja jeszcze nigdy nie próbowałam czegoś takiego, jedynie tylko kolorystycznie się czasem zgrywam z ubraniem ;p A najdłużej też robiłam paznokcie ze 3 godziny, chyba podczas robienia halloweenowego albo wielkanocnego mani :)
    P.S. teraz jak masz trochę czasu to możesz zmalować coś na mój konkurs ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam nadzieję, że zdążymy :D
      Też miałaś fajne! Koty wymiotły! :D
      Zmaluję! Tylko muszę pomyśleć, jak to przenieść na paznokcie to, co sobie wymyśliłam :D Ale za to już ułożyłam sobie cały plan wyjazdu i będę tupać nogą i mówić, gdzie jedziemy! :D

      Usuń
    2. haha dobra, #cattakastanowcza

      Usuń
    3. #cattakazorganizowana! Mam punkt po punkcie rozpisane, ha!

      Usuń
    4. Mój wzór w sumie nie był przeniesiony, raczej spodnie dobierałam do paznokci :D
      super było się spotkać, czekam na następny raz! Przygotuję sobie wcześniej jakieś fascynujące historie do opowiadania haha :D

      Usuń
    5. A ja myślałam, że odwrotnie, że właśnie paznokcie do spodni! Ach Ty szalona! :D

      Usuń
  2. precyzyjna robota, ja nie mam cierpliwości do takich wzorków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też miałam ochotę rzucić to w diabły, ale zagryzłam zęby i jakoś się udało :D

      Usuń
  3. Przepiękny wzór, faktycznie, warto było dłubać, efekt jest szałowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet z rozmazanym małym paluszkiem jest pięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały paluszek taki pokrzywdzony :c :D

      Usuń
  5. paznokcie rewelka! jedne z lepszych jakie kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mega miło to czytać! :D

      Usuń
  6. ZAWSZE tak mam, że wzór mnie prześladuje dopóki nie zrobię go na paznokciach ! :D 3,5h ? wow, szacun ! no właśnie jak się robi takie skomplikowane wzory to najgorsze jest-co zrobić z prawą ręką? :D U mnie często jest "aa pomaluję na jeden kolor, nikt nie zauważy", albo "zrobię wzór na jednym paznokciu i gitara :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to zależy od okazji - jak robię na wyjście, to staram się robić proste rzeczy, żeby wyszło, jak na bloga, to prawej ręki w ogóle nie maluję :D

      Usuń
  7. Ekstra! No i szacun - ja dopiero oswajam naklejki wodne, a Ty już takie wzorzyska odwalasz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo Ty też będziesz takie malować, z zamkniętymi oczami! : *

      Usuń
  8. Bardzo lubię takie mixy na paznokciach! Wyszło świetnie. :) A jak widzę jakiś fajny wzór/motyw to od razu myślę o tym, żeby przenieść go na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba dopiero wkraczam w tę fazę przenoszenia motywów na paznokcie :D

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. prawda? jak go zobaczyłam to wiedziałam, że muszę zrobić paznokcie :DD

      Usuń
  10. Fajny, przyciągający uwagę graficzny wzór :D udało Ci się świetnie go przenieść na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałabym tyle cierpliwości ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi już pod koniec zaczynało brakować, ale jak już mówię A, to muszę i B :D

      Usuń
  12. Pracochłonne zdobienie. :)

    PS. Odezwali się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nasiedziałam się nad tym :D
      Nie, nie dzwonili... ;c

      Usuń
    2. No to nie wiem, pisałam do tej kobiety z która się na wszystko umawiałam i fakt - nie odpisała mi, ale wcześniej wszystko było sprawnie i bez problemów. :( Napiszę do niej raz jeszcze.

      Usuń
  13. Jak widać inspirację można znaleźć wszędzie :)
    Świetne mani!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne mani :) zachwycilam sie nim po publikacji na insta. super! :) Kreatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boskie paznokcie :D zazdroszczę zdolności, j abym czegoś takiego nie potrafiła zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne :) genialnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń