poniedziałek, 25 sierpnia 2014

M·A·C | RUSSIAN RED


Witajcie!

Szminki M·A·C to kosmetyki kultowe i na ich temat powiedziano już chyba wszystko. Mi były do niedawna obojętne - owszem, myślałam o tym, że kiedyś, w odległej przyszłości chciałabym mieć w swojej kolekcji chociaż jedną (koniecznie czerwoną), ale nie robiłam nic, by ją zdobyć. Posty mrMajlajfa, prezentujące kolejne kolory szminek, podsycały apetyt, ale zdrowy rozsądek mówił kategoryczne 'nie'. Do czasu... Bo po raz kolejny uśmiechnęło się do mnie szczęście ;-) Majlajf zorganizował rozdanie, w którym uczestniczki same miały zdecydować, którą szminkę chcą wygrać - ja zostawiłam Wojtkowi wybór; napisałam, że jeśli wygram, chcę, żeby to on za mnie zdecydował między Russian Red a bodajże Patisserie. Iiii... Wygrałam!


W moje ręce trafiła czerwień idealna, której do tej pory w mojej kosmetyczce brakowało. Russian Red, jedna z najpopularniejszych szminek M·A·C, to chłodna, czysta, bardzo kobieca  czerwień, która współgra z większością typów urody i w dodatku optycznie wybiela zęby. 
Już samo opakowanie krzyczy 'luksus!' (przynajmniej w zestawieniu z innymi moimi szminkami) - czarne, ze srebrnymi mikrodrobinkami, skromnym logiem marki, zamykane na klik. Poszczególne kolory z serii podstawowej wyróżniają naklejki na dolnej części sztyftu, na których znajduje się nazwa szminki oraz typ wykończenia. 



Russian Red charakteryzuje się wykończeniem matowym. Nie jest to jednak tępy mat, jaki znamy z drogeryjnych szminek. Sztyft gładko sunie po ustach i równo się rozprowadza, nie podkreśla załamań i suchych skórek (chociaż przed aplikacją warto wykonać peeling). Może lekko wysuszać, ale temu zaradzi odpowiednia pielęgnacja.
Aspekt, który najbardziej mnie zachwycił, to - oprócz koloru - trwałość. Szminka jest nie do zdarcia przez dobre 7-8 godzin, przetrwa nawet jedzenie i picie. Ściera się dość równomiernie, więc nie trzeba co chwilę kontrolować jej stanu w lusterku.

Chociaż cena jest dość zaporowa, jak na portfel studentki - 86zł za 3g, to mam już upatrzone kolejne kolory. Następna będzie na pewno Candy Yum Yum - dzięki Asi miałam okazję ponosić ją kilka godzin na ustach i przepadłam. Mam nadzieję, że nadchodzące urodziny okażą się dobrym pretekstem do zakupu ;-)

Macie którąś ze szminek M·A·C? A może nie ciągnie Was w ich stronę?


45 komentarzy:

  1. Jak pięknie wyglądasz w tym makijażu i tej szmince! Wiele osób do takiej czerwieni nosi makijaż, który je mocno postarza, a ty tu sobie niezwykle dodałaś uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Zazwyczaj przy czerwonych ustach odpuszczam sobie cięższy makijaż, lekko roztarta kreska uzupełnia całość wystarczająco :)

      Usuń
  2. Czerwony to nie mój kolor, ale do Ciebie wyjątkowo pasuje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do takich szminek trzeba się chyba przekonać :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Bardzo dużo się już nasłuchałam o tej właśnie pomadce, w tym właśnie kolorze. Z dnia na dzień kusi mnie coraz bardziej, bo uwielbiam czerwienie, a skoro ta jest zdaniem wielu "czerwienią idealną", jak mogłabym sobie odpuścić? Póki co zaczekam jeszcze chwilę, na razie nie brakuje mi pomadek, ale z całą pewnością w niedalekiej przyszłości się na nią skuszę. Potrzebny mi chyba jakiś impuls, bo cena mocno wpływa na moje wahania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impuls powiadasz... W którejś z gazet są kupony na wrześniowe zakupy, jest też promo w MACu - do zakupów za 250 zł szminka gratis! :D

      Usuń
  4. Piękna czerwień ;) Mnie na razie MAC nieszczególnie kusi, i chyba dobrze. Podejrzewam, że znalazłabym w ich szminkowej gamie sporo ciekawych kolorków i mogłabym szybko zbankrutować, heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, o bankructwo łatwo - ja już mam upatrzone kolejne... :D

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w takim kolorku :)
    Candy Yum Yum też mnie bardzo mocno kusi, choć cena faktycznie jest zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No, cena jest straszna, ale może na jakąś okazję... :>

      Usuń
  6. Piękna, ślicznie ci w niej! Dużo lepiej niż w perłowej Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Marudo <3 Ta jest na specjalne okazje ;-)

      Usuń
  7. Bardzo twarzowy kolorek dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja uroda jest wprost stworzona dla takiego odcienia czerwieni, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam tak pięknej czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pragnę, pożądam szminek od M.A.C. Widzę, że muszę częściej bywać u mrMajlajf to może i mnie się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto go odwiedzać, chociażby dla ślinotoku po pięknych zdjęciach :D

      Usuń
  11. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super :D I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oh God, Kocie... mrr po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już pisałem, ale co tam - cudownie w niej wyglądasz! W Candy też Cię widziałem. Jak nic, MAC stworzony dla Ciebie :)
    Ale świetną sesję zafundowałaś pomadce! Kradnę pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Wygląda na to, że muszę naprawdę zacząć odkładać na kolejne kolory :D
      A śmiało! Zwłaszcza, że inspirowałam się Twoimi zdjęciami! :D

      Usuń
  15. MAC zupełnie mnie nie kusi, a czerwieni na ustach w zasadzie nie noszę. Kupowanie zatem pomadki za niemal 90 zł by użyć jej raz na ruski rok wydaje się być mocną przesadą. Ale Tobie bardzo pasuje :) No i, jakby nie było, ten odcień jest wszak legendarny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w takim wypadku to bezsensowny wydatek, ja jednak nie unikam takich kolorów na ustach i mogę je nosić nawet codziennie, więc wiem, że RR na pewno nie będzie leżeć niekochana gdzieś na półce :D

      Usuń
  16. Genialnie wyglądasz w takim makijażu i z tą szminką na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda na Twoich ustach :)
    sama jeszcze nie mam żadnej z MACowych szminek, ale kiedyś pewnie i na nie przyjdzie pora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z czasem pewnie jakaś się u Ciebie pojawi :)

      Usuń
  18. jaki fejm pod tym postem! :D #kottakiładny #tylekomplementów #fejmsięzgadza #pokaższminkęmacazyskajprzyjaciół

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #takifejm #blogerytakiepopularne #hasztagitakieszalone :D

      Usuń
  19. Nie no, niesamowita jest ta czerwień, po prostu idealna...

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie do Ciebie pasuje :D Mam w planach zakup jakiejś szmineczki tej marki, ale właśnie ta cena.. ehh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zaporowa, ale przekłada się na jakość, więc chociaż jedną warto mieć :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. To fakt, ale adekwatna do jakości, więc w sumie aż tak nie boli.

      Usuń