piątek, 8 sierpnia 2014

PAZNOKCIE | AMETHYST BROKEN GLASS

Witajcie!

Zdobienie, które chciałabym Wam dziś pokazać zdecydowanie nie należy do moich najbardziej udanych i cały czas zastanawiam się, co mi w nim nie leży. 
Pokazuję je jednak z dwóch, a w zasadzie trzech przyczyn - po pierwsze to moje pierwsze udane podejście do stempli całopaznokciowych! Do tej pory nigdy nie wychodziły, bo stary stempel przypominał twardością kawałek cegły, ale po stuningowaniu nowego stempla od B. efekty są o niebo lepsze. 
Po drugie, strasznie dawno nie pojawił się tu post związany z paznokciami, a zauważyłam, że zazwyczaj te zdobienia, które mi się podobają, Wy przyjmujcie letnio i odwrotnie - może tym razem się okaże, że to, które mi nie do końca pasuje, Wam przypadnie do gustu.

Trzecia, zarazem najważniejsza przyczyna to historia samego wzoru. Pochodzi on bowiem z pierwszej płytki zupełnie nowej marki - B. Loves Plates. Brzmi znajomo? Tak, dobrze kojarzycie - to marka stworzona przez polską blogerkę, śmiało mogę powiedzieć - królową stempli - B. Dostąpiłam zaszczytu przetestowania płytki B.01 - geometry is perfect! - zanim pojawi się ona w regularnej sprzedaży (a to już niedługo!). O samej płytce napiszę więcej w którymś z kolejnych postów, na razie pokażę Wam tylko pierwsze efekty jej użycia.



Baza do stempli to oczywiście niezastąpiony biały lakier Diadem F28, a stemple wykonane są czarnym Golden Rose Rich Color 35. Do kolorowania użyłam lakierów: Barry M Prickly Pear, Golden Rose Sweet Color 39, OPI Dim Sum Plum i Hean 844. 
Wzorowi 'połamanego szkła' towarzyszy najtrudniejszy do sfotografowania lakier, jaki kiedykolwiek miałam - Models Own Amethyst; o nim będzie jeszcze w przyszłości.


Na koniec standardowe pytanie - kolejne, tym razem całopaznokciowe, stemplowe podejście jest do przyjęcia, czy zmywać i nie mówić głośno, że próbowałam? ;-)

29 komentarzy:

  1. jest bosko ^^ bardzo podoba mi się ten stempel!
    a ta zakrętka Modelki - miziałabym ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :D
      haha, miziałam zakrętkę jak głupia w czasie malowania :D chociaż nie jest taka mięciusia na jaką wygląda :D

      Usuń
  2. Kocie, mi się wszystkie Twoje zdobienia podobają, nawet gdybyś kupę na paznokciach namalowała to i tak byłaby ładna :D :D
    A tak serio - Models pięknie wygląda w każdym calu - i na paznokciach, i w butelce, i w ogóle butelkę bym tuliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, namaluję specjalnie dla Ciebie taką uroczą kupkę! :D
      Mnie jakoś nie kupiła, ale była wybrana dla mnie przez specjalną osobę, więc zostaje ze mną :D

      Usuń
  3. uwielbiam kształ☺t Twoich paznokci <3 a zdobienie piękne, uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształt mi się zepsuł, muszę doprowadzić do porządku :D
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Wyszło świetnie więc nie marudź :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie marudzę, dziękuję! :)

      Usuń
  5. Łoo jak na pierwsze podejście jest świetnie! ładnie powypełniałaś ten wzór, a w ogóle sam wzór tego popękanego szkła bardzo mi się podoba, już się nie mogę doczekać aż ruszy sklep ;)
    a tę zakrętkę też bym miziała haha :D pokaż kiedyś Modelkę bez topu, z tego co kojarzę to mi się podobała taka matowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ci zdradzę poza kulisami, że będzie dużo fajnych wzorów na innych płytkach :D
      Pokażę, zrobiłabym to już teraz, ale wczoraj nie chciała wyschnąć, więc musiałam pokryć topem :D

      Usuń
  6. Piękne mani ;) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba ten wzór pękającego szkła :)
    No i kolory fajnie dobrałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się pomiziana pod bródką <3

      Usuń
    2. No pewnie, mrumrumrumrrrrr :D

      Usuń
  8. Jakie cudowne kolory, w życiu bym nie wpadła na to, żeby je tak połączyć :D Nie narzekaj na zdobienie bo jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :D No dobra, już nie narzekam! :D

      Usuń
  9. baaardzo mi się podoba! a modelka piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam czasem ten sam dylemat, ale w tym wypadku oczywiście że pokazać, a nie zmywać! Ta modelka wygląda pięknie- chce ją :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było mówić, jak robiłam zakupy w UK - były w promocji! :D

      Usuń
  11. Dla mnie efekt super! :)
    A ta Modelka ma taką uroczą zakrętkę! :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. czym jest to niebieskie cos w haulu na insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytasz o to po lewej? To próbka żelu myjącego Biodermy :)

      Usuń
  13. Świetne pazurki ;) Nie jest źle, nie narzekaj :P Sama chciała bym tak umieć :D

    OdpowiedzUsuń