czwartek, 21 sierpnia 2014

PAZNOKCIE | FALLING INTO CHEVRON


Witajcie!

Jeśli wszystko poszło zgodnie z planem, to siedzę teraz na warszawskim lotnisku, czekając na samolot do... Tbilisi! To właśnie o tej podróży wspominałam Wam po powrocie z Londynu. Jak zwykle po powrocie zdam Wam filmowo-fotograficzną relację z gruzińskich wojaży, tymczasem zapraszam na przygotowane wcześniej posty - będą pojawiać się automatycznie. ;-)

Nie da się ukryć, że stemplowanie podoba mi się coraz bardziej ;-) Jeszcze miesiąc czy dwa temu marudziłam, że nigdy nie będę stemplować, że to nie dla mnie - teraz stempel i płytka to akcesoria, po które sięgam najczęściej!

Do zdobienia, które chciałam Wam dziś pokazać, jako bazę wykorzystałam jak zwykle biały lakier Diadem F-28. Wzór chevron z płytki B. Loves Plates B.01 - geometry is perfect! odbiłam lakierami Models Own Beach Bag (ta neonowa brzoskwinka znajduje się też na kciuku i małym palcu) i Essence 03 A piece of forever - okazało się, że to metaliczne złoto świetnie nadaje się do stempli!


Wzór wydawał mi się dość delikatny, więc dodałam jeszcze ciemniejszy akcent - liść (odbity lakierem Essence 99 wanna say hello), pochodzący z płytki W-22*, którą wybrałam sobie w ramach współpracy od Born Pretty Store.  
Przy okazji wypada powiedzieć kilka słów na temat samej płytki, bo choć niewielkich rozmiarów (średnica 6 cm) - naprawdę zasługuje na uwagę.



Płytka liczy 13 wzorów, najmniejszy ma wysokość ok. 1,0 cm, największy 1,5 cm. Teraz już nawet nie pamiętam z uwagi na który z nich zapragnęłam płytki - podejrzewam, że był to któryś z kwiatowych lub gwiazdki. ;-) Jak widzicie wyżej, wszystkie odbijają się całkiem dobrze - jedynym problematycznym wzorem był właśnie liść. Okazało się jednak, że zmiana stempla na bardziej lepki wystarczyła, by wzór odbijał się dokładnie.
Jeśli płytka wpadła Wam w oko, znajdziecie ją w dziale nail art, dokładniej tutaj - w tej chwili kosztuje 2,99$; przesyłka nierejestrowana jest darmowa, a z moim kodem rabatowym EWX31 dostaniecie 10% zniżki. 

Klasycznie zapytam - jak podoba Wam się takie wykorzystanie stempli? ;-)



27 komentarzy:

  1. ale kolor tej modelki mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, chociaż z trwałością nie jest już tak cudownie :c

      Usuń
  2. Super wyszło :)
    Ale ja bym sobie darowała tego liścia :P Wolę delikatniejsze zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi brakowało jakiegoś akcentu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zygzaczki ;-) śliczne kolorki uzylas. Miłego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze, ale czuję, że ten wzór będzie często w użyciu :D

      Usuń
  4. Piękne masz paznokcie :) śliczny lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba i to bardzo. Sama z chęcią przygarnęłabym ten mani na swoje paznokcie :) A powiedz mi proszę, jaki masz stempel, że Ci się tak ładnie odbija?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem, co to za stempel - dostałam od Ani, chyba z Ebaya :))

      Usuń
  6. Śliczniaście! :)))))
    Dziś chyba sięgnę pierwszy raz po tę modelkę, już nie mogę się doczekać! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne połączenie kolorów.. ta modelka jest cudna :D
    wzorki też świetne, jednak pozostałabym przy solo chevronach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, czyli jednak wersja bez listka miałaby więcej zwolenników? :D

      Usuń
  8. Hmm, nie wiedziałam, że Beach Bag tak ładnie odbija się na stemplach. Nawet nie spróbowałam. U ciebie wygląda idealnie, ale ja bym zostawiła same te jodełki, są śliczne i perfekcyjnie odbite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak trochę sięgnęłam po Modelkę z głupia frant, nie sądziłam, że się odbije, a tu niespodzianka :D

      Usuń
  9. ładniutko z tym chevronem! :)
    autoreklama mode on:
    jeśli ktoś chce być na bieżąco z wycieczki Cat do Tbilisi to zapraszam na mojego instragrama!
    autoreklama mode off.

    OdpowiedzUsuń
  10. Listek mi trochę zaburza kompozycję, ale poza nim jest idealnie! Perfekcyjne wykonanie, świetny wybór wzoru i kolorów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, no i lipton, a mi tak ten listek pasował! :DD

      Usuń
  11. Geometryczny wzór przepiękny! Bardzo mi się podoba to kolorystyczne połączenie ;]

    OdpowiedzUsuń