wtorek, 5 sierpnia 2014

WYDARZENIE | ORGANIQUE W KATOWICACH

Witajcie!

Jeśli mieszkacie na Śląsku i do tej pory cierpiałyście na deficyt miejsc, w których można kupić produkty Organique, mam dla Was dobrą wiadomość - 1.08. otwarte zostało stoisko tej marki w Silesia City Center w Katowicach. 

Wyspa już z daleka przyciąga zapachem. Ilość produktów Organique zebrana na niewielkiej przestrzeni może przyprawić o oczopląs i szaleństwo zmysłów - nie dość, że większość produktów można powąchać (a kombinacje zapachowe są naprawdę niesamowite!), to jeszcze problemem nie jest ich przetestowanie. Panie pracujące na wyspie są bardzo sympatyczne i kompetentne, chętnie udzielają informacji na temat zastosowania kosmetyków czy ich składów, także gdybyście od nadmiaru wrażeń nie umiały się zdecydować - oddajcie się w ich ręce, a na pewno będziecie zadowolone ;-)



Podczas otwarcia, na które zaproszone zostały niektóre śląskie blogerki kosmetyczne, można było skorzystać z bezpłatnego masażu dłoni - do wyboru były różne balsamy - m.in. winogronowy, na który zdecydowała się B., Afryka wybrana przez Asię czy żurawinowy, który wybrałam dla siebie, a także olejek sezamowy z olejkami eterycznymi - zabieg był zadziwiająco przyjemny; chociaż całość odbywała się w centrum handlowym, można było odpłynąć i naprawdę się zrelaksować, a moje suche skórki dookoła paznokci zdecydowanie potrzebowały takiego nawilżającego kopa.



Oczywiście nie obyłoby się bez małych zakupów, także spodziewajcie się recenzji pianki peelingującej, która swoim zapachem owocowej sałatki chwyciła mnie za nos i serce ;-)
Jeśli będziecie w pobliżu, koniecznie zajrzyjcie na wyspę Organique - polecamy my - trzy atomówki! ;-)

Bajka, Bójka i Brawurka, a na ustach u wszystkich cukier, słodkości i inne śliczności - Candy Yum Yum MAC.

18 komentarzy:

  1. Wow! Krótka, zwięzła i zachęcająca fotorelacja!!! Jeśli kiedyś będę w Katowicach to na pewno odwiedzę to stoisko bo kosmetyków Organique nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ich kosmetyki - przyjazne składy, niesamowite zapachy i całkiem znośne ceny :D

      Usuń
  2. ooo ja na pewno odwiedzę Organique, bo uwielbiam ich produkty! :)
    Szkoda tylko, że nie otworzyli tego sklepu w Galerii Katowickiej, bo to SCC to mam średnio po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no blogerce nie dogodzisz! :D Ja mam w ogóle średnio po drodze do Katowic, ale czasem można wydłużyć trasę :D

      Usuń
  3. Toż,to istny RAJ - dla mnie oczywiście :) Musiało być na prawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na szczęście mam blisko do Organique w Rybniku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz :D W Opolu chyba nie ma co szukać Organique, więc będę wpadać do Kato :D

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Ta szminka mnie nieźle zaskoczyła - trzy zupełnie inne typy urody, a kolor pasuje równie świetnie każdej z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucięte główki :) dziękuję za miłe popołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie aż tak ucięte, daj spokój :D Ja również, mam nadzieję, że szybko powtórzymy! ♥

      Usuń
  7. Kosmetyki są bajeczne!! :) a z tego co doszły mnie słuchy to w okolicy października ma także otworzyć się sklep w Katowicach na 3stawach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobra wiadomość dla Dziewczyn ze Śląska! To teraz czekam, aż coś otworzą w Opolu! :)

      Usuń