środa, 12 listopada 2014

PAZNOKCIE | PINK GEOMETRY

Witajcie!

Robiąc ostatnio porządki w pudłach z lakierami doszłam do wniosku, że mam zatrważająco dużą ilość lakierów, których nie użyłam ani razu, nie mówiąc już o pokazaniu ich Wam. Zmusiłam się więc do pomalowania paznokci, pierwszy raz od dawna wyciągnęłam płytki do stempli i na szybko stworzyłam prosty, ale chyba dość elegancki mix, który wzbudził duże zainteresowanie wśród dziewczyn na uczelni :)


Delikatne tło stanowi jeden z lakierów Models Own, które kupiłam jeszcze w wakacje w Londynie. To delikatnie różowy Pink Veneer z serii Hyper Gel, mającej imitować żelowe paznokcie. Faktycznie, formuła i szkliste wykończenie trochę przypominają żele, ale mam wrażenie, że to cechy charakterystyczne wszystkich (a przynajmniej większości) lakierów tej marki. Podobnie charakterystyczna jest formuła - delikatnie gęsta, nie na tyle, by się ciągnąć i schnąć godzinami, ale ograniczająca spływanie lakieru na skórki. W połączeniu z dobrze przyciętym, dość puchatym pędzelkiem sprawiła, że nakładanie lakieru na płytkę zaliczam do zdecydowanie przyjemnych.


Żeby Modelce nie było nudno, dorzuciłam do niej iskrzący akcent w postaci srebrnego piasku z glitterem Golden Rose Holiday 51 oraz czarno-białe stemple przy użyciu płytki B Loves Plates 01 Geometry is perfect i lakierów Golden Rose Rich Color. Nieco zbyt szybko nałożyłam na to top Sally Hansen i wzór się troszkę rozmył, ale z daleka tego nie widać i połączenie robi fajne wrażenie.


Wybaczcie zwięzłość w dzisiejszym poście - doszłam do wniosku, że tak naprawdę trudno napisać długi i obszerny post o prostym zdobieniu. Wystarczyłoby wrzucić zdjęcia - mówią same za siebie. ;-)

Jeśli mimo wszystko macie ochotę posłuchać mojej gadaniny, to zapraszam, zobaczcie film z październikowymi ulubieńcami. W ogóle hej, wiecie, że mam kanał na youtube? W związku z tym dość sporo się ostatnio dzieje i strasznie mnie to cieszy. Niedługo się okaże, że kręcenie i montowanie wciągnie mnie bardziej, niż robienie zdjęć i pisanie postów... :D

35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda, a w sklepie wydawał mi się taki byle jaki :D

      Usuń
  2. Świetny mix, wszystko idealnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo fajnie:) Lubię tego typu mani:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mistrzowskie połączenie! wyciągaj te lakiery i ich używaj, bo chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już nie szalej, Pauli! :D
      Muszę faktycznie odgruzować swój sprzęt, bo zapominam jak się to robi! :O

      Usuń
  5. Ja nie wiem, jak to jest, że zawsze takie bogate zdobienia mi się podobają i u innych wyglądają świetnie, a jak sama zpróbuję coś podobnego, to jest idiotycznie ;P
    Pięknie to wszystko połączyłaś, chyba muszę sięgnąć po jakiś majtkowy róż ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie spróbuj i pokaż mi efekt - ja Ci wtedy powiem, że jest ładnie! :D

      Usuń
  6. Świetne pazuryry :P Nie dziwię się, że przykuwały uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. róż idealny :) w ogóle całość baardzo mi się podoba! aż mam ochotę na coś podobnego na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie maluj i pokaż efekty! :)

      Usuń
  8. Piękny lakier i świetny manicure! Bardzo mi się podoba połączenie takiego różu z srebrem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest źle, ale ja wolę jednolite pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, wszystkim nie dogodzę :< :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się to połączenie. Uwielbiam też takie pastelowe róże, w takim wydaniu modelka nabrała całkiem innego wyrazu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w takim wydaniu pastelowy róż bardzo pasuje :D No, chociaż ja generalnie lubię różowe paznokcie :D

      Usuń
  11. zmusiłaś się do malowania paznokci? ja bym nie mogła chodzić z golaskami ;p
    a sam róż trochę zbyt cukierkowy jak dla mnie, ale mix świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam, kiedy ostatnio malowałam inaczej niż na jeden kolor, na szybko. Chyba ze dwa miesiące temu :D

      Usuń
  12. Mi róż bardzo się podoba, uwielbiam pastelowy róż na paznokciach. Ogólnie całość wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastelowy róż to taki mój kolor, jak nie wiem, jakiego użyć :D Też bardzo go lubię :)

      Usuń
  13. Rewelacyjne zestawienie <3 chyba sama to podkradnę i zmaluję coś podobnego ^^ jak można ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor tego lakieru,
    a wzór bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło przepięknie, tak dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, dopiero trafiłam na twojego bloga i strasznie podobają mi się wzory na twoich paznokciach. Mogłabyś dodać wpis jak się używa tych płytek? Byłabym bardzo wdzięczna, bo sama chciałabym zakupić i wypróbować :) Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o taki post, chociaż w internecie jest mnóstwo filmów instruktażowych, tam może być widać nawet lepiej, niż przy zdjęciach w poście :)

      Usuń