środa, 28 stycznia 2015

PAZNOKCIE | DENIM PRECISION

Witajcie!

Piękny lakier i delikatny, precyzyjny wzór stempla - można by było pomyśleć, że to idealne zestawienie. Okazuje się jednak, że czasami zbyt bogaty w detale wzór może być przeszkodą w stworzeniu zdobienia. Połączenie lakieru Wibo i kolejnej płytki Born Pretty Store mocno mnie rozczarowało, chociaż w założeniu miało być naprawdę pięknie.


Na początek jak zwykle kilka słów o płytce - B17 to kolejna okrągła płytka BPS, o identycznych wymiarach jak poprzednia, pokazywana tutaj - średnica 5,5 cm. Tym razem jednak powierzchnia dzielona jest na cztery - w trzech są całopaznokciowe wzory a'la kwiatowe, liściaste, a czwarta ćwiartka to swirlowe kwiatki (w wyobraźni już widzę je pokolorowane!). Tutaj również chcę zwrócić Waszą uwagę na fakt, że wzór w górnej części (ten, którego dzisiaj użyłam), wygląda inaczej na zdjęciach produktu na stronie BPS. Nie wiem, czy na nowych płytkach jest taki, jak u mnie, czy jak na umieszczonym na stronie wzorze.
Płytka kosztuje w tej chwili 2,99$, a z kodem zniżkowym EWX31 macie 10% zniżki na całe zamówienie (wysyłka nierejestrowana do Polski jest jak zwykle darmowa).


Tak jak widzicie wyżej (w środkowym rzędzie), wzory na kartce odbijają się fenomenalnie. Przy przecieraniu płytki wacikiem nasączonym zmywaczem zauważyłam jednak, że wacik 'siępi' się, zostając na płytce. Zaczęłam się zastanawiać, czy przypadkiem nie pojawią się problemy przy stemplowaniu - i nie myliłam się. Wzór, chociaż precyzyjny na kartce, na kolorowym lakierze na paznokciu niknie, nie odbija się w stu procentach. Szukałam wykorzystania tego wzoru przez inne blogerki, ale chyba jest mało popularny, bo niewiele jest udanych zdobień z jego użyciem.


Do zdobienia wykorzystałam lakier Wibo Glamour Satin w pięknym odcieniu głębokiego granatu. Czerwony lakier z tej serii pokazywałam Wam tutaj - on wyglądałby pięknie ze złotem, do granatu postanowiłam dobrać srebro - Golden Rose Rich Color 20.
Sam lakier Wibo jest naprawdę piękny i elegancki, zarówno w wykończeniu satynowym, jak i pokryty topem - kryje po jednej warstwie, jest świetnie napigmentowany, a mikrodrobinki sprawiają, podobnie jak w przypadku czerwonego lakieru, że jest niejednowymiarowy. Niestety, połączenie go ze srebrnymi stemplami nie było dobrym pomysłem - co prawda braków we wzorze na szczęście nie widać, ale samego wzoru też niestety nie. Na żywo widać 'coś' na lakierze, na zdjęciach wzór zniknął w błysku top coatu...


Summa summarum - ten wzór nie wypada najlepiej, słabo go widać na ciemnym lakierze (chociaż samo srebro dobrze się odbija), podejrzewam, że to przez fakt, że jest bardzo delikatny i ma mnóstwo drobnych linii. Nowa wersja wzoru (jeśli faktycznie jest taka, jak ukazana na stronie), może wyglądać lepiej w takim połączeniu - jest większa, mniej precyzyjna; zamiast +/- 4 rzędów kwiatów są 2. Nie skreślam jednak pozostałych wzorów (i pewnie też je Wam pokażę), bo po pierwszych próbach wypadły pozytywnie - mniej detali i grubsze linie sprawiają, że są po prostu bardziej czytelne.

No tak, nieźle dzisiaj namieszałam, ale mam nadzieję, że wyciągniecie z tej recenzji to, co istotne - wzory dobrze się odbijają (przynajmniej większość z nich), są po prostu ładne i eleganckie, a co ważne - pasują na długą płytkę paznokcia! ;-)

20 komentarzy:

  1. Ooo kolejny wzór zmienili? O.o Ja nim odbijałam i wyszło mi super, więc sama nie wiem... Chociaż ja np.nie jestem zadowolona z RC nr 20 jeśli chodzi o stemple. Mało który wzór wychodzi mi ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że tak... Mówisz, że dobrze Ci się odbijał? Kurczę, u mnie tylko na papierze... A z kolei GR20 fajnie się odbija. No cuda! :D

      Usuń
    2. Możesz u mnie zobaczyć, że odbijał spoko ;) Wszystkie linie się odbiły, ładnie widać, więc nie wiem... Wiesz może to kwestia partii, która do Ciebie, czy do mnie trafiła?

      Usuń
  2. te satynowe lakiery są piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, takie niejednoznaczne :) Muszę Wam jeszcze pokazać zielony, też jest boski!

      Usuń
  3. Ahhh jaka szkoda, taki piękny wzór.
    Te kwiatki mnie ciekawią, koniecznie coś z nimi wyczaruj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już na nie pomysł, ale niestety, wycofano lakier, z którego udziałem miałam malować :< Będę musiała wykombinować coś innego :D

      Usuń
  4. Mam tą płytkę ale moje odczucia co do tego wzoru którego użyłaś są jednak inne. Użyłam tego motywu w poście który nazwałam "Squander" (znajdziesz go w moich listopadowych postach) i tam wzór widać bardzo dobrze. Zaczęłam się zastanawiać czy w Twoim przypadku to nie kwestia lakieru którym stemplowałaś. Chociaż jeśli chodzi o problem z wacikiem na płytce to miałam dokładnie to samo (ale wyzywałam ;D) Ale połaczenie srebra z granatem jest bajeczne *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, u Ciebie ten wzór faktycznie wygląda dużo lepiej (i jakie piękne zdobienie! *-*), muszę więc koniecznie z nim jeszcze pokombinować!

      Usuń
  5. bardzo fajna płytka, chociaż tak jak piszesz ten wzór za drobny, żeby był wpdoczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wynika, że dobrze, że teraz jest większy :D

      Usuń
  6. Mało tego wzoru widać w blogosferze? A ja miałam wrażenie, że jak otworzę lodókę, to na mnie wyskoczy! Wydaje mi się, że takie błyszczące sreberko na drobinkowym lakierze to było za dużo i dlatego tak kiepsko widać wzór. Sama tak zrobiłam na czerwonym holografiku robiąc błyszczące złote stemplowe gwiazdki, całkiem się schowały. Przed zmywaniem sprawdziłam inny lakier i było ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodówka miała być, oczywiście :D

      Usuń
    2. Oczywiście :D Ja ostatnio nie śledzę w ogóle polskiej blogosfery, może dlatego mnie ta fala ominęła - próbowałam wyszukać wzory po numerze płytki, ale nic ciekawego nie widziałam :D
      Po tym zdobieniu też tak właśnie pomyślałam, że co za dużo to już niezdrowo :D

      Usuń
  7. szkoda, że na paznokciach nie odbija się za dobrze, ale takie delikatne też fajne ;) no i ten niebieski Wibo piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria Wibo jest naprawdę bardzo udana :D

      Usuń